• En dan heb ik het over al die verrotte vooroordelen over de mensen die in een minder nette buurt wonen. Ik ben zelf in de 'grootste aso-straat van de haagse beemden' opgegroeid. Aso me reet. Iedereen zat er 's avonds gezellig bij elkaar in de tuin, en de kinderen in de speeltuin tegenover (De straat was zeg maar een D en dan met een speeltuin in het midden). Terwijl verder in heel de wijk iedereen binnen zat, lekker in zijn eentje. En het gebeurde wel eens dat mensen in de gevangenis raakten, en ja mensen gingen naar de bar, jonge kinderen werden vroeg volwassen. Maar niemand deed elkaar iets aan. Als er ruzies waren kwam het nooit door onze mensen, en je denkt van dat kan ik nou wel zeggen, maar het was zo. Ik ben niet zo iemand die dat zomaar zegt. En als mensen nou langs zo'n straat lopen, of ze zien zo'n persoon, lopen ze er met een grote boog omheen. Maar meestal zijn het juist de mensen die alles krijgen wat ze willen, die de aso's zijn. Die denken alleen maar aan zichzelf. Mensen lijken te vergeten dat dit ook een vorm van racisme is.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Je hebt gelijk...
    Ik ben ook in zo'n wijk opgegroeid, en aso ben ik niet... Die kinderen die alles krijgen, en denken dat ze geweldig zijn en alles kunnen maken zijn veel erger.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Je hebt gelijk...
    Ik ben ook in zo'n wijk opgegroeid, en aso ben ik niet... Die kinderen die alles krijgen, en denken dat ze geweldig zijn en alles kunnen maken zijn veel erger.

    Inderdaad n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    TeddyMurder schreef:
    Je hebt gelijk...
    Ik ben ook in zo'n wijk opgegroeid, en aso ben ik niet... Die kinderen die alles krijgen, en denken dat ze geweldig zijn en alles kunnen maken zijn veel erger.


    Nou Nikki, bedankt.
    Ik woon ook in zo'n wijk.
    Het uitschot van Ridderker, waar alleen Rotterdammers wonen. En ik krijg alles wat ik wil. Maar ik ben zo niet hoor, en hier is het ook meestal leuk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Je hebt ook vooroordelen die waar zijn, de stad waar ik woon staat naar verluid om de tweede plaats van slechtse stad om te wonen o.O was paar weken geleden nog op het nieuws.
    Ik had iemand zelfmoord zien plegen om van een flat te springen - eentje nog geen 3 minuten van mijn huis - vlak naast die flat staat een café waar al een iemand neergestoken is - jaar of wat geleden was het weer in het nieuws omdat in het centrum in een restaurant iemand is neergeschoten. Serieus na het donker moet je echt niet alleen rondlopen. Vriend van me zit echt dik in die shit. De ex van zijn vrouw bedreigde hem neer te schieten, en dat is geen loze bedreiging omdat hij wist wie zijn leverancier was - zijn ex schoonvader. Karma's a bitch.
    Genoeg pessimise; de mensen waarmee ik omga zijn echt aardig, op een paar na dan, en hallo wees eerlijk: ik woon er! :Y)


    BAM!

    Ik moet u ermee feliciteren dat U gelijkt heeft. Ik woon nu ook in een aso buurt dus ja. (: Alleen maar bejaarden eigenlijk, maar die oudjes kunnen vechten, joh.
    Those spoiled people should get over themselves.

    EDIT: Zoals ik al in het andere topic zei, niet allemaal zijn ze zo en sommige zijn goede en lieve mensen.
    Het zijn gewoon allemaal vooroordelen, en met dit vooroordeel is de cirkel rond.


    You move me ......... Kurt

    jij hebt zo gelijk! zelf ben ik niet in zoon wijk opgegroeid maar ja, het zijn tog ook mensen? ja, dit is al eens gezegd maar die verwende nesten denken juist dat ze alles zijn mensen hun diamanten tasjes xD srry, maar die verwende nesten zijn pas ASO!

    ja, dit is al eens gezegd maar die verwende nesten denken juist dat ze alles zijn mensen hun diamanten tasjes srry, maar die verwende nesten zijn pas ASO!

    Bespeur ik daar een vleugje jaloezie?

    als je nou eens kijkt naar my supersweetsixteen van mtv dan zie je pas verwende nesten.. maar ze hoeven niet allemaal aso te zijn . dat ligt merendeels aan je karakter en niet aan je ras of de wijk waarin je woont


    Hated by many, confronted by none!

    VampxRawwwrr schreef:
    als je nou eens kijkt naar my supersweetsixteen van mtv dan zie je pas verwende nesten.. maar ze hoeven niet allemaal aso te zijn . dat ligt merendeels aan je karakter en niet aan je ras of de wijk waarin je woont

    Dáár ben ik het ZO mee eens o.o

    Ik heb ook in een aso buurt gewoont super gezellig iedereen kende iedereen was op op je verjaardag gezellig daggies uit:D


    Some angels have no wings.

    VampxRawwwrr schreef:
    als je nou eens kijkt naar my supersweetsixteen van mtv dan zie je pas verwende nesten.. maar ze hoeven niet allemaal aso te zijn . dat ligt merendeels aan je karakter en niet aan je ras of de wijk waarin je woont


    Helemaal mee eens.


    -

    VampxRawwwrr schreef:
    als je nou eens kijkt naar my supersweetsixteen van mtv dan zie je pas verwende nesten.. maar ze hoeven niet allemaal aso te zijn . dat ligt merendeels aan je karakter en niet aan je ras of de wijk waarin je woont

    Over de verwende nesten zij ik toch niets van een wijk of een ras? O.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    De definitie van wat men asociaal vindt verschilt van persoon op persoon.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    De definitie van wat men asociaal vindt verschilt van persoon op persoon.

    Amen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aurelia schreef:
    De definitie van wat men asociaal vindt verschilt van persoon op persoon.

    Indeed.


    Elegance is refusal.