• Okee.. Ik begin gewoon waar ik begin en ik vind het knap als je het hele stukje doorleest want waarschijnlijk is het allemaal herhalingen enzo! Maar oke.
    Het begon een paar dagen terug.. Mijn opa vierde zijn verjaardag en mijn neef en neefje waren er ook. Was heel gezellig! Maar 's avonds op MSN begon hij tegen mij te praten: Waarom durfde je je ex (ik gebruik geen namen) geen kus te geven? Durf je mij toch ook?.. (voor jullie het is nu een maand uit.) Dus ik zei: Nou jij bent familie en hij niet, En tja. Uiteindelijk kwam het er dus op neer op deze zin: (en ja mijn neef en ik logeren binnenkort ik weet niet wat jullie daar over denken maja(dat vraag ik ook niet)) 'anders geef je mij toch met logeren een x een kus.. Boven ofso een paar x' Ik schrok me really dood! dus ik heb gereageerd dat ik niet wilde! Ma nu ben ik bang dat die het toch probeert..

    En als je tips hebt met: 'ga gewoon niet logeren' of 'ga naar je ouders'

    Vallen die al af. Want de 1e zin; T is ook egt heel gezellig altijd!
    En de 2e zin; we gaan binnenkort met mijn familie naar Kreta en ik heb geen zin dat dat door dit verpest word!

    Oke zet ff in je reactie een (H) neer als je het helemaal gelezen hebt en alvast bedankt voor de tips!


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Eerst kalm zeggen dat je het niet wilt en als hij het daarna probeert,gewoon slaan. Zou ik doen iig. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Zeg dat hij het maar kan bekijken c: - Was het niet als grapje bedoelt? -


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Zeg dat hij het maar kan bekijken c: - Was het niet als grapje bedoelt? -

    Nee t was egt niet als grapje bedoelt want hij is bijna 1 uur op door gegaan hoe leuk t wel niet was om je neef een kus te geven!


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Dat is niet normaal hoor dus hij moet zn mondje maar houden. Nodig een ander neefje ook uit? Of je zus(je)/ broer(tje)


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Dat is niet normaal hoor dus hij moet zn mondje maar houden. Nodig een ander neefje ook uit? Of je zus(je)/ broer(tje)


    Nou mijn neefje en broertje die hebben allebij al weer bijna school enzo dus die mogen/willen niet..


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Lijkt me behoorlijk ongemakkelijk. Ik zou proberen duidelijk 'Nee' te zeggen en als dat niet helpt inderdaad een mep of duw geven. Zeg maar dat hij een ander meisje moet vinden om te kussen, en niet zijn bloedeigen nichtje.


    You are beautiful, you are love.

    Dit is echt rare shit (bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hij heeft iets wat jij niet hebt althans als het goed is
    Zeg het eerst, duw hem weg of mep hem. slchreeuw dat hij je niet moet aanranjden =) en als hij dan doorgaat zn ballen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Komt je neef uit Alabama of Kansas of een ander plekje in de wereld waar incest normaal is? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Okee, dat is pittig freaky .__.
    Ik zeg rennen.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Okee, dat is pittig freaky .__.
    Ik zeg rennen.


    Horrible pun warning:

    No, he wants to get freaky with her (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat je niet wilt, doe je niet, hij kan je nogal moeilijk gaan aanvallen he, je familie is waarschijnlijk ook nog in de buurt, dus zelfs als hij je aanvalt kan je gewoon naar hen gaan.


    effort never betrays you

    Als je besluit toch daar te gaan logeren (alleen), zeg het tegen iemand. Want het is serieus niet normaal dat hij van die dingen aan je voorstelt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mordin schreef:
    (...)

    Horrible pun warning:

    No, he wants to get freaky with her (cat)


    Badumtssh


    i put the fun in funeral

    Ik heb het volledig gelezen (:
    Da's wel vervelend voor je, haal je ninja-moves boven als hij niet luisterd naar je 'ik wil dit niet' (krul)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley