• hey,

    natuurlijk was bill altijd al de leider, maar het word steeds erger.... gustav, georg en zelfs TOM krijgen bijna geen kansen meer om iets te zeggen in een interview....

    dit is niet beledigend naar bill toe bedoeld... maar je ziet wel dat hij steeds meer, steeds vaker alles op zich neemt... of vinden jullie van niet?


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ja klopt !!

    meestal waren het tom en bill
    maar nu alleen maar bill geef tom en georg en gustav ook is de kans om iets te zeggen

    hij veranderd zo nog in een ego bill

    ja klopt !!

    meestal waren het tom en bill
    maar nu alleen maar bill geef tom en georg en gustav ook is de kans om iets te zeggen

    hij veranderd zo nog in een ego bill


    Waar slaat dat op ¬¬
    Bill krijgt gewoon het meeste aandacht
    Als jullie dat zo "erg" vinden
    pleeg dan lekker zelfmoord ofzo
    Kun je laten zien hoe erg je het vind
    Of schrijf een brief -__-"
    Bill = Bill
    Problemen mee? Jammr dan, leer er maar mee leven


    parapapapapapa <'3

    jezus! wat heb jij tegen ons?
    ik weet niet hoelang je hier al woont... maar in nederland doen we aan vrijheid van meningsuiting... en als dat je niets boeit.... dan plaats je toch lekker geen reactie....
    ga jij maar effe lekker ergens anders zeiken

    dahaaaag ^^


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ja klopt !!

    meestal waren het tom en bill
    maar nu alleen maar bill geef tom en georg en gustav ook is de kans om iets te zeggen

    hij veranderd zo nog in een ego bill


    Waar slaat dat op ¬¬
    Bill krijgt gewoon het meeste aandacht
    Als jullie dat zo "erg" vinden
    pleeg dan lekker zelfmoord ofzo
    Kun je laten zien hoe erg je het vind
    Of schrijf een brief -__-"
    Bill = Bill
    Problemen mee? Jammr dan, leer er maar mee leven


    Pleeg dan zelfmoord ofzo?! Waar slaat DAT op? Je zegt toch niet tegen iemand dat hy/zy zelfmoord kan gaan plegen omdat hy/zy vindt dat Bill Tom,Gustav en Georg niet de kans geeft om te praten!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ja dat is wel zo op de tmf-awards hier in belgië deed ook hij litjd het woord! enze haddne 4 awards dus vond ik eiglijk wel da bij de ene bill iets zei bij de andre tom ,dan georg en dan gus ofzo


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    maar op de ema - awards was bill ook de enige die iets zei.....


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Nee sorry ik houd van mij leven en jij als wannaby fan kan beter haar mond houden want je bent

    A zielig
    B de waarheid ik heb niks tegen bill maar het is een groep geen solo artiest

    Nee sorry ik houd van mij leven en jij als wannaby fan kan beter haar mond houden want je bent

    A zielig
    B de waarheid ik heb niks tegen bill maar het is een groep geen solo artiest



    kijk....... met jou valt te praten:P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Nee sorry ik houd van mij leven en jij als wannaby fan kan beter haar mond houden want je bent

    A zielig
    B de waarheid ik heb niks tegen bill maar het is een groep geen solo artiest



    kijk....... met jou valt te praten:P


    dankje xD
    zielsverwanten he xD

    ik bedoel maar:P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    maar op de ema - awards was bill ook de enige die iets zei.....
    ja ook al kvin da eiglijk soms wel een beetje stom van bill! kijk ik ivn bil heel eluk en tof ma hij mag de andre toch ook iets laten zeggen? bevoorbeeld gus die hort ge soms in een heeel interview GEEN ENKEL WOORD ZEGGEN!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    idd... kijk, voor bill fans is het niet erg... maar ik ben eigenlijk een G&G fan... en ik vind het dus best kut dat je hen nooit hoort....


    You can't win the match if you can't beat the best.

    maar op de ema - awards was bill ook de enige die iets zei.....
    ja ook al kvin da eiglijk soms wel een beetje stom van bill! kijk ik ivn bil heel eluk en tof ma hij mag de andre toch ook iets laten zeggen? bevoorbeeld gus die hort ge soms in een heeel interview GEEN ENKEL WOORD ZEGGEN!


    Da's waar. Als Bill nou eens een keertje Gustav of Georg ofz aantikt van Zeg jy ook eens wat i.p.v zelf de hele tyd te praten ^^


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    idd... kijk, voor bill fans is het niet erg... maar ik ben eigenlijk een G&G fan... en ik vind het dus best kut dat je hen nooit hoort....


    Ik ben Bill fan maar ik vindt dat hy niet al te groot Ego moet krygen want de rest is er óók nog ! En het is een Band en dan hoor je het wel een beetje te verdelen he ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    maar op de ema - awards was bill ook de enige die iets zei.....
    ja ook al kvin da eiglijk soms wel een beetje stom van bill! kijk ik ivn bil heel eluk en tof ma hij mag de andre toch ook iets laten zeggen? bevoorbeeld gus die hort ge soms in een heeel interview GEEN ENKEL WOORD ZEGGEN!


    Da's waar. Als Bill nou eens een keertje Gustav of Georg ofz aantikt van Zeg jy ook eens wat i.p.v zelf de hele tyd te praten ^^

    whah kzie het al voor me midden in ene interview bill geeft ene elleboog stoot een georg ofzo en das per ongeluk in zen gezicht geo: MAN WRM DOE JE DIT NOU? bill: JIJ MAG IETS ZEGGEN GOED è!(lol)
    ik: whahaha

    ma ja dat is wel en soms hebben ze alle4 een micro maja zeggen ze nix omda bill altijd ma spreekt je krijgt er gwn gen speld tussen!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....