• Naar het idee van Astrifero. Helaas is dit nooit gestart, dus wil ik het met een paar kleine aanpassingen opnieuw proberen:

    Kidnapped and for sale




    De al jaren gezochte jongensbende is weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige meisjes, door heel Amerika. De jongens behandelen hen net als slaven en misbruiken ze, niet alleen fysiek, maar ook mentaal en tegenspraak wordt hard aangepakt.. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Maar alles verandert als elk van hen een meisje ontvoerd op een stille zaterdagavond. De jongens hun baas is niet blij met de lage opbrengst van de laatste tijd. De zes jongens hebben het geld dus hard nodig en ontvoeren de zes meiden op zes verschillende plaatsen in Amerika op dezelfde avond. Maar na enkele dagen merken ze iets vreemds. De jongens krijgen elk een band met de meisjes, worden zelfs verliefd op een van de meisjes of wat dan ook. De jongens realiseren zich eindelijk waar ze de meisjes op gekozen hebben in hun haast van die avond; omdat de meiden hen aardig leken.Toch hebben ze het geld hard nodig en moeten de meiden verkocht worden. De jongens proberen de meiden te beschermen, terwijl hun klanten en baas ongeduldig wachten op iets waarvan ze niet weten wat het is. Worden de meiden dan toch verkocht? Vinden de jongens een oplossing om hun ongeduldige baas en klanten te misleiden? Eindigen de jongens in de gevangenis?


    Regels
    - Geen perfecte personnages, alsjeblieft ook niet alleen maar dezelfde personages.
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 200 woorden.
    - Reserveringen worden na twee dagen weggehaald. Zelfs half ingevuld valt nog onder reservering. Als dit niet lukt kan de reservatie periode verlengt worden.
    - 16 + is toegestaan, zelf soms nodig, maar wel onder een spoiler voor de mensen die het niet willen lezen.
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub
    - Tenminste 3 keer per week reageren
    - Als je 3 van deze regels overtreed zit je er zonder pardon uit.
    - Hou het realistisch, dus er kunnen bijvoorbeeld geen lieve jongens zijn die hier eigenlijk niet mee akkoord zijn, hè (;.
    -Alleen ik maak nieuwe topics aan. Tenzij ik iemand aangewezen heb, omdat ik weet dat ik lange tijd afwezig zal zijn.
    - Have fun

    Namen:
    Philia - Sav
    Raccoon - Saar
    MrsMessi - Stephanie
    Dumbledore - Sanne
    Wanderings - Amber
    Alate - Ana

    Ontvoerd door:
    Soraya - Grayson
    Agathe - Colton
    Tatum - Augustus
    Jennifer - Lyron
    Aurelia - Francis
    Camilla - Patrick.

    Topics
    Rollentopic
    Praattopic 1

    Rollen: Nog een onbeperkt aantal klanten beschikbaar.
    Meiden: (6/6) Vol (voor nu)
    - Camilla Almas Mallalai (17) - Astrifero || 1.2
    - Agathe Novalie Thosaen (17) - Philia || 1.1
    - Soraya Florènce Renner (19) Dumbledore || 1.1
    - Tatum Lorence Stalling (19) - Alate || 1.5
    - Aurelia Vermomt (18) - Wanderings || 1.3
    - Jennifer Rose Keane (19)- MrsMessi || 1.1

    Jongens: (5/6)
    - Grayson Declan Gabriel Merlin.(22) - Philia || 1.2
    - Lyron Lexim Diangelous (24) - Sugasu || 1.3
    - Francis Alexander Severn (21) - Serenata || 1.1
    - Colton Miles Asher Merlin (20)- Raccoon || 1.3
    - Patrick Murray (25) - Elpis || 1,4
    - Augustus Oliver O'Donnel (23) || Raccoon|| 1,5

    Klanten:
    - Dorian Larbert (33) - Elpis || 1.3


    Het huis van de jongens: (Net buiten San Fransisco)

    Het huis staat geregistreerd als een studenten huis, dat wordt betaald door een oom van een van de jongens.
    Het bovenste gedeelte [begaande grond en twee verdiepingen ] ]is waar de jongens wonen en waar de meiden over het algemeen normaal niet van zien.
    Kamer waar ze de klanten ontvangen. || Keuken en eetkamer || Woonkamer || Buitenterras. || Slaap en badkamers mogen jullie zelfbepalen, net als andere eventuele kamers. Maar let erop! Het huis is niet immens groot.
    De kelder is waar de meiden over het algemeen verblijven. De kelder is geluidsdicht, staat niet op de plattegrond en de deur is verstopt als boekenkast, hoe cliche van de jongens.



    *Nou, ik zit persoonlijk van 9 tot 13 maart in Spanje, heb wel WiFi, dus zal het topic zo goed als ik kan bijhouden^^
    *Als je al eerder mee willen doen en een personage heb gemaakt bij kidnapped by unknown, mag je in overleg met hetzelfde personage aan deze RPG meedoen, aangezien het een Reboot is.
    *In eerste instantie mogen jullie zelf bepalen wie, wie ontvoerd en wie door wie ontvoerd wordt zodra alle jongens en meisjes er zijn. Merk ik dat hierbij mensen worden buitengesloten loot ik alsnog.
    *Klanten kunnen altijd, aangezien het een geval van hoogste bieder is. Bij veel animo (voor zowel meiden als jongens) kunnen er eventueel nog rollen voor meiden en jongens vrijkomen.


    RPG Datum: De RPG 'begint' op Zaterdag ochtend 25 Juli 2015. De ochtend nadat de meiden ontvoerd zijn. De jongens worden wakker in hun eigen bedden en de meiden met ze zessen in de kelder. Ze zitten vast met een enkels aan een ketting aan de muur. Er liggen wel matrassen op de vloer.

    Birthdays:

    Meiden:
    Soraya - 14 Augustus
    Camilla - 7 November
    Jennifer - 24 December
    Aurelia - 2 Januari
    Agathe - 22 Februari
    Tatum - 31 Maart
    jongens:
    Patrick - Onbekend
    Lyron - 6 Augustus
    Augustus - 21 Augustus
    Francis - 3 januari
    Colton - 27 Februari
    Grayson - 3 Juli

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 18:44 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mt ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    MT ^-^


    Faith is everything.

    MT


    Vampire + Servant = Servamp

    Orochi schreef:
    MT


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Grayson Declan Gabriel Merlin
    X Zijn slaapkamer naar de keuken X

    Grayson rekte zich langzaam uit en wilde zich eigenlijk nog even omdraaien. Hij was zo moe na gister en het liefst sliep hij deze morgen uit, maar zijn mobiel wilde niet ophouden met over gaan, Grayson nam geïrriteerd op en stapte half wakker uit bed. Het was een van de klanten die vanmiddag zou komen kijken. Tuurlijk, geld dat makkelijk en snel verdient was, maar Grayson voelde zich te moe om goed naar de klant te kunnen luisteren. Tijdens het boeiende gesprek deed Grayson een beetje onhandig een jogginbroek aan en liep hij naar beneden richting de keuken. Met een vermoeide blik keek hij naar het koffiezetapparaat. Hij zette koffie voor zichzelf terwijl de klant maar door bleef gaan over zijn eisen en hoe laat hij langs zou komen. Grayson eindigde het gesprek met 'dat is prima, tot vanmiddag' en met een chagrijnige blik pakte hij een kop koffie. Hij was alweer vergeten hoe hij dit baantje gekregen had, maar het was nooit veranderd. Hij dacht even terug aan de vorige avond. Hij vond het meisje dat hij had meegenomen heel mooi, maar in zijn haast had hij niet overwogen wat de klanten van haar zouden vinden. Hij zuchtte even en kreeg een kleine glimlach op zijn gezicht terwijl hij uit het raam keek. Haastige spoed is zelden goed zeiden ze toch? Vast wel. Hij had de andere meiden nog niet gezien, vooral omdat hij gisteravond nergens meer zin in had voor de rest, maar hij zou zo wel even kijken. Grayson pakte een dienblad en zette er flesjes water op en hij begon broodjes te smeren. Niks speciaals, gewoon wat kaas, of een flinterdun laagje pindakaas. Ze konden de meiden moeilijk laten uithongeren niet?
    "Ben ik de enige die al wakker is?" riep Grayson lachend, hopend dat iemand anders wakker was, of er wakker van zou worden.Als hij die meiden in zijn eentje eten moest gaan geven zou het niet goed komen, hoogstwaarschijnlijk. Misschien zou hij het net buiten hun bereik zetten, ergens waar ze niet bij konden door de kettingen om hun enkels. Dat zou lachen zijn, vond hij.


    We've lived in the shadows for far too long.



    Jennifer Rose Keane

    Haar hoofd voelde zwaar aan toen ze haar ogen opende en slaperig om zich heen keek. De ruimte was voor haar onbekend. Ze was niet alleen, want er bevonden zich nog 5 andere meisjes in dezelfde ruimte als waar zij was. Ze probeerde wat overeind te komen, wat werd bemoeilijkt door een gewicht aan haar enkels. Haar blik gleed af naar haar voeten, en ze schrok toen ze zag dat er een ketting aan bevestigd was, welke ook weer vast zat aan de muur. Ze keek naar de andere meisjes, die ook vast aan de muur zaten. Waar was ze in beland? Ze probeerde zich de vorige avond voor de geest te halen, maar zonder veel succes. Ze maakte zich enigszins zorgen. Was ze vlak bij thuis? Of was ze in het buitenland? Zou haar vader haar al missen? Of Kaila? Leo en Robyn.. Het enige voordeel was, dat ze alle 6 op matrassen lagen, en dus niet op de harde, koude grond. Ze ging weer languit liggen, en keek zoekend om zich heen. Waren ze in een kelder? Ze kon namelijk geen daglicht ontdekken. Ze keek naar haar handen, en verbaasde zich over het feit, dat haar handen los waren. In films werden altijd de voeten vastgemaakt, toch?


    Faith is everything.

    (Mt)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT.

    (Mt, Camilla haar verjaardag is op 7 november (:.)


    Everyone is good as it is, do not change people



    Soraya Florènce Renner


    Soraya schrok totaal uit het niets wakker. Een vervelend bonkend gevoel in haar hoofd deed haar kreunen. Ze legde haar hand op haar hoofd en wreef over de hoofdhuid heen. Toen dit gevoel eenmaal weg was, liet ze haar ogen over de ruimte glijden. Ze zag een lege ruimte. Vervolgens vielen haar blauwgroene kijkers op de metalen band die om haar enkel zat. Deze band zat vast aan ketting en was gevestigd aan de muur. Soraya trok eens met haar voet, weg van de muur, maar ze voelde dat het goed vast. Haar handen gleden over het matras onder haar. Even schrok ze toen ze vijf andere meisjes zag - allen op een matrasje en vast aan de enkel. Gefrustreerd trok Soraya haar enkel opnieuw weg van de muur, in de hoop zichzelf los te krijgen. Een ander meisje was ook al wakker. Ze keek verbaasd naar haar handen.
          'Waar de hel zijn we?' vroeg Soraya aan haar.Vervolgens keek Soraya ook naar haar eigen handen. Deze zaten niet vast gebonden, waardoor ze praktisch alles met haar handen kon. Ze rammelde de ketting eens flink door elkaar en slaakte een gefrustreerde kreun.
          'Waar ben ik?' hijgde ze.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Camilla Almas Mallalai


          Ik maak mijn ogen langzaam open. Eigenlijk hoeft ik er niet echt veel moeite voor te doen. Vreemd. Ben ik zo vroeg wakker ? Als ik gewoonlijk wakker word is het al licht. Maar ik ben hier niet thuis. Waar ben ik ? Ik probeer me gisterenavond te herinneren. Ik ben ontvoerd. Maar dit kan niet, dat gebeurt toch alleen maar bij andere ? Ik kijk paniekerig rond in de kamer. Ik ben niet alleen, er liggen nog andere meisjes op een matras. Ik wil naar de deur lopen maar word tegengehouden door mijn enkels die aan kettingen vastzitten. Er zijn als twee andere meisjes wakker geworden maar ik kan hun niet goed zien.
          "Waar de hel zijn we ?", vraagt één van de twee. Ik haal nietwetend mijn schouders op. "In ieder geval niet waar ik zou willen zijn.", zeg ik paniekerig. Ik wil hier weg. Ik mag niet ontvoerd worden ! Ik heb er gewoon geen tijd voor. Ik ben nog nooit zo snel wakker geworden.
          "Wat wil je ?", schreeuw ik luid, zodat de ontvoerder het zou horen. Mijn stem klinkt boos, en dat ben ik ook. Hoe durft hij mij dit aan te doen. Ik hoop dat ik die gast heb wakker gemaakt, want ik ga me niet zomaar laten doen
    .

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 18:21 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    MT


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Astrifero schreef:
    (Mt, Camilla haar verjaardag is op 7 november (:.)


    (Haha, dat is mijn echte verjaardag. Sorry moest even melden. )


    Lyron Lexim Diangelous



    De zachte haartjes van Lyon zijn teddybeer kietelde tegen zijn neus. Hij opende langzaam zijn ogen en kneep ze dicht door de vermoeidheid. Even draaide hij zich om en kwam vervolgens overeind. Hij keek met een half oog op de wekker naast zijn bed.
    Het was vroeg te vroeg.
    'Nog vijf minuten,' zei hij in zichzelf en draaide zich om, gooide de dekens over zijn hoofd en viel weer in slaap. Het enige wat hem tegenhield was dat hij klaarwakker was.
    Lyron liet zich weer overeind komen en gooide zijn benen over de rand van het bed. Gekleed in zijn redelijk grote Game of Thrones shirt en boxer, liep hij de keuken binnen.
    'Morge,' was het enige wat hij zei. Lyron liep met een hand door zijn haar naar de koffie automaat. Goot zelf een flinke mok in. 'Nog klanten vandaag?' vroeg Lyron zonder Grayson aan te kijken.
    Hij nam een slok en keek kort naar het dienblad. 'Weet je zeker dat ze genoeg krijgen, een flesje water vult niet,' sprak hij en nam nog een slok.


    Vampire + Servant = Servamp



    TATUM LORENCE STALLONE
    Tate, Blue • 19


    Een kreun rolde over m'n kurkdroge lippen, nadat ik met een pijnlijke steken in m'n hoofd ietwat beweegde. Ik knipperde enkel met m'n grijze kijkers, alhoewel ik nergens voor warm zonlicht in m'n kamer hoefde te zijn - gezien het pikkedonker is. Was het nacht? Ik haalde een hand door m'n turqouise lokken, nadat ik wat kronkelde op m'n matras - al voelde het niet zacht en vertrouwt aan. Waar zit ik?
          "Wat wil je?" Met een verstoorde blik opende ik volledig mijn ogen en hief m'n stem op om terug te schreeuwen, maar zag een enkel aantal meiden. Waar de hel zijn we beland? Met moeite bracht ik beweging in me, alhoewel ik na een falende poging naarbeneden zakte en met onzet naar m'n vastgebonden enkels keek. "Wacht, weet iemand waar we zijn?" Fluisterde ik met een hese stem, mezelf proberen rustig te houden en kalm kunnen blijven denken. Ik gaf een ruk met m'n benen, echter voelde ik een steek in m'n enkels - waardoor ik verwijtend op m'n lip beet. Dit was iniedergeval geen one-night-stand, was ik ergens in een kelder of een politiebureau? "Wat de hel moet dit," mompelde ik tegen m'n lippen aan, waarbij ik ontzet naar mijn outfit keek. Dezelfde strakke jeans en witte crop top als gister, waar in hemelsnaam zat ik? En die meiden?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 21:22 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."


    Grayson Declan Gabriel Merlin
    X de keuken X

    Grayson keek even met een schuin hoofd naar het dienblad. Het zag er idd niet als al te veel uit. Moesten ze meer krijgen? Hij wist het niet goed.
    "Vanmiddag komt de eerste klant kijken of er een tussen zit waar hij over wil onderhandelen, " zei Grayson terwijl hij rustig doorging met broodjes maken. Allemaal een broodje, dat was de afspraak die hij met zijn baas had gemaakt. En dan een flesje water. Maar Lyron had wel een punt, het zou niet echt vullen waarschijnlijk.
    "We mogen ze niet meer geven toch? Heb jij zin om uit te leggen dat we flesjes limonade of cola missen? Of dat we twee keer zoveel brood kwijt zijn, " zei Grayson met een scheve glimlach. " of je moet onze muffins aan hen willen geven, " vervolgde hij, wijzend naar een zakje met zes muffins, die over waren van de vorige dag. Grayson had misschien een lichte muffin verslaving en nam deze dan ook vaak voor ontbijt mee. Hij tilde het dienblad op en liep richting de keukendeur, om zich naar de kelder te begeven. "geen muffins, wel muffins, jouw keuze," zei Grayson breed lachend, terwijl hij met het dienblad weg liep.


    We've lived in the shadows for far too long.