• Hi,
    Ik slik de pil en toen ik op vakantie zou gaan moest ik net ongesteld worden. Dus heb ik de pil doorgeslikt ivm zwemmen ( ik heb wel vaker de pil doorgeslikt, als het nodig was.) Maar een paar weken later, een week voor in ongesteld moest worden, kreeg ik al bloedingen. Ik dacht dat het wel weer weg zou gaan en slikte de pil gewoon verder door. Maar ik bleef ongesteld. En nu nog steeds. Dus ik ben nu al 2 weken ongesteld en ook best veel. Ik snap er niks van.. Heeft iemand anders dit ook wel is gehad en is dit normaal? xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik was het vorige vakantie een maand
    Kom waarschijnlijk van het doorslikken
    Ik heb toen een andere gehad, met stopweek en toen werd het weer normaal


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb geen idee. Ik denk dat je ritme nu anders geworden is. Als je het niet vertrouwt zou ik langs de huisarts gaan. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn moeder had dat ook. Zij moest de pil door blijven slikken zoals het moest, ongesteld of niet. En bij je stopweek dan niet. En daarna weer gewoon beginnen.

    Ik heb dat ook en ik ben aan de prikpil. Waarschijnlijk zijn het gewoon doorbloedingen.


    26 - 02 - '16

    Je bent in iedergeval niet zwanger :Y)

    Ik heb er echt géén verstand van ^^ so all I can do is wish you good luck:

    tamtamtammm

    Good Luck ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    zal vast niks ernstigs zijn, dat het ff moet doorbloeden maar ik zou voor de zekerheid naar de huisarts gaan


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]