• Daggers - Noa
    Desiderium - Sha
    Chronos - Marie
    Philia - Savannah
    Fortis - Simone
    Syntax - Julie
    Exorcizamus - Joanna

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 12:42 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Beckmann schreef:
    (...)

    Zeehond dingen? Zoiets als een meermin?



    Emh, ze hebben flippers voor handen, en een 'hondenkop'. Zij maakte de scythe van Cronus en de trident van Poseidon. Er waren er vier of negen (volgens legende) , het ene verhaal zegt dat ze kinderen van Pontus en Gaia zijn, maar andere verhalen zeggen kinderen van Tartarus en Nemesis. Ook wordt er soms gezegd dat ze onstaan zijn uit het bloed van Uranus, of dat ze afstammen van Poseidon of Thalassa.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oh ja, en ze hebben geen voeten, maar een vissenstaart :')


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sand schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel genaaid dat ik nu geen krachten meer kan hebben voor mijn personage. . . omdat anderen toevallig "eerder" waren met invullen. Daarnaast is de mijne er een van de Three dus het lijkt me dat hij wel wat meer kan (': Het karakter in m'n hoofd is daar ook omheen gebouwd.


    Sand schreef:
    (...)


    Ik heb geen zin om de discussie hier met je te hebben. Kijk gewoon in je gastenboek.
    Dat jij het 'naaiend' vindt is niet mijn probleem.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik schrijf me uit.


    Ik snap wel wat Sand bedoeld, ik was me er ook niet van bewust dat het zo geregeld was. Ik snap dat je niet iedereen krachten geeft, maar ik vind het inderdaad ook niet helemaal de eerlijkste manier om het zo te verdelen.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Exorcizamus schreef:
    Ik snap wel wat Sand bedoeld, ik was me er ook niet van bewust dat het zo geregeld was. Ik snap dat je niet iedereen krachten geeft, maar ik vind het inderdaad ook niet helemaal de eerlijkste manier om het zo te verdelen.


    Als er was geloot / Als er gekeken werd naar de verhaallijn in het boek (kinderen van de Three zijn krachtiger) — dan was ik het ermee eens geweest. Maar dit komt zo uit het niet vallen dat het gewoon unfair is.


    Nog meer gezeur erover, geweldig!
    Ik ben hier schijtziek van nu. Mensen vallen maar gewoon aan, ook al denken ze niet na dat iemand het misschien zwaar had die dag.
    Denk voordat je verdomme spreekt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Nog meer gezeur erover, geweldig!
    Ik ben hier schijtziek van nu. Mensen vallen maar gewoon aan, ook al denken ze niet na dat iemand het misschien zwaar had die dag.
    Denk voordat je verdomme spreekt.


    Niemand valt je aan — ik heb netjes aan je gevraagd of mij personage ook gewoon krachten kon hebben en dat werd meteen afgewezen. Misschien hebben ánderen ook een zware dag en vinden ze het niet leuk om zo afgewezen te worden? Hm?


    Sand schreef:
    (...)

    Niemand valt je aan — ik heb netjes aan je gevraagd of mij personage ook gewoon krachten kon hebben en dat werd meteen afgewezen. Misschien hebben ánderen ook een zware dag en vinden ze het niet leuk om zo afgewezen te worden? Hm?


    Ik heb het netjes uitgelegd aan je en jij reageert meteen geërgerd op mij. In mijn hoofd is dat aanvallerig.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Ik heb het netjes uitgelegd aan je en jij reageert meteen geërgerd op mij. In mijn hoofd is dat aanvallerig.


    Als je redenering klopte — was ik er zo niet op in gegaan. In de boeken wordt zorgvuldig vermeld dat kinderen van de Three krachtiger zijn dan anderen en vaak speciale krachten hebben. Maar dat wordt hier in de wind geslagen — er wordt niet eens over nágedacht.


    Sand schreef:
    (...)

    Als je redenering klopte — was ik er zo niet op in gegaan. In de boeken wordt zorgvuldig vermeld dat kinderen van de Three krachtiger zijn dan anderen en vaak speciale krachten hebben. Maar dat wordt hier in de wind geslagen — er wordt niet eens over nágedacht.


    Ik heb wel degelijk nagedacht, maar als jij dat niet merkt is dit niet mijn probleem.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Ik heb wel degelijk nagedacht, maar als jij dat niet merkt is dit niet mijn probleem.


    Whatever — het is duidelijk dat er niet te praten valt hier (':


    Daggers schreef:
    Nog meer gezeur erover, geweldig!
    Ik ben hier schijtziek van nu. Mensen vallen maar gewoon aan, ook al denken ze niet na dat iemand het misschien zwaar had die dag.
    Denk voordat je verdomme spreekt.


    Ik heb je nooit aan willen vallen, ik zeg alleen dat ik snap waar Sand op doelt. Communicatie gaat twee kanten op en het moet voor iedereen leuk zijn. Als iemand iets niet leuk vindt, zou deze persoon dat gewoon moeten kunnen zeggen. Voor mij was er niet duidelijk dat het "wie het eerst komt, wie het eerst maalt" was, er is nooit wat gezegd over krachten, of ik moet er per ongeluk over heen hebben gelezen.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Wat een kinderachtig gedoe. Kinderen van normale Goden zouden helemaal geen kracht hoeven hebben: laat dat lekker over aan de kids van de grote drie. Het is toch meer dan logisch dat een zoon van Hades meer kan dan die van een ''kleinere'' god? Echt bullshit dat er niet gekeken wordt naar goden, maar naar wie het eerst maalt. In zo'n RPG heb ik dus écht geen zin meer. Mijn buddy er uit, ik er uit. Zo werkt het.

    Succes met de vriendjespolitiek.


    Feel the fire, but do not succumb to it.