Dankjewel! Ik dacht dan heeft ze geen echte kracht, maar wel iets wat haar toch een beetje bijzonder maakt.
''Bijzonder'' alsof je als halfgod niet al bijzonder bent. Weet je, monsters killen als kind van dertien of jonger al wapens hebben. Das dood normaal. :')
''Bijzonder'' alsof je als halfgod niet al bijzonder bent. Weet je, monsters killen als kind van dertien of jonger al wapens hebben. Das dood normaal. :')
Ik wou mijn personage de kracht geven dat ze zichzelf onzichtbaar kan maken, is dat goed? (Op Wikipedia staat dat Hades een helm had gekregen van de cyclopen die hem onzichtbaar kon maken)
Mijn naam is Joanna trouwens
[ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 14:00 ]
I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui
Exorcizamus schreef:
Ik wou mijn personage de kracht geven dat ze zichzelf onzichtbaar kan maken, is dat goed? (Op Wikipedia staat dat Hades een helm had gekregen van de cyclopen die hem onzichtbaar kon maken)
Mijn naam is Joanna trouwens
Geen krachten meer. Er zijn vijf van de groep die al krachten hebben en een kracht hebben ik zeldzaam.
Hadeskinderen kunnen standaard schaduwreizen, maar meer niet -of ze moeten dus een kracht hebben, maar niemand mag meer een kracht.-.