Sand schreef:
Nou — de vragen die bij de film bij me omhoog kwamen en die ik me nu kan herinneren zijn o.a.:
waarom is Grover een halve neger / waarom heeft Grover krukken / waarom verliest de Minotaur zijn hoorn doordat hij in de boon vast blijft steken / waarom weet iedereen meteen dat Percy een zoon is van Poseidon / waarom zien ze er zo volwassen uit / waarom heeft Annabeth BRUINE haren / waarom is meteen vanaf het begin helder dat Percy en Annabeth wat gaan krijgen met elkaar / waarom staan de cabins niet in een U vorm in het camp / waarom gaat Percy naar huis en "woont" hij niet op school / waar is Dionysus in godsnaam gebleven / waarom zitten Percy en Annabeth in tegenstrijdige teams met Capture The Flag / waarom doet Percy de vliegende schoenen aan en niet Luke / waarom is Persephone in de Hel / waarom moeten ze die parels gaan zoeken / waarom blijft Grover achter in de hel en niet die moeder / waarom gaat Annabeth mee naar Olympus / waarom vechten Luke en Percy op een dak / waar is Ares / waar is Kronos / et cetera et cetera et cetera
Meeste van die vragen kunnen beantwoord worden met 'bad casting', 'bad scenery', 'omdat Rick Riordan het wilde' en 'omdat de scriptwriters het upfuckte'.
Oh en dat van Persephone Is gewoon een echt deel van de Griekse mythologie ^^.
[ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 22:09 ]
We've lived in the shadows for far too long.