• ja like,
    ik heb dinsdag pw economie
    en eigenlijk moet ik wel een 6 of hoger halen,
    maar ik snap der geen hol van!
    Dus ik dacht, 'weetje, ik ga wel een samenvattingmaken, misschien dat ik het dan snap.' Dus ik ben like een samenvatting gaan maken, en -ZUCHT- ik haal alles doorelkaar en het lijkt echt té veel op elkaaar x_x
    sjezus,
    nu vind ik dat ik mijn tijd toch wel verspilt heb, want ik ben niet veel wijzer geworden, dan dat ik ervoor was :')
    jippie ja jeee x'D

    Wie snapt economie, en dan met VOF of eemanszaak en dat soort shit?

    Ik ben goed in Economie. Wat moet je precies weten?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn economie gaat over budget- en voorraadbeheer, kan je niet helpen denk ik x'D
    Bij mij zijn samenvattingen altijd beter verstaanbaar dan uit het boek zelf. x]
    Vraag uitleg aan een klasgenoot? =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Mijn economie gaat over budget- en voorraadbeheer, kan je niet helpen denk ik x'D
    Bij mij zijn samenvattingen altijd beter verstaanbaar dan uit het boek zelf. x]
    Vraag uitleg aan een klasgenoot? =P

    eigenlijk snapt niemand het x'D

    Duo schreef:
    (...)
    eigenlijk snapt niemand het x'D

    Dan zou ik het maar eens beginnen te snappen, anders haal je nog een onvoldoende. :Y)x'D

    Ik heb trouwens ook examen economie op een dinsdag. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn slechtste vak is economie, dus sorry kan je niet helpen x)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    VOF en eenmanszaak enzo was een van de weinige dingen van economie wat ik wel snapte, maar ik weet niet of ik je er nu bij kan helpen. Mijn laatste les economie is zo'n 3,5 jaar gelden :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    VOF en eenmanszaak enzo was een van de weinige dingen van economie wat ik wel snapte, maar ik weet niet of ik je er nu bij kan helpen. Mijn laatste les economie is zo'n 3,5 jaar gelden :')

    ja weetje wat het is,
    het lijkt zo veel op elkaar x_x
    dus dan haal je alles door de war enzo, vet irritant :x

    Ik kon economie altijd wel goed maar ik heb het laten vallen dus ik weet niet of ik je kan helpen


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Ik heb VOF en eenmanszaak vrij overzichtelijk in mijn boek staan (nerd) Zo met rijtjes, wat de voordelen en nadelen zijn en wat de verschillen met elkaar zijn volgens mij. (heeft haar boek al 3 weken niet meer aangeraakt)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik heb maar 2 uur economie in de week en snap er ook geen bal van O_o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Een Vennootschap onder Firma en een Eenmanszaak. Wat is de vraag :Y)?


    Life is hard and then we die