• Daggers - Noa
    Desiderium - Sha
    Chronos - Marie
    Philia - Savannah
    Fortis - Simone
    Syntax - Julie
    Exorcizamus - Joanna

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 12:42 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nvm, dom kind hier

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 19:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sand schreef:
    Zouden jullie mij een PB/GB kunnen sturen met jullie keuze voor de naam van mijn personage (zoon van Hades)?
    De keuzes zijn (tot nu toe):
    — Bates (vanuit de film Psycho)
    — Crowe
    — Gabriel (Angel of Death
    )


    This was the question.


    Daggers schreef:
    (...)

    Nee, Sean Bean geloof ik.


    Die andere twee worden ook gespeeld door Sean Bean ^^


    Ik stem voor Bates ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Sand schreef:
    (...)

    Die andere twee worden ook gespeeld door Sean Bean ^^


    Ja, ik ben dom! Hahah


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sand schreef:
    Zouden jullie mij een PB/GB kunnen sturen met jullie keuze voor de naam van mijn personage (zoon van Hades)?
    De keuzes zijn (tot nu toe):
    — Bates (vanuit de film Psycho)
    — Crowe
    — Gabriel (Angel of Death
    )


    Ligt er een beetje aan wat voor type het is, gezien Gabriel wel mooi is, maar die naam bekend staat als de naam van de engel Gabriel dus staat het denk wat weird met een Hadeskamper x)

    Dus ik ga dan voor Bates geloof ik :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sand schreef:
    Wil niemand me helpen met m'n naam uitzoeken? Pft.

    Wait a sec — Eddard Stark aka Boromir is Zeus?
    Nee wacht ik kijk gewoon scheel.
    JAWEL HIJ IS HET WEL.


    Ja, ja, iets wat Is heel raar als je in alledrie de bijhorende Fandoms zit :')

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 19:48 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dat was echt de slechtste boekverfilming ooit.


    Sand schreef:
    Dat was echt de slechtste boekverfilming ooit.


    Doel je dan op de leeftijden, het feit dat annabeth geen fucking blond haar had, dat Percy aan het auto rijden was of het feit dat met de parels :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sand schreef:
    Dat was echt de slechtste boekverfilming ooit.


    TOLD YA.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Philia schreef:
    (...)

    Doel je dan op de leeftijden, het feit dat annabeth geen fucking blond haar had, dat Percy aan het auto rijden was of het feit dat met de parels :3


    of het feit dat Kronos niet eens genoemd is. Dat vond ik toch wel een grote shame.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oja, dan heb je ook nog dat Luke vindt daar dat de goden te lang de macht helpen en dus gaat hij Hades helpen want ja, Hades is natuurlijk geen God.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    Oja, dan heb je ook nog dat Luke vindt daar dat de goden te lang de macht helpen en dus gaat hij Hades helpen want ja, Hades is natuurlijk geen God.



    Ja, but that was to start a fight. Weet niet meer of dat ook in de film genoemd wordt, dus nog wel logisch, op zich.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Voor zover ik me herinner wel, maar oké.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nou — de vragen die bij de film bij me omhoog kwamen en die ik me nu kan herinneren zijn o.a.:

    waarom is Grover een halve neger / waarom heeft Grover krukken / waarom verliest de Minotaur zijn hoorn doordat hij in de boon vast blijft steken / waarom weet iedereen meteen dat Percy een zoon is van Poseidon / waarom zien ze er zo volwassen uit / waarom heeft Annabeth BRUINE haren / waarom is meteen vanaf het begin helder dat Percy en Annabeth wat gaan krijgen met elkaar / waarom staan de cabins niet in een U vorm in het camp / waarom gaat Percy naar huis en "woont" hij niet op school / waar is Dionysus in godsnaam gebleven / waarom zitten Percy en Annabeth in tegenstrijdige teams met Capture The Flag / waarom doet Percy de vliegende schoenen aan en niet Luke / waarom is Persephone in de Hel / waarom moeten ze die parels gaan zoeken / waarom blijft Grover achter in de hel en niet die moeder / waarom gaat Annabeth mee naar Olympus / waarom vechten Luke en Percy op een dak / waar is Ares / waar is Kronos / et cetera et cetera et cetera