Welke manier?
En voor Percy heb ik nog altijd Justin, je mag wel schrijven dat Justin tegen hem op loopt en eventueel op z'n bek gaat ^^
Misschien die haat relatie? Storm vind Aphrodite's kinderen waarschijnlijk maar een slappe hap en Denis kan waarschijnlijk niet tegen Storms gedrag of zo?
There is something alluring about an angel drawn to the dark side.
Misschien die haat relatie? Storm vind Aphrodite's kinderen waarschijnlijk maar een slappe hap en Denis kan waarschijnlijk niet tegen Storms gedrag of zo?
En is goed! Storm kan zich waarschijnlijk enkel irriteren en omdat ze zijn gedrag niet accepteert denk ik niet dat hij haar gaat mogen :')
And I'm nothing. You've always said you want nothing.
Ik was begonnen aan Maia's post, maar ik raakte in een discussie met mijn moeder dus ik kon hem niet helemaal afmaken, maar dat ga ik nu even doen (: Ik laat haar naar Denis & co. toegaan, als dat goed is
[ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 21:50 ]
I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui
Dominique is nu nog in het Grote huis met Storm. Ik was van plan morgenochtend een post met haar te doen gezien ik bang ben dat dat te lang wordt met mn mobiel, dus kijk maar wat je doet :p
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."