• Wat zou je jezelf dan zeggen in één zin?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wees niet zo bang om mensen lief te hebben


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben trots op je, omdat ik die paar woordjes op dat moment gewoon nodig had.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het komt wel goed.


    Mhm?

    Het is niet erg om hulp te vragen en probeer eens wat minder je gevoelens op te kroppen (:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 0:36 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Hangt een beetje af hoeveel jonger maar ik denk...

    (Aan mij 15-19 jarige mij;) Probeer eens met jouw hart te denken in plaats van met dat koppige brein!

    En anders aan mijn pre-puber mij

    Je komt er wel.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik weet dat je het moeilijk hebt en dat zelfmoord een makkelijke weg is maar denk aan de mensen die om je geven. Je zult er een hoop verliezen maar een hele hoop voor terugkrijgen.

    And we are still around stronger than ever before!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Geef het niet op, alles komt en na de regen komt zonneschijn ook al lijkt de regen nooit te stoppen.
    zat eerst te denken aan wat Daryl_Dixon zei.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 1:38 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik zou willen dat ik je iets moois kon beloven.


    Tijd voor koffie.

    Geef niet op; stop niet met vechten. Jij bent meer dan wat die nare mensen zeggen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 5:01 ]


    26 - 02 - '16

    Maak die fout nooit meer.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Kvatch schreef:
    Ik zou willen dat ik je iets moois kon beloven.


    Dat en 'geniet van de tijd waarin alles nog leuk was.'

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 7:55 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dit gaat je alleen maar sterker maken.

    Of

    Let niet op hun, jouw eerste vriendje komt wel.

    Dat laatste vooral omdat mijn vriendinnen alle aandacht kregen van jongens en ik voor de meeste niet meer dan een vriend was. Dat maakte mij toen heel onzeker. Waarom zou ik nu echt niet weten.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 8:08 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je krijgt dit over je heen, omdat je het aan kan. Als je toch eens wist wat voor een moois je te wachten stond!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Don't fucking procrastinate so much.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Kom voor jezelf op!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.