• Wat zou je jezelf dan zeggen in één zin?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Niet iedereen is te vertrouwen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Probeer je niet zoveel aan te trekken van dat schijnheilige wijf, ze weet niet waar ze het over heeft.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alles wordt beter als je in de 3e klas zit, geloof me.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Het maakt niet uit wat anderen van je denken, leef je leven en geniet er van. Dan komt het wel goed.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Stap gewoon weer op en ga niet janken omdat je van je toekomstige lievelingspaard gevallen bent.


    take me back to the basics and the simple life

    Zeg er iets van, nu! Zoals je altijd doet! Zeg ze dat je het niet eens bent, ga stampend en schreeuwend naar je kamer van mij part. Wees het vreselijkste kind op de wereld, schreeuw tegen ze, doe wat je kunt. Maar alsjeblieft, laat die rot verhuizing niet doorgaan.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Doe geen kinderachtige dingen meer, please. Ik durf nu echt niet meer naar jou te kijken zonder me diep te schamen.


    Some people are art and do art at the same time

    Steel niet steeds die koekjes uit de koektrommel (N)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Het komt wel goed.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Don't be a bitch. Don't take revenge. Revenge will come whenever it has to. It's called karma.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Get your shit together (Ja ik ben hard voor mezelf)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Probeer eens een tosti, ze zijn best wel lekker. Je gaat spijt krijgen dat je ze altijd vies vond.


    26 - 02 - '16

    "bereid je voor op het feit dat je grootste nachtmerrie uit zal komen"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Controleer altijd of er iets onder de trampoline staat.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wees jezelf in plaats van jezelf te spelen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…