• Wat zou je jezelf dan zeggen in één zin?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ga alsjeblieft meer aan huiswerk werken. :'D


    wat was dit ookalweer

    You're gonna fuck up so badly.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pieter verdwijnt een keer uit je leven, puntenslijpers zijn alleen voor potloden en jij krijgt het daglicht van 2015 ook te zien. Veel mooier dan dat van 2013, echt waar. Het is het waard.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 9:38 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Doe eens niet zo asociaal, waarom zouden ze je niet mogen?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Je hoeft niet zo onzeker te zijn. Het komt allemaal wel goed.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ga naar school. En ga door met de opleiding als jij en je vrienden blijven zitten en het jaar overnieuw doen. Kies geen andere opleiding.

    It's okay to not be okay.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Doe wat aan je suikerinname!


    No growth of the heart is ever a waste

    Al je keuze's die je nu gaat maken hebben ontzettend veel invloed op de toekomst, maak de goede keuze's.

    Het wordt allemaal zo veel beter, wees positief en geniet van de kleine dingen. En oh, kijk uit met trappen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Spring niet over dat slootje! Als je dat doet, krijg je een blessure van 2 jaar en mag je twee keer onder het mes, dus alsjeblieft, doe het niet!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Wees niet bang om jezelf te zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Yoda schreef:
    Don't fucking procrastinate so much.

    Al geldt dit stiekem nog steeds.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wees niet zo negatief over anderen of over jezelf, geef bij je vrienden die dag en nacht voor je klaarstaan eens aan dat je ze waardeert en alsjeblieft, ik smeek het je, niet die haarkleur. Daar krijg je zoveel spijt van.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Aan mijn 12-jarige zelf. "Well, you're screwed. Bereid je voor op op z'n minst 4 jaar depressie en hier en daar teleurstellingen. Maar hè, het wordt beter als je 18 wordt. Hoop ik."


    If a writer falls in love with you, you can never die