• Wat zou je jezelf dan zeggen in één zin?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Je weet dat je het wilt, dus laat anderen je niet afschrikken. Uiteindelijk zul je er alleen maar spijt van hebben als je zo doorgaat.


    She was always looking for more..

    Ga nooit eens Google'n op die site die je nichtje je gaf, Quizlet berooft je van alle vrije tijd (cat)
    Nee hoor grapje, ik ben blij dat ik dit ontdekt heb

    "Je zult niet altijd alleen zijn, ook al lijkt het nu wel het geval. Geef niet op, je komt er wel."


    The sun will rise and we will try again.

    Houd je gezin bij elkaar, voor het te laat is.

    Doe niet zo raar joh. Wees gewoon jezelf.


    26 - 02 - '16

    Kom op Meid je bent echt top

    Maak die fout nooit meer.


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ga vooral die trut uit de weg, ze maakt je leven alleen maar lastiger.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geef toe aan je vriendinnen dat je, net als zij, die leraar ook knap vind om de jaren daarna niet te moeten doen alsof hij je niet interesseerd. Dat zal ook een paar onnodige ruzies voorkomen.
    En ga niet je vriendin lekker maken met het feit dat hij je hand gekust heeft. Dat is gewoon gemeen.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 12:14 ]

    Ga niet je best doen voor mensen die ook niet hun best voor jou doen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Vermijd slecht gezelschap en ga NIET naast die jongen zitten in de bus. Er gaat niets dan ellende van komen!


    26 - 02 - '16

    Ga meer lezen en meer van lezen houden.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 14:37 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wees blij met jezelf. Wees tevreden met wie je bent.

    Dank je wel, Jeroen, voor deze quote. Je bent geweldig.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Don't you ever dare to trust people.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Geef dat mens een mot in d'r wezen. Je zult er later niet trots op zijn moest je dat gedaan hebben, maar je zou wel de serieuze drang krijgen het te doen later, wanneer het te laat is.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.