• Wat zou je jezelf dan zeggen in één zin?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Je mag best iets minder hard werken en meer genieten van de dingen die je gelukkig maken, geloof me maar: op een dag zijn die kleine dingetjes hetgeen waar je -- je aan vast blijft houden. Oh, en maak dat je daar zo snel mogelijk weg komt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aan mijn 12-15 jarige zelf: Wees niet bang om anders te zijn dan de rest! Draag gerust dat ene topje dat je leuk vind. Ik weet dat je een hekel hebt aan alles wat ik nu ben geworden, maar geloof me, je wordt er gelukkiger van.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 20:55 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Ehmmm...

    Think less, do more. Don't be too selfish. Be happy with what you do have.


    effort never betrays you

    Als ik echt wat kon zeggen tegen mijn jongere zelf had ik een hoop domme acties kunnen voorkomen (':

    Waarschijnlijk: Het leven is niet altijd leuk, deal with it en maak er het beste van.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Geloof niet alle leugens die je jezelf verteld.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ohja Ik vergeet een belangrijke:

    Lifes a bitch, get used to it


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    " Als je er nu niks tegen doet, gaat papa binnenkort dood aan een hersenbloeding, dus grijp in."

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 18:53 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Stop met jezelf pijn te doen omdat je niet gewaardeerd wordt door je ouders integendeel tot je zusje


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Verander alsjeblieft niet voor die mensen, je bent mooi zoals je bent..


    26 - 02 - '16

    Aan mijn 10-jarige zelf: Het is niet normaal wat er thuis gebeurt, je broer is niet verliefd op je en je moet dat niet geheim houden. Sla dat ene jaar niet over, geniet van de tijd die je hebt. En praat alsjeblieft met iemand, vertel iemand wat er in je om gaat, spreek die ene leraar Godsdienst nu toch aan. Zoek hulp!


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Aan mijn twaalf-jarige ik: Stay Strong, because everything will get better.
    Al dat ook nog voor nu zo is...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Het wordt allemaal nog zo veel beter en het is het allemaal echt helemaal waard.


    What would Emma do?

    "Pijn lijden voor andere mensen hun geluk is het niet waard, net zoals voorwaardelijke liefde het nooit waard zal zijn."

    Want dat, dat had iemand mij al veel eerder even duidelijk moeten maken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    'Zeg vaker ja.'

    'Je bent sterker als je denkt, maak jezelf gelukkig zo veel je kunt en heb geen spijt van je keuzes want die zullen je maken tot wie ik nu ben.'


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.