• Based on The 100. Echter hoef je de serie natuurlijk niet te kennen om mee te doen!

    Het is 2187. De wereld heeft zijn ondergang honderd jaar geleden gehad. Toen er een nucleaire oorlog uitbrak hebben verschillende onderduikers van verschillende landen besloten de ruimte in te gaan en daar te wachten tot de Aarde terug leefbaar is.
    Terwijl het leven in het ruimtestation (De Ark genaamd) doorgaat begint de Aarde zich te herstellen. Echter gebeurd er van alles in de Ark en misdrijven gaan vaak gepaard met de doodstraf. Echter worden jongeren opgesloten in cellen die zich in de Ark bevinden.
    Wanneer de raad het er over eens is dat er gekeken moet worden of de Aarde terug leefbaar is, besluiten ze de gevangen jongeren naar de Aarde te sturen, ze te laten kijken of het leefbaar is. Ieder van de jongeren krijgt een ijzeren armband om. Deze laat weten aan de Ark of ze nog in leven zijn en of het veilig genoeg is om terug te keren naar de Aarde, en hier een nieuwe samenleving te starten met de mensen die ze hebben...


    Jongeren;
    - Jongen - Rune Mateja - 19 - Gonplei
    - Jongen - Sasha Holts - 21 - Gonplei
    - Jongen - Lucas - 19 - Aureolus
    - Jongen - Keagan Yate - 23 - Ignatius
    - Jongen - Marshall Sadler "Spike-E" - 24 - Angmar
    - Jongen - Cain Stephans - 26 - Angmar
    - Jongen - Nicky Cane "Force" - 22 - Hohenheim
    - Meisje - Lusie - ? - Ignatius
    - Meisje - Celeste Silver Twisteye "Silver" - 25 - Hohenheim
    - Meisje - Marguerite Crux - 20 - Angmar
    - Meisje - Bird Forsyth - 19 - Repair
    - Meisje - Abbygail Raven Ryess - 18 - Aereolus
    - Meisje - Nimf Yates - 18 - Waldeinsamkeit
    - Meisje - Pearl - 21 - Waldeinsamkeit

    Grounders:
    Commander Xena - 21 - Gonplei
    1st warrior Cendra - 19 - Repair
    Canyon - 25 - Repair

    Regels
    - Maximaal 3 personages
    - Jongens en meiden gelijk houden alsjeblieft
    -We schrijven in de 3e persoon, verleden tijd (tenzij meerdere toekomst willen)
    - Offtopic tussen haakjes of in het praattopic
    - Respect voor elkaar
    - Ruzies mogen alleen in het speeltopic
    - Plezier hebben!

    Topics;
    Rollentopic 1
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 19:53 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Rune

    "Waar gaan we heen? Wie zijn jullie?" vroeg Rune in paniek en keek om zich heen. Het was te donker om iets anders te zien dan bomen die langs hem heen gingen. "Alsjeblieft, waar gaan we heen?" hij keek naar het meisje voor zich. Hij stopte met lopen, maar het had geen nut om zichzelf te verzetten. Het meisje trok hem toch alweer mee.

    Sasha

    "Cain, het heeft-" Sasha haalde even diep adem. "Geen nut. Ik heb meerdere... verwondingen." Dat Sasha zo kort op lucht was kwam omdat hij een stuk of drie gekneusde ribben had. Adem halen deed zelfs pijn voor hem. Een paar gekneusde ribben zou hij wel overleven, maar hij zou nooit meer met beiden ogen kunnen zien, dat wist hij zelf ook wel. De littekens zouden niet verdwijnen en als tegen de tijd zijn vader naar beneden zou komen zou hij nooit meer van Sasha's zijde wijken, en dat was iets dat Sasha niet wilde.


    Ich liebe dich 27.12.23

    {Het is echt zo stil hier :c }


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lol. Het is het MSV waar volgens mij het meest gepost wordt. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Worden er bij andere zo weinig gepost? o.o ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Helaas wel. D:
    Maar ja. Ik heb eerlijk gezegd ook geen tijd om over héél actief te schrijven. Ik kan dit net bijhouden en als dit bij mijn andere zeven MSVs ook zo snel (als vorige week) gaat dan wordt het lastig.


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Wakie wakie c: ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Zijn alle personages die in de intro staan nog up to date? Staan alle personages ertussen? Zijn de personages waar niet meer mee geschreven wordt verwijderd ? Ik heb zojuist een nieuw personage aangemaakt. ]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 19:50 ]

    Ignatius schreef:
    [Zijn alle personages die in de intro staan nog up to date? Staan alle personages ertussen? Zijn de personages waar niet meer mee geschreven wordt verwijderd ? Ik heb zojuist een nieuw personage aangemaakt. ]

    [Ja pff, weet ik veel :W Ik ga het nu aanpassen en jouw dingetje er bij zetten. En dat weet ik, ik ben niet blind xd]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 19:51 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ Ik vroeg het me gewoon af. (; Dan kan ik gaan bepalen bij wie Lusie terechtkomt. Haha]

    | Hee poppies. Ik heb een pup, dus aanwezig zijn valt me zwaar. :') Ik moet continue kijken of hij niks sloopt, onze katten met rust laat en buiten zijn behoeftes doet zo yeah. . . Ik reageer als hij straks slaapt, wat probably rond een uur of half tien is. (: |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Er brak een tak onder haar voet en Silver liet de nachtelijke dekking maar voor wat het was.
    'Hier ben je.' Ze keek even over haar schouder, maar als iemand haar al volgde, was die persoon stiller dan zij. Ze streek het haar uit haar gezicht en bestudeerde Keagan zo goed als ze kon in het donker.

    [Gaat lekker, vergeten op enter te drukken ;'p]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Lusie schrok op toen ze stemmen hoorde en sprong direct overeind. Ze maakte zich, zo snel ze kon, een weg naar de shuttle, zonder dat iemand haar opmerkte. Enmaal binnen schudde ze voorzichtig Force's schouder.
    'Force!' riep ze.
    'Force, wordt wakker!'

    Keagan keerde zijn hoofd en keek naar beneden, waar de stem vandaan kwam. Hoewel hij haar gezicht niet meteen herkende, had hij aan de stem al gehoord dat het Silver was.
    'Hier ben ik,' antwoordde hij.
    'Toch maar besloten dat dit een intelligentere oplossing is?'

    Silver haalde haar schouders op en liet zich tussen de boomwortels op de grond zakken.
    'Ik heb geen zin om steeds maar halve beslissingen te nemen, omdat niemand zijn eigen ego wil krenken.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cendra.
    ‘Houd je mond,’ snauwde ze de jongen toe terwijl haar ogen de commander nauwkeurig in de gaten hielden. ‘Heda, dat meisje is ten dode opgeschreven. We laten haar achter. Een last minder.’ Stelde ze voor waarna ze haar ferme pas doorzette. Ze haatte vragen en vreemdelingen, maar ze moest toegeven dat ze extra hard liep om hem enigszins te laten struikelen. Zo zou hij zijn ogen eerder op de grond houden om te zorgen dat hij niet struikelde, in plaats van zich bezig te houden met wat zich om hem heen afspeelde. Ze wilde haar boog terug, zoveel was zeker.


    Feel the fire, but do not succumb to it.