• Based on The 100. Echter hoef je de serie natuurlijk niet te kennen om mee te doen!

    Het is 2187. De wereld heeft zijn ondergang honderd jaar geleden gehad. Toen er een nucleaire oorlog uitbrak hebben verschillende onderduikers van verschillende landen besloten de ruimte in te gaan en daar te wachten tot de Aarde terug leefbaar is.
    Terwijl het leven in het ruimtestation (De Ark genaamd) doorgaat begint de Aarde zich te herstellen. Echter gebeurd er van alles in de Ark en misdrijven gaan vaak gepaard met de doodstraf. Echter worden jongeren opgesloten in cellen die zich in de Ark bevinden.
    Wanneer de raad het er over eens is dat er gekeken moet worden of de Aarde terug leefbaar is, besluiten ze de gevangen jongeren naar de Aarde te sturen, ze te laten kijken of het leefbaar is. Ieder van de jongeren krijgt een ijzeren armband om. Deze laat weten aan de Ark of ze nog in leven zijn en of het veilig genoeg is om terug te keren naar de Aarde, en hier een nieuwe samenleving te starten met de mensen die ze hebben...


    Jongeren;
    - Jongen - Rune Mateja - 19 - Gonplei
    - Jongen - Sasha Holts - 21 - Gonplei
    - Jongen - Lucas - 19 - Aureolus
    - Jongen - Keagan Yate - 23 - Ignatius
    - Jongen - Marshall Sadler "Spike-E" - 24 - Angmar
    - Jongen - Cain Stephans - 26 - Angmar
    - Jongen - Nicky Cane "Force" - 22 - Hohenheim
    - Meisje - Lusie - ? - Ignatius
    - Meisje - Celeste Silver Twisteye "Silver" - 25 - Hohenheim
    - Meisje - Marguerite Crux - 20 - Angmar
    - Meisje - Bird Forsyth - 19 - Repair
    - Meisje - Abbygail Raven Ryess - 18 - Aereolus
    - Meisje - Nimf Yates - 18 - Waldeinsamkeit
    - Meisje - Pearl - 21 - Waldeinsamkeit

    Grounders:
    Commander Xena - 21 - Gonplei
    1st warrior Cendra - 19 - Repair
    Canyon - 25 - Repair

    Regels
    - Maximaal 3 personages
    - Jongens en meiden gelijk houden alsjeblieft
    -We schrijven in de 3e persoon, verleden tijd (tenzij meerdere toekomst willen)
    - Offtopic tussen haakjes of in het praattopic
    - Respect voor elkaar
    - Ruzies mogen alleen in het speeltopic
    - Plezier hebben!

    Topics;
    Rollentopic 1
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 19:53 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Rune keek van Spike naar Bird.
    "We kunnen beter weg gaan," zei hij tegen de twee. Hij wist dat Spike er wel weer tegenin zou gaan, maar wat moesten ze doen. Wat voor wapens zouden die wezens hebben?

    "No." Xena schudde haar hoofd naar Cendra. "Erop af, maar niet vermoorden," zei ze rustig en wenkte de rest van de overgebleven grounders. De helft was richting het neergestorte gedeelte.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 21:14 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Keagan stond stil bij een dikke boom en besloot dat het een goede plek was om zijn nacht door te brengen. Hij verwachtte toch niet om vannacht nog te gaan slapen, maar wilde dat eigenlijk ook niet. Als hij nu zijn ogen dicht deed, kon hij niet genieten van deze prachtige nieuwe wereld en kon hij niet goed nadenken. Met veel moeite klom hij in de boom tot hij de onderste tak bereikte, gooide zijn benen erover en ging zitten. Nu was het slechts nog wachten tot de ochtend, nadenken en genieten van de nacht.

    Waar is Sasha eigenlijk heen? :c


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Waarheen?' bromde Spike-E. Het ene moment wilde Rune nog dat ze zich verborgen, het moment erna moesten ze weer weggaan. Hij laadde zijn wapen en tuurde door het vizier. Misschien zou het hun belagers afschrikken als hij er eentje overhoop knalde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    Waar is Sasha eigenlijk heen? :c


    (Dood. Nee idk ik wist niets meer met hem)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Gonplei schreef:
    (...)

    (Dood. Nee idk ik wist niets meer met hem)

    Oh, jammer.
    Hij was een beetje Cains maatje volgens mij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    (Ik wil hem wel terug halen hoor (: misschien dat hij bewusteloos ergens ligt en dat Cain hem vind. Die beesten hebben hem dan overgelopen of iets? (: )

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 13:25 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ja, dat zou ik wel fijn vinden.^^
    Want het andere kamp is een beetje dood, op Jeffrey en mij na .:')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    Ja, dat zou ik wel fijn vinden.^^
    Want het andere kamp is een beetje dood, op Jeffrey en mij na .:')


    (Haha oke ik zie het dan wel verschijnen ^-^)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Bird.
    ''Verdomme, Rune. Wat wil je nou?'' Ze was niet zozeer boos op Rune, maar zenuwachtig om wat zich afspeelde. Ze vertrouwde het niet, maar was ze sterk genoeg om te kunnen vluchten? Vechten allerminst.. Er rolde een beverige zucht over haar lippen terwijl haar ogen kort afdwaalden.
    ''Ik tel tot drie, oké? En dan gaan jullie als de bliksem rennen.'' Fluisterde ze op lage toon. ''Eén.'' Ze verstevigde haar hand rond haar dol terwijl ze haar ogen toekneep. ''Twee..'' Liet ze daar iets zachter achteraan volgen. ''Drie.''

    Cendra.
    Ze sloop geruisloos over de drassige gronden. Het drietal leek geen flauw benul te hebben van wat zich voor hen gebeurde. Ze spande haar boog iets. De commander had gezegd ze niet te doden, maar over verwonden waren geen woorden gewisseld. Ze moesten duidelijk maken dat zij superieur waren.
    Cendra voelde een halve glimlach opkomen toen ze de pijl spande, richtte en losliet. De schouder van het ziekelijke meisje doorborend, wat reageerde met een ijzige gil. ''Het is veilig, heda.'' Sprak ze op zachte toon. Ze had haar dolk laten vallen. Nu richtte ze haar pijlen op de jongeman met het vuurwapen. Als hij zou richten, zou zij schieten. Simpel als dat.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rune haalde zijn schouders op omdat hij niet precies wist wat hij nou wilde. Hij wilde vluchten maar ook dekking zoeken, maar hoe zocht je dekking als je niet vluchtte?
    Hij luisterde het getel van Bird af en wilde achter haar aan gaan, maar er kwam een kreet uit haar mond en ik keek geschrokken naar haar. Hij zag iets uit haar schouder steken wat moeilijk te zien was door het donker, maar hij wist zeker dat het Spike niet was.
    "Bird," hij greep haar vast zodat ze niet zou vallen en trok haar mee. "Spike, kom!" Hij trok Bird richting de dichte bomen.

    Xena keek Cendra aan.
    "Gona!" siste ze toen en duwde tegen het boog. "Ai don tel yu 'no'." ze klonk boos en keek Cendra ijzig aan. "Observeren, niet aanvallen." Xena pakte de boog van Cendra af en gaf hem aan een Grounder achter haar. "Alleen je zwaard," zei ze tegen Cendra, zodat ze niet veel meer aan kon richten van ver af.

    Gona = Warrior.
    Ai don tel yu no = I told you, no.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 19:21 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cendra.
    ''Ze zijn gevaarlijk, heda.'' Ze wierp een furieuze blik op de strijder die haar boog nu in zijn gezicht had, waarop ze met een verbeten groep in de richting van het drietal keek. Het was haar taak om de commander te beschermen. Observeren hoorde niet bij die taakomschrijving. Ze wist echter wel beter dan tegen de woorden van de commander in te druisen, dus snoof ze enkel protesterend terwijl ze afwachtte op wat ze wél zou mogen doen. Dat meisje had het toch nooit gehaald, als ze daadwerkelijk stom genoeg was om een gifval aan te raken.

    Bird.
    Er kwamen zachte jammeringen over haar lippen terwijl ze snel ademend naar haar schouder keek. Ze wist heel goed dat die pijl uit haar lichaam moest. Haar maag trok echter al samen bij het idee alleen al om die zenuwen nog verder te prikkelen. ''Trek hem eruit,'' zei ze op beverige toon, tegen Rune die hen naar dichter beschutte struiken had gesleept.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Xena

    "Ze zijn als wilde dieren, jaag ze op en ze vechten terug," zei Xena tegen Cendra en keek haar aan. Ze wist maar al te goed dat Cendra haar tegen wilde spreken, maar het niet deed. Ze was wel trots op het meisje naast zich, hoe gedurfd ze was. "We nemen deze drie mee. Luno en Tay, schakel de jongen met dat wapen uit en breng hem naar het kamp. Cendra, wij nemen de andere twee." Ze keek Cendra aan en liep langzaam in de richting van de jongen en het meisje.

    Rune

    Rune stond wat verstomd te kijken naar Bird. Wilde zij nou echt dat hij die pijl eruit zou trekken? Hij klemde zijn kaken op elkaar en pakte de pijl losjes vast, hij telde af in zijn hoofd. "Oh nee, ik kan het niet-" zei hij en keek naar Bird. Ze zag er zo weerloos uit. "Oké... komt 'ie." Zei hij en pakte de pijl weer vast. Toen trok hij er met een harde ruk aan en schoot een stukje naar achter toen de pijl meegaf. Hij keek naar de pijl en gooide hem toen aan de kant om bij Bird neer te knielen. "Bird," hij drukte op de wond die aan het bloeden was.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 21:10 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (Wat een stilte. Ik kijk morgen wel of ik iets met Sas kan, of als jij iets weet (Angmar) mag het ook)


    Ich liebe dich 27.12.23

    (Volgens mij vergeten jullie Pearl de hele tijd. Ik heb haar in mijn stukjes af en toe nog genoemd, maar voor de inboorlingen is ze blijkbaar onzichtbaar. xD)


    Every villain is a hero in his own mind.