• Ik ken een jongen van 10 jaar, ik noem hem even W. W vind het erg leuk om, net zoals ik, aan PC's te rommelen. Niet technisch, maar de ''ik zit voor een beeldscherm en probeer mijn PC zo snel mogelijk te laten werken'' kant. Nouja, ik zat zo met hem op MSN en hij zei zo dat hij een programma gevonden had dat als iemand op zijn PC inlogt, hij dan het wachtwoord zou weten.
    Ik heb daar niet op geantwoord, ik kreeg gelijk beelden van jochies van 10 die een PC kunnen hacken enzo. Dat vind ik gewoon een soort van zielig hoe vroeg zoiets begint bij mensen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Maakt niet uit op welke leeftijd je daar aan begint.
    Ik vind dat zoiets zielig blijft :')


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    Maakt niet uit op welke leeftijd je daar aan begint.
    Ik vind dat zoiets zielig blijft :')

    Ja natuurlijk, maar ik bedoel 10 jaar en het al in je hoofd halen naar zoiets op zoek te gaan. Ik vind dat echt een soort van zielig.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    (...)
    Ja natuurlijk, maar ik bedoel 10 jaar en het al in je hoofd halen naar zoiets op zoek te gaan. Ik vind dat echt een soort van zielig.


    Hoe dan ook, het blijft zielig op welke leeftijd dan ook :') en een kind van 10 O.o ik weet nog niet eens hoe ik zoiets moet doen en ik ben 6 jaar ouder ;D


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Hoe dan ook, het blijft zielig op welke leeftijd dan ook :') en een kind van 10 O.o ik weet nog niet eens hoe ik zoiets moet doen en ik ben 6 jaar ouder ;D

    Dat is nou precies wat ik bedoel.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    waarom zeg je nieit tegen hem van: "weetje dat je dan aan het hacken bent?"
    hij is tien, het kan zijn dat hij dan niet eens bewust doet..

    Hackers zijn echt mégadom


    Keep on smiling

    Whipple schreef:
    waarom zeg je nieit tegen hem van: "weetje dat je dan aan het hacken bent?"
    hij is tien, het kan zijn dat hij dan niet eens bewust doet..

    Jawel, hoe vroeg ook een keertje aan mij van: ''Weet jij hoe je PC's moet hacken?'' Ik zei tegen hem dat ik dat niet eens wilde weten, waarop hij zegt:''Waarom, is toch cool om te weten?'' Toen dacht ik ook al van Oh hell, wat moet er van hem worden.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    (...)
    Jawel, hoe vroeg ook een keertje aan mij van: ''Weet jij hoe je PC's moet hacken?'' Ik zei tegen hem dat ik dat niet eens wilde weten, waarop hij zegt:''Waarom, is toch cool om te weten?'' Toen dacht ik ook al van Oh hell, wat moet er van hem worden.

    laat hem zichzelf hacken ofzo,
    naja,
    dat hij weet dat het ongeloofelijk kut is ;3
    naja,
    ik hoop dat hij van mijn pc afblijft ;x

    Ik snap wel dat jongens daar interesse in hebben hoor. Maar echt doen gaat me te ver.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wow, dat is echt sneu. Hacken is sowieso not done, maar op je tiende.. Fail.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zie het probleem gewoon niet. Laat het 'm downloaden, dan merkt hij vanzelf dat het niet werkt.
    Ja hacken is slecht, maar het is zijn probleem als hij daarmee in de problemen komt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik ken een jongen, en hij is een hacker. Ik durf geen ruzie met hem te maken, ook al haat ik hem, want ik ben bang dat hij iets doet. Hij heeft zelfs de schoolsite gehackt en is toen van school geschopt. Hij is 11 jaar. o-o


    All this dampness is damp.

    Dat zijn geen hackers, dat zijn scriptkiddies. Hackers breken in bedrijfssystemen in, niet in het MSN-account van een ander. Plus, bijna al de programmatjes die daarvoor op internet staan zijn virussen, dus moedig hem vooral aan - dan komt hij er achter dat het niet handig is om klakkeloos alles van internet te plukken. Everyone learns the hard way...

    hackers zijn echt dom en irritant.


    Smiling but close to tears.

    CandyKiss schreef:
    Maakt niet uit op welke leeftijd je daar aan begint.
    Ik vind dat zoiets zielig blijft :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.