• Based on The 100. Echter hoef je de serie natuurlijk niet te kennen om mee te doen!

    Het is 2187. De wereld heeft zijn ondergang honderd jaar geleden gehad. Toen er een nucleaire oorlog uitbrak hebben verschillende onderduikers van verschillende landen besloten de ruimte in te gaan en daar te wachten tot de Aarde terug leefbaar is.
    Terwijl het leven in het ruimtestation (De Ark genaamd) doorgaat begint de Aarde zich te herstellen. Echter gebeurd er van alles in de Ark en misdrijven gaan vaak gepaard met de doodstraf. Echter worden jongeren opgesloten in cellen die zich in de Ark bevinden.
    Wanneer de raad het er over eens is dat er gekeken moet worden of de Aarde terug leefbaar is, besluiten ze de gevangen jongeren naar de Aarde te sturen, ze te laten kijken of het leefbaar is. Ieder van de jongeren krijgt een ijzeren armband om. Deze laat weten aan de Ark of ze nog in leven zijn en of het veilig genoeg is om terug te keren naar de Aarde, en hier een nieuwe samenleving te starten met de mensen die ze hebben...


    Jongeren;
    - Jongen - Rune Mateja - 19 - Gonplei
    - Jongen - Sasha Holts - 21 - Gonplei
    - Jongen - Lucas - 19 - Aureolus
    - Jongen - Keagan Yate - 23 - Ignatius
    - Jongen - Marshall Sadler "Spike-E" - 24 - Angmar
    - Jongen - Cain Stephans - 26 - Angmar
    - Jongen - Nicky Cane "Force" - 22 - Hohenheim
    - Meisje - Lusie - ? - Ignatius
    - Meisje - Celeste Silver Twisteye "Silver" - 25 - Hohenheim
    - Meisje - Marguerite Crux - 20 - Angmar
    - Meisje - Bird Forsyth - 19 - Repair
    - Meisje - Abbygail Raven Ryess - 18 - Aereolus
    - Meisje - Nimf Yates - 18 - Waldeinsamkeit
    - Meisje - Pearl - 21 - Waldeinsamkeit

    Grounders:
    Commander Xena - 21 - Gonplei
    1st warrior Cendra - 19 - Repair
    Canyon - 25 - Repair

    Regels
    - Maximaal 3 personages
    - Jongens en meiden gelijk houden alsjeblieft
    -We schrijven in de 3e persoon, verleden tijd (tenzij meerdere toekomst willen)
    - Offtopic tussen haakjes of in het praattopic
    - Respect voor elkaar
    - Ruzies mogen alleen in het speeltopic
    - Plezier hebben!

    Topics;
    Rollentopic 1
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 19:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    | Mijn topics. |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ehm, wat is een Grounder? Ik veronderstel iets wat op nog op de aarde leeft, maar verder heb ik echt geen flauw idee. :")


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Grounders zijn mensen, waarvan voorouders etc hebben overleefd in de oorlog en daaruit zijn geboren. Ze zijn een stam en houden totaal niet van indringers omdat zij vinden dat de wereld (iig een deel) ervan tot hun behoord. Ze zijn dan ook niet gesteld op ongenodigde gasten]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okee. Ze hebben verder geen bijzondere eigenschappen door de straling ofzo?


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Nee dat niet, ze zijn gewoon een stam die niet van indringers houden en vooral met zwaarden vechten ^^ ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    | + ze hebben hun eigen taaltje, levenswijze etc. Maar dat wijst zich vanzelf. Het is niet ingewikkeld. (: |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    MT


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    "Hod op. Shof op," beval ze de Grounders die achter haar liepen met opgeheven hand. Ze keek rond bij het horen van geritsel en keek naar Cendra naast haar. "Kamp raun ai." ze greep het zwaard van haar rug en hielt het voor zich. Ze wenkte Cendra rustig mee te komen en keek haar aan. Ze hadden allemaal gezien hoe een onbekend voorwerp, wat jaren geleden een keer eerder was gebeurd, naar beneden was gekomen. Xena wilde erheen om op onderzoek uit te gaan. Ze had de sterkste Grounders van haar stam meegenomen, voor als het gevaar zou zijn.

    Hod op = wacht. Shof op = stil. Kamp raun ai = Blijf dicht bij me.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 22:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cendra.
    Ze had haar zelfgemaakte zwaard stevig, maar vol controle in haar linkerhand. Alle warriors dienden vroeg of laat hun eigen wapen te maken en vervolgens te laten zegenen. Dit zwaard stond haar inmiddels al drie jaren bij.
    ''Heda...'' Op z'n zachtst gezegd vertrouwde ze dit voor geen meter. Dingen vielen niet zomaar uit de lucht. Ze flankeerde Xena echter zonder tegenspraak, haar ogen standvastig op de omgeving voor hen gericht. Ze zou klaar zijn voor een aanval, voor de verdediging: als er maar iets gebeurde, in plaats van dit afwachten. Ze was een sluiper, maar een vechter.

    * heda = commandor.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Terwijl Rune zichzelf wat wist te kalmeren, keek hij rond. Hij stond tussen de bomen, de stok nog altijd in zijn hand en keek naar de bladeren boven hem. Zijn frustratie ebde weg en langzaam wist hij een paar stappen te zetten in de richting waar hij vandaan was gekomen. Dat dacht hij in elke geval, maar door zijn frustratie was hij vergeten waar hij vandaan kwam. Rune stopte met lopen en keek even rond. In de verte zag hij licht, het flakkerde een beetje waardoor hij kon uitmaken dat het vuur was. Was hij terug bij de shuttle? Maar toen het bewoon en hij voetstappen hoorde, wist hij dat het niet de mensen uit de shuttle konden zijn. Hij hoorde een vreemde, onbekende taal en fronste. Hij draaide zich om en liep in een snelle pas terug. Hij had zijn herkenningspunt gevonden en begon te rennen, terug naar het beekje, naar Spike-E, Bird en Pearl. Daar aangekomen keek hij rond.
    "Bird, Spike, Pearl!" siste hij en keek rond. "We moeten ons verbergen! We zijn niet alleen."



    Xena keek met een strak gezicht vooruit en beval de Grounders op te splitsen om op onderzoek uit te gaan. Xena knielde neer op de grond en wenkte een van de Grounders om de fakkel erbij te houden. Ze liet haar hand over de veraste grond gaan en rook toen aan haar vingers. "Vuur," zei ze en keek naar Cendra. Ze naar boven, naar de boomtoppen. De toppen waren afgebroken en van sommige bomen kon duidelijk gezegd worden dat ze met een flinke klap om waren gevallen. "Nowe," bromde ze en keek weer naast zich, naar het jonge meisje. "Kom mee." Xena kwam terug omhoog en volgde de omgevallen bomen en veraste grond.

    Nowe = nooit/onmogelijk

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 13:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Keagan fronste en draaide zich om.
    'Goed,' zei hij.
    'Als jullie hier willen blijven, dan doen jullie dat maar. Ik ga hier echter niet wachten tot die dingen terugkomen. Ik vertrek. Ik zie jullie morgenochtend wel weer, zodat we onze verdere plannen kunnen bespreken.'
    Hij draaide zich geïrriteerd om en verliet de cabine, waarna hij wegliep van de shuttle en van de bossen, tot ze allen ver uit zicht waren.

    {Waldeinsamkeit >> Ameliorate

    Ik zie dit topic btw nu pas, maar ik zal zo snel mogelijk weer iets posten, al heb ik het aankomende week wel erg druk en zal ik dus niet veel kunnen reageren.}


    She was always looking for more..

    Hey iedereen. Ik moet me helaas uitschrijven, want ik heb het idee dat mijn personage nutteloos is, haha (mijn schuld). Dus ik wens jullie allemaal veel plezier en succes, en bedankt voor lezen van mijn maar liefs twee posts (nu drie).


    Rest in Peace, Son of Gondor

    De grip rondom zijn geweer verstevigde. 'Zodra ik iets zie, schiet ik het gewoon overhoop,' gromde Spike-E. Zijn ogen flitsten heen en weer en hij was vastbesloten het spervuur te openen zodra iets of iemand zich liet zien. Risico's liep hij liever niet.


    Marguerite bleef ongemakkelijk staan. Ze keek van Keagan naar de shuttle en weer terug. Het maakte haar niet héél veel uit, ze zou gewoon gaan waar de meesten gingen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 20:32 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bird.
    ''Denk wijs over je kogels, Spike.'' Sprak ze op fluistertoon, toch enigszins zenuwachtig door Rune's woorden. Haar mond werd droog terwijl ze naar haar dolk reikte. Keek haar nu eens: een meisje met een dolk. Kon het nog erger? Ze knipte de zaklamp uit waarna ze deze diep in haar tas wegstopte. Ze had geweten dat de val door vingers was gemaakt, en als ze zich niet vergiste zouden ze straks oog in oog staan met de desbetreffende personen.

    Cendra.
    ''Sky people.'' Ontglipte aan haar lippen, waarna haar ogen enigszins groot werden en ze de commander schouder aan schouder achtervolgde. Ze zou haar dekking geven met haar eigen lichaam als dat moest -- maar voor een Warrior had Cendra haar eigen wapens. Eén zwaard, natuurlijk, maar het dodelijkst was ze met haar pijl en boog. Ze spande het instrument aanvallend voor zich, waarna ze haar oren spitste.
    ''Thri.'' Informeerde ze Xena. Drie mensen. Eén vrouw, twee mannen. Ze kneep haar ogen iets samen waarna ze snoof.
    ''Het meisje. Ze is vergiftigd.'' Sprak ze op fluistertoon. Ze oriënteerde zich voornamelijk op de man met één of ander wapen. Hij kon gevaarlijk zijn.
    ''Frag op?'' Vroeg ze toen.

    * Thri = drie. * Frag op = vermoorden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.