• Omdat ik eind deze week verjaar, hadden mijn ouders besloten om naar een vintage winkel te gaan waar ik iets mocht kiezen als cadeau. Jammer genoeg hadden ze daar bijna niks meer liggen door de feestdagen, dus was de hele rit bijna voor niks geweest. Jaja, je leest het goed, bijna. Want mijn oog was tijdens de heenreis op een shopje met vintage jurken gevallen niet zo ver van de winkel waar we oorspronkelijk naartoe gingen. De mensen waren er ontzettend vriendelijk. We kregen koffie of thee aangeboden en uit zichzelf bleven ze jurken geven. Ik had dus echt moeite met het kiezen van een jurk, maar ik mocht er jammer genoeg maar eentje hebben (ook best wel logisch, want ze zijn ontzettend duur). Een van onderstaande jurken, werd de gelukkige. Ik zeg even niet welke, want ik ben wel benieuwd welke jullie het leukst vinden. En ik kreeg ook nog leuke, warme gehaakte handschoentjes uit dat winkeltje, want ik zat vandaag met mijn vinger door mijn oud paar. Ben ik lekker even met mijn gat in de boter gevallen vandaag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omdat de foto's zo klein zijn is het moeilijk om heel nauwkeurig te kiezen, maar ik denk dat ik voor de middelste ga. Of de eerste - ik vind ze beiden leuk. Leuk cadeau van je ouders en godzijdank had je deze winkel gezien, zodat jullie er niet helemaal voor niets heen waren gegaan!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik denk dat ik de derde het leukst vind! maar gefeliciteerd met je nieuwe jurkje ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Die derde. :9~

    Echt superleuk dat je dat winkeltje gevonden hebt en dat ze zo vriendelijk waren. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik vind de groen met rood erg leuk bij je staan (:

    Michonne schreef:
    Die derde. :9~

    Echt superleuk dat je dat winkeltje gevonden hebt en dat ze zo vriendelijk waren. ;3


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Michonne schreef:
    Die derde. :9~

    Echt superleuk dat je dat winkeltje gevonden hebt en dat ze zo vriendelijk waren. ;3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Niet mijn stijl

    Wat een moeilijke keuze, zeg. Ze zijn allemaal heel mooi. Ik denk dat ik de eerste het allermooist vind. ^.^

    Kaj schreef:
    Wat een moeilijke keuze, zeg. Ze zijn allemaal heel mooi. Ik denk dat ik de eerste het allermooist vind. ^.^


    -

    Hubris schreef:
    Omdat de foto's zo klein zijn is het moeilijk om heel nauwkeurig te kiezen, maar ik denk dat ik voor de middelste ga. Of de eerste - ik vind ze beiden leuk. Leuk cadeau van je ouders en godzijdank had je deze winkel gezien, zodat jullie er niet helemaal voor niets heen waren gegaan!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik denk de laatste. Z staan je allemaal leuk maar riching lente zou ik zelf de laatste kiezen die is wat vrolijker.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben zelf niet zo'n fan van vintage kleding, maar ik vindt de middelste het mooist. a


    Ex astris, sciencia

    Die derde zit je echt als gegoten!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kaj schreef:
    Wat een moeilijke keuze, zeg. Ze zijn allemaal heel mooi. Ik denk dat ik de eerste het allermooist vind. ^.^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd :D!
    Eh ze zijn mij allemaal te druk, maar denk dat ik dan voor de rechter ga.


    No growth of the heart is ever a waste