• Omdat ik eind deze week verjaar, hadden mijn ouders besloten om naar een vintage winkel te gaan waar ik iets mocht kiezen als cadeau. Jammer genoeg hadden ze daar bijna niks meer liggen door de feestdagen, dus was de hele rit bijna voor niks geweest. Jaja, je leest het goed, bijna. Want mijn oog was tijdens de heenreis op een shopje met vintage jurken gevallen niet zo ver van de winkel waar we oorspronkelijk naartoe gingen. De mensen waren er ontzettend vriendelijk. We kregen koffie of thee aangeboden en uit zichzelf bleven ze jurken geven. Ik had dus echt moeite met het kiezen van een jurk, maar ik mocht er jammer genoeg maar eentje hebben (ook best wel logisch, want ze zijn ontzettend duur). Een van onderstaande jurken, werd de gelukkige. Ik zeg even niet welke, want ik ben wel benieuwd welke jullie het leukst vinden. En ik kreeg ook nog leuke, warme gehaakte handschoentjes uit dat winkeltje, want ik zat vandaag met mijn vinger door mijn oud paar. Ben ik lekker even met mijn gat in de boter gevallen vandaag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aw, ik vind ze allemaal erg leuk, maar ik vind de eerste en vooral de derde het origineelst!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 19:25 ]


    Tijd voor koffie.

    Mulford schreef:
    Ik ben zelf niet zo'n fan van vintage kleding, maar ik vindt de middelste het mooist. a


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Voor iedereen die zegt dat ze te klein zijn. Ooit al van afbeelding openen in nieuw tabblad gehoord? :p
    En ik vind het niet erg dat sommige het maar niks vinden. Het is ook een aparte stijl. Ik heb bijvoorbeeld niks aan die halve hippie kledij, terwijl andere dat dan weer geweldig vinden. En ik heb de laatste gekocht omdat ik deze eens iets heel anders vond door de mouwtjes. Zo kan ik deze ook op mijn verjaardag zelf al dragen. De andere twee heb ik ook online nog gevonden, dus als ik niet meteen in de shop geraak, kan ik ze nog altijd online kopen. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Goede keus, ik zou ook de 3de hebben gekozen. ^^ Ik vind ook dat ze door de mouwtjes er specialer uitziet. :) De eerste 2 komen dan zo alledaags over.


    Ik wil een tuin vol egels

    Avarosa schreef:
    Voor iedereen die zegt dat ze te klein zijn. Ooit al van afbeelding openen in nieuw tabblad gehoord? :p
    En ik vind het niet erg dat sommige het maar niks vinden. Het is ook een aparte stijl. Ik heb bijvoorbeeld niks aan die halve hippie kledij, terwijl andere dat dan weer geweldig vinden. En ik heb de laatste gekocht omdat ik deze eens iets heel anders vond door de mouwtjes. Zo kan ik deze ook op mijn verjaardag zelf al dragen. De andere twee heb ik ook online nog gevonden, dus als ik niet meteen in de shop geraak, kan ik ze nog altijd online kopen. :)


    Oh, wat leuk (: Die trok als eerste mijn aandacht en vind ik het bijzonderst.


    Tijd voor koffie.

    Ze staan je allemaal zo leuk <3


    26 - 02 - '16

    ^ Thanks. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mulford schreef:
    Ik ben zelf niet zo'n fan van vintage kleding, maar ik vindt de middelste het mooist. a


    Ze staan je trouwens allemaal goed!


    16 - 09 - '17

    Kalon schreef:
    Ze staan je allemaal zo leuk <3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"