• Het gaat over een project voor school. Wij moeten een presentatie maken over ons droom beroep. Zelf heb ik geen droomberoep. Het enige wat erbij in de buurt komt is om "professioneel" sporter te worden.
    Nou zit ik dus echt in twijfel of ik daar mijn presentatie over wil doen aangezien ik echt denk dat ik dan heel stom overkom. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen en daarom vraag ik advies aan jullie creatieve geesten.
    Wat zouden jullie doen? Een beroep dat je een beetje leuk lijkt kiezen of je bijna droom beroep kiezen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou mijn bijna droomberoep kiezen ;3

    Maar ik ken het hoor. Ik had eerst ook geen droomberoep, omdat ik op mijn vorige school het advies kreeg niet verder te gaan in de Horeca. Toch zit ik er nu wel en ben ik op weg naar mijn droomberoep (:

    [ bericht aangepast op 12 maart 2015 - 12:39 ]


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat je het gewoon moet doen! Het is geen stomme droom, en zo komen anderen misschien weer iets over jou te weten! Succes ermee :]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    Ik denk dat je het gewoon moet doen! Het is geen stomme droom, en zo komen anderen misschien weer iets over jou te weten! Succes ermee :]

    Eens ^^.
    Ik vind het alleen maar cool als iemand voor zoiets wil/durft te gaan.


    I am an idiot, I move.

    Chandler schreef:
    Ik denk dat je het gewoon moet doen! Het is geen stomme droom, en zo komen anderen misschien weer iets over jou te weten! Succes ermee :]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Chandler schreef:
    Ik denk dat je het gewoon moet doen! Het is geen stomme droom, en zo komen anderen misschien weer iets over jou te weten! Succes ermee :]


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik denk dat genoeg mensen die droom hebben, dus waarom niet?


    Take me to wonderland