• Om mijn lange lokken in te ruilen voor een frisse, lange boblijn. Nadat Erieka de schaar in haar -haar heeft laten zetten, durfde ikzelf ook de stap te nemen. Aanschouw mijn lange haren voor de laatste keer:



    Op dit moment heb ik geen make-up op én heb ik last van een lui oog, maar de foto draait om mijn blondere, kortere haren. Het is niet mijn meest mooie foto, maar jullie kunnen er hopelijk genoegen mee nemen. :')



    Mijn vriend vindt het lelijk en mijn oma vindt het zonde, maar ik vind het mooi. :Y)
    Nu ben ik benieuwd wat de Quizletters van mijn haar vinden. En hebben jullie laatst nog iets speciaals met je haar gedaan?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2015 - 17:37 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oeh, I like! Staat je heel erg goed!
    En ach, mijn vriend was ook niet enthousiast toen ik mijn haar afgeknipt heb (ik heb ongeveer dezelfde stap gemaakt als jij, van echt lang naar een boblijn tot net op mijn schouders) maar nadat hij de tijd heeft gehad om eraan te kunnen wennen heeft hij toegegeven dat hij het toch leuk vindt, dus er is nog hoop^^


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Beide staat goed, Fabsel. Je vriend went er maar lekker aan. (krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Ah, wat leuk Fabiënne!
    Ik ben bezig met het tegenovergestelde. Ik had namelijk laagjes en die heb ik eind deze zomer eraf laten knippen, in één keer. Dat betekende dat het heel kort moest, omdat ze nog behoorlijk hoog zaten. Toen had ik ineens het kapsel wat ik ook in groep drie en vier had, maar inmiddels is het nu al nét over mijn schouders. Ik wil het nóg langer laten groeien en dan volgende herfst gooi ik er weer een rode kleurspoeling doorheen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ah wat leuk meid! (:
    Goed dat je die beslissing hebt genomen. Laat die anderen maar praten. Ik vind het hartstikke leuk! (:


    26 - 02 - '16

    Het staat je echt geweldig!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Merci beaucoup. (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vind het om eerlijk te zijn veel beter bij je gezicht passen dan toen het langer was, ook al ben ik dol op lang haar. Je ziet er meteen een stuk volwassener en stralender uit, echt leuk dat je het hebt gedaan! ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat leuk zeg!
    Ik heb mijn haar geleden een tijdje geleden tot kinlengte laten knippen, maar omdat ik wel eens wat anders wilde laat ik het nu weer even groeien voordat ik er de schaar weer in zet (:
    Ik vind dit echt een heel leuk kapsel en je staat er erg goed mee!


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Staat je goed!


    Undercover

    Ik vind dat het heel leuk staat! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het staat je heel leuk! Ik wist helemaal niet dat je zo'n mooi mens was. :'D Dat klonk totaal niet creepy, Jip. :') Je vriend en je oma moeten er waarschijnlijk gewoon even aan wennen, want hoe ze dit lelijk vinden begrijp ik stiekem echt niet.

    Van de zomer vond ik dat ik ook toe was aan iets anders, dus mijn iets-langer-dan-mijn-schouders-lengte haar moest korter. Een heel stuk korter. x)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 20:11 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Het staat je heel leuk! Ik wist helemaal niet dat je zo'n mooi mens was. :'D Dat klonk totaal niet creepy, Jip. :') Je vriend en je oma moeten er waarschijnlijk gewoon even aan wennen, want hoe ze dit lelijk vinden begrijp ik stiekem echt niet.

    Van de zomer vond ik dat ik ook toe was aan iets anders, dus mijn iets-langer-dan-mijn-schouders-lengte haar moest korter. Een heel stuk korter. x)



    Jij hebt echt prachtige ogen. En dat staat je geweldig. Echt gewaagd. :'D

    Nogmaals bedankt voor de lieve reacties. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fabulous, Fabsie. Get it?(wbw)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Sacramental schreef:
    Het staat goed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Memoria schreef:
    Fabulous, Fabsie. Get it?(wbw)

    You are too funny I can't. (wbw)


    Pretty is just a pretty word.