• Mijn opa is opgenomen in het ziekenhuis omdat hij last had van pijn op zijn borst. En hij is meteen met gillende sirenes naar het ziekenhuis gegaan. Ik ben doodsbang dat het deze keer fout gaat, want mijn opa is twee jaar geleden ook al opgenomen geweest omdat hij toen een hartinfarct had.

    Wie kan me wat opvrolijken?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het is vast alleen maar Angina Pectoris, krijg je onder de tong oplosbare pilletjes voor, dan gaat het gelijk weg. =3
    -hoop dat zoiets helpt-


    Your make-up is terrible

    Mijn opa heeft dat ook gehad maar die is er weer helemaal bovenop gekomen. Als ze hem niet ter plekke hebben moeten reanimeren gaat het vast wel goed komen -denk ik-


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Mijn opa heeft al zolang als ik hem kende last van zijn hart. Maar uiteindelijk is hij er toch aan doodgegaan. Zoiets houd je niet tegen. Breng in ieder geval veel tijd met hem door, dat is het enige wat ik kan zeggen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sterkte (flower)


    26 - 02 - '16

    mijn opa heeft in een week 3 hartinfarcten gehad en die leeft nogsteeds, dus hopelijk die van jou ook nog een tijdje! xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.