• Ik heb zo'n 2 jaar geleden een super leuke story hier gelezen, maar ik kan hem nergens meer vinden!
    Ik zou hem heeeeeeel graag nog eens willen lezen.

    De story ging over Niall, nouja eigenlijk iedereen van One Direction alleen de hoofdpersoon krijgt iets met Niall.
    Ze gaan met school naar een of ander spookhuis waar ze ook gaan slapen en zo. Volgens mij komen ze vast te zitten in dat huis. En Harry of Liam (een van de twee volgens mij, wacht het had Zayn ook kunnen zijn...) die raakt bezeten. En uiteindelijk word Niall zelf ook bezeten. Het verhaal is helaas niet afgemaakt maar wil het heel graag weer lezen. WIE KAN MIJ HELPEN HET VERHAAL TE VINDEN?

    ps. De hoofdpersoon heeft ook een keer seks met Niall in een douchekamer... Ik hoop dat er bij iemand een belletje gaat rinkelen!


    Herinneringen die je later wilt hebben, moet je nu maken !!

    Heb je dit topic nou twee keer gemaakt? :')


    Because I love him, do I need another reason?

    Lol, waarom een tweede topic hierover?
    Had je de PS niet in je andere topic kunnen zetten?

    Je kan je reacties gewoon bewerken, hè. (:

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 17:10 ]

    De hoofdpersoon heeft ook een keer seks met Niall in een douchekamer


    Het beeld wat ik nu in mijn hoofd heb is disturbing. Vooral het douchekamer stukje doet me aan iets anders denken.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oh god.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''