• Hoi guys! Ik ben bezig met een kunstproject, wat tevens mijn laatste kunstproject is voordat ik mijn examens in ga, en heb daar jullie hulp bij nodig.
    Het gaat om deze link en daar staat het ook allemaal uitgelegd.
    Je kan de quotes anoniem in mijn askbox zetten of me hier een berichtje op sturen. En als je me op die manier niet kan helpen, kan je me natuurlijk altijd nog helpen door het te rebloggen, want ik heb nou niet bepaald een hoog aantal volgers die actief zijn. Heel erg bedankt!


    It's okay.

    'You will get over it, somehow, someday'' zeggen ze ALTIJD, bij mij.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Andersen schreef:
    'You will get over it, somehow, someday'' zeggen ze ALTIJD, bij mij.


    Ik herken het, helaas. Maar dankjewel!


    It's okay.

    You will be allright
    Iedereen zegt dat het altijd wel goed komt en beter wordt en dat ze je begrijpen maar dat is niet altijd zo

    Btw nog veel succes met je project (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    'Try to smile, my sunshine.'
    Deze zei mijn beste vriend altijd tegen mij en dit liet mij ontzettend slecht voelen doordat ik niet kon glimlachen. Ook had iemand een keer gezegt tegen mij: 'Grow up.' dat deed ontzettend veel pijn. En ik denk dat je wel begrijpt hoe.

    Nog succes trouwens (:

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 17:01 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    There's no rainbow without rain. Ik kon ze wel levend villen als ze dat zeiden.

    Ik had daar niets aan, want voor mijn idee was er niets anders dan regen.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 17:03 ]


    26 - 02 - '16

    "Try to get over yourself" of "De hele dag in je bed liggen gaat je heus niet helpen"


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    "Stel je niet zo aan", is toch één van de bekendste zinnetjes die ik heb moeten horen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    "O ja, daar gaat iedereen wel eens doorheen"
    "Je kan beter wel gaan, anders blijf je zitten" (over school)

    GusWaters schreef:
    You will be allright
    Iedereen zegt dat het altijd wel goed komt en beter wordt en dat ze je begrijpen maar dat is niet altijd zo

    Btw nog veel succes met je project (:


    Ik ken het ;c
    Dankjewel! (:


    It's okay.

    Miyano schreef:
    'Try to smile, my sunshine.'
    Deze zei mijn beste vriend altijd tegen mij en dit liet mij ontzettend slecht voelen doordat ik niet kon glimlachen. Ook had iemand een keer gezegt tegen mij: 'Grow up.' dat deed ontzettend veel pijn. En ik denk dat je wel begrijpt hoe.

    Nog succes trouwens (:


    Helaas heb ik die vaker gehoord, wat nergens op slaat want het heeft helemaal niks te maken met volwassen zijn. Het spijt me dat iemand zo dom was om je dat te vertellen ;c
    Dankjewel!


    It's okay.

    Celerity schreef:
    There's no rainbow without rain. Ik kon ze wel levend villen als ze dat zeiden.

    Ik had daar niets aan, want voor mijn idee was er niets anders dan regen.


    Oeh ja, de vervelende optimist, ook altijd leuk om te horen. Not. Snap ik helemaal, het zijn van die uitspraken waar je niks aan hebt.


    It's okay.

    Beardsley schreef:
    "Try to get over yourself" of "De hele dag in je bed liggen gaat je heus niet helpen"


    Vooral die laatste is mij erg bekend. Het spijt me dat je dat is verteld ;c


    It's okay.

    Tigresse schreef:
    "Stel je niet zo aan", is toch één van de bekendste zinnetjes die ik heb moeten horen. :')


    De oh zo eerlijke aanpak, heel fijn haha. Het spijt me dat mensen dachten de kennis te hebben om zo'n achterlijke uitspraak over jou te doen.


    It's okay.

    Kaj schreef:
    "O ja, daar gaat iedereen wel eens doorheen"
    "Je kan beter wel gaan, anders blijf je zitten" (over school)


    Want school is op dat moment ook echt het belangrijkste in je leven. Vervelend dat je dat hebt moeten horen! ;c


    It's okay.

    Oh ja, wat ik ook vaak heb moeten horen (mijn ouders zijn christelijk) "God heeft een plan met jou en misschien is alles nu even rot, maar het komt wel goed"
    Ik was echt zó fucking boos als ze dat zeiden.


    26 - 02 - '16