• Lockwood High School, Californië. Een van de grootste scholen in Amerika en een school die perfect in een typische tienerfilm zou passen. Ze hebben het sportteam vol met veelbelovende spelers, de mooie cheerleaders, de geeks, de outsiders en ga zo maar door. Maar hoe is het leven van de Lockwood tieners op deze school, of het allemaal de cliché types zijn is maar net de vraag..

    Remember to have fun... High School is the best time of your life.. Yeah right.


    Rollen:
    ~ Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Zamperini Cheerleader/Dancer 1.1
    ~ Mary 'Jane' McCall - CaptainKush Stoner/Feestbeest 1.1
    ~ Quinn Collins - CrystalShade Cheerleader 1.3
    ~ Audrey Clary Scotts - Ferrars Cheerleader 1.3
    ~ Puck Montessori - Phortion Skater 1.2
    ~ Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Timlin Outsider/Rebel 1.3
    ~ Charlie Alessia DiAngelo - Zamperini Innocent 1.3
    ~ Valérie Blanche DiRomano - Timlin Artist/Dancer 1.9
    ~ Dominique Noelle McCartney - CaptianHook Geek/Skater 1.4
    ~ Destiney Melia Hannest - Dancal Cheerleader 1.5
    ~ Jacelyn Leslie Azarov - Malarkey Rebel/sportteam 1.5
    ~ Ariana Maureen Stane - Dancal Popular girl 1.16
    ~ Annabeth Marie O'Donoghue - CaptianHook Rebel/Dancer 1.15
    ~ Dana Thorne - Dandelions Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest 1.16
    ~ Tyler Jay Whittemore - Zamperini Rebel/Sportteam 1.2
    ~ Baelfire Balrhazar Hastings - Phortion Sportteam 1.2
    ~~ Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton - Phortion Geek 1.2
    ~ Joél Matteo DiAngelo - Timlin Grappenmaker/Feestbeest 1.3
    ~ Jayden Colin Rivera - Isimat Sportteam 1.3
    ~ Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Timlin Geek 1.4
    ~ Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Zamperini Rich/Feestbeest 1.3
    ~ Hayden Jiorgos Murray - Phortion Rebel/Feestbeest/Muzikant 1.13
    ~ Atlas Vandenberg - Dandelions Stoner/Rebel 1.6
    ~ Nathan Jason Lewis - CaptianHook Outsider/Geek 1.5
    ~ Zachary Alexander Azarov - Malarkey Feestbeest/Quarterback 1.5
    ~ Sami Miller - Rawhide Criminal 1.11
    ~ Daniel Roman Maldini - Isimat Feestbeest 1.14
    ~ Quinten Arthur Dinnozo - Gally Sportteam/feestbeest/Dancer 1.15
    ~ Oliver Elliot Oakley - Gally Artist/Skater 1.15
    ~ Raphael James Bardlings - Bain Skater/Artist 1.18

    Leeftijden:
    15:
    Caya Daley - Outsider

    16:
    Charlie Alessia DiAngelo - Innocent
    Puck Montessori - Skater
    Maeve Celeste/Mark Cedric Kelton - Geek/Genderfluid
    Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Outsider/Rebel
    Destiney Melia Hannest - Cheerleader

    17:
    Brady Daley - Cheerleader
    Mary 'Jane' McCall - Stoner/Feestbeest
    Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Cheerleader/Dancer
    Quinn Collins - Cheerleader
    Audrey Clary Scotts - Cheerleader
    Dominique Noelle McCartney - Geek/Skater
    Atlas Vandenberg - Rebel/Stoner
    Sami Miller - Criminal
    Oliver Elliot Oakley - Artist/Skater
    Annabeth Marie O'Donoghue - Rebel/Dancer
    Ariana Maureen Stane - Popular girl

    18:
    Baelfire Balrhazar Hastings - Sportteam
    Jayden Colin Rivera - Sportteam
    Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Geek
    Jacelyn Leslie Azarov - Rebel/Sportteam
    Valérie Blanche DiRomano - Artist/Dancer
    Quinten Arthur Dinnozo - Sportteam/feestbeest/Dancer
    Dana Thorne - Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest

    19:
    Tyler Jay Whittemore - Rebel/Sportteam
    Nathan Jason Lewis - Outsider/Geek
    Zachary Alexander Azarov - Feestbeest/Quarterback
    Raphael James Bardlings - Skater/Artist

    20:
    Joél Matteo DiAngelo - Grappenmaker/Feestbeest
    Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Rich/Feestbeest
    Hayden Jiorgos Murray - Rebel/Feestbeest/Muzikant
    Daniel Roman Maldini - Feestbeest


    Types:
    Cheerleaders:
    - Cassandra 'Cass' Alix Rodríguez
    - Quinn Collins
    - Audrey Clary Scotts
    - Destiney Melia Hannest
    - Brady Daley

    Sportteam:
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Baelfire Balrhazar Hastings
    - Jayden Colin Rivera
    - Zachary Alexander Azarov [quarterback]
    - Quinten Arthur Dinnozo

    Stoners:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Atlas Vandenberg

    Feestbeesten:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Joél Matteo DiAngelo
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano
    - Zachary Alexander Azarov
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Daniel Roman Maldini
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Dana Thorne

    Outsiders:
    - Caya Daley
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Nathan Jason Lewis

    Skaters:
    - Puck Montessori
    - Dominique Noelle McCartney
    - Oliver Elliot Oakley
    - Raphael James Bardlings

    Rebels:
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Atlas Vandenberg
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Geeks:
    - Dominique Noelle McCartney
    - Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton
    - Sylvester 'Syl' Glenn Reid
    - Nathan Jason Lewis

    Dancers:
    - Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo
    - Valérie Blanche DiRomano
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Overig:
    - Charlie Alessia DiAngelo [Innocent]
    - Joél Matteo DiAngelo [Grappenmaker]
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano [Rich]
    - Valérie Blanche DiRomano [Artist]
    - Sami Miller [Criminal]
    - Hayden Jiorgos Murray [Muzikant]
    - Oliver Elliot Oakley [Artist]
    - Dana Thorne [Pastelgirl/Allemansvriend]
    - Ariana Maureen Stane [Popular girl]
    - Raphael James Bardlings [Artist]


    Regels:
    - In de 3e persoon schrijven
    - Er is geen maximum op personages. Zolang je ze maar allemaal onderhoud
    - Er is geen minimum woordenaantal dat je moet halen.
    Maar alleen maar one-liners zijn niet heel leuk, onthoud dat.
    - No fights, in de MSV mag dat natuurlijk wel.
    Net zoals de andere dingen die misschien een waarschuwing nodig zouden hebben.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 21:15 ]


    El Diablo.

    Caya keek naar de jongen die naast Oliver kwam staan.
    "Ja, Caya, dat ben ik," zei ze met een ongemakkelijk lachje. Ze stak haar hand naar de jongen uit en bekeek hem even. Ze vond dat de twee een beetje op elkaar leken, misschien was het familie van elkaar of gewoon hele goede vrienden die op elkaar leken. Waarschijnlijk kreeg ze dat zo wel te horen. Caya vond het altijd wel vervelend om te horen dat zij 'het zusje van Brady' was. Bij sommige mensen is dat ook haar bij(zin)naam. Ze spreken haar dan niet eens aan bij haar voornaam .Gelukkig deed Oliver dat wel en dat waardeerde ze.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 23:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ''Ah. . .'' Bracht hij uit en hij bekeek het meisje, Caya dus. Ze stak haar hand uit en Sami pakte hem vast en schudde hem kort, ''ik ben Sami.'' Het drankje van hij gokte Oliver stond op het tafeltje naast hen en hij gooide het laatste beetje achter in zijn keel. Hij had niks tegen Brady, misschien iets tegen zijn seksualiteit maar dat was het dan ook wel. ''Hoe kan het dat ik jou nog nooit gezien heb?'' Vroeg Sami en hij gunde zijn neef een korte blik.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [Iemand die iets met Mary Jane kan?]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Quinten Arthur Dinnozo

    Quinten volgde Daniels voorbeeld door het kliekje in zijn beker op te drinken en daarna het bekertje weer ergens te dumpen, per toeval liep er net een joch langs met een hoodie en stak Quinten het bekertje subtiel in zijn kap. De jongen had er niets van door gehad en het boeide Quinten niet als hij er wat van zou gaan zeggen. Bij Daniels vraag haalde hij zijn schouders op. "Sweet sixteen, er lopen hier gewoon te jonge meisjes rond."zei Quinten zuchtend en keek nog eens rond, er zaten wel enkele leuke meiden tussen maar niet direct iemand waarmee hij de nacht zou willen spenderen. "Het is fijner als de meisjes gewoon naar ons toe komen of überhaupt contact proberen te maken." mompelde hij

    Oliver Elliot Oakley

    Oliver keek toe hoe de twee elkaar voor stelden, daarna fronste hij toen hij opmerkte dat Sami zijn drankje opgedronken had, fijn mocht Oliver een nieuw drankje halen...Oliver haalde een hand door zijn haar wn keek Sami daarna aan. "Waar was je daarnet? Ik was je kwijt geraakt. Vroeg Oliver hem met een kort lachje om een stilte te voorkomen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "Mij?" vroeg Caya en keek naar Sami. "Ik ben niet graag in de voorgrond." Ze keek naar Oliver en hielt zich wat stilletjes toen hij wat aan Sami vroeg. Ze vouwde haar handen in elkaar en prutste wat met haar vingers. Toen beet ze op haar lip en keek weer naar de jongens.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary Jane McCall.
    Mary Jane keek rond maar zag tussen de vele mensen niet de mensen die ze zocht. Ze had een halve xtc pil genomen toen ze voor de deur stond. Gewoon omdat het kan, dacht ze. Ze schonk nog een drankje in voor zichzelf.t Na vele drankjes en een halve xtc pil was Mary Jane blij toen ze eindelijk iemand die ze kende zag, Quinten. Ze liep naar hem toe. 'Quintt!', ze vond hem altijd interessant als ze helemaal van de kaart was.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Tyler keek even naar haar en knikte toen. 'All right, als jij het zegt.' zei hij dan ook maar en hij keek even om zich heen. Hij zag dat het feest wat losser werd en hij grijnsde licht. Nu ging het leuk worden. Toen hij haar vraag hoorde knikte hij weer. 'Ja.. Ze is mijn zusje.' antwoordde hij daarom maar en hij glimlachte wat.


    El Diablo.

    Sami fronste bij de reactie van Caya, dat was te merken ja. Hij richtte zich op Oliver en knikte, ''ik was even bij Charlie,'' legde hij uit. ''Dus, misschien moet je Caya nog maar een paar shotjes geven, niet?'' Veranderde Sami het onderwerp en glimlachte zwakjes. ''Daar ben ik eerlijk gezegd ook wel aan toe.''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Oliver Elliot Oakley

    Sami legde uit dat hij bij Charlie was, waarop Oliver dan begrijpelijk knikte. Hij mocht ook niet vergeten haar cadeautje te geven, echter bij Sami's volgende woorden haalde Oliver, Sami's arm van zijn schouder zodat hij weer wat vrij kon bewegen. " Ik denk niet dat Caya dat lekker vind, het is nogal bitter." zei Oliver maar grijnsde dan naar zijn neef. "Wij kunnen zo wel enkele shotjes nemen, Wodka-Cola?" vroeg Oliver om zijn neef toch wat te plezieren. Het is wel zo dat Sami, Oliver wat beïnvloedde.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 12:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dana Thorne

    Dana knikte.
    'Mag ik me verontschuldigen, maar zou ik je broer ten dans mogen vragen?' vroeg ze overdreven beleefd, met een tikkeltje sarcasme. Ze legde haar handen rustig op Tyler's schouders en dwong hem zo een beetje mee de menigte in, waar ze op de maat van de muziek met haar heupen mee wiegde en breed naar Tyler grijnsde.

    {Nog steeds niemand voor Atlas ;-;??}


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    "Ik drink niet, nee," zei Caya en beet even op haar lip. Ze vond het druk worden en overwoog het om weer naar de plek op de bank te gaan. Ze keek naar de bank en zag dat deze al helemaal vol zat. Zachtjes zuchtte ze. Als Oliver ging drinken wist ze sowieso dat hij straks niet meer dezelfde zou zijn.
    "Ik, eh.." stamelde Caya toen. Ze wist niet meer wat ze wilde zeggen.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 12:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Natuurlijk ging hij op de cello in. Dat was te verwachten en stiekem liet zijn opmerking over een oppervlakkige barbie haar even blozen. "Ja graag." Antwoordde Audrey op zijn vraag of ze iets wilde drinken. "Doe maar iets." Ze vatte dit op als een aanbod om wat drinken voor haar te halen. Het maakte haar echter niet zoveel uit wat te drinken. Ze lustte het meestal wel en even niet op die calorieën letten kon geen kwaad. Het maakte haar eigenlijk niet zoveel uit dat mensen van school haar met deze jongen zagen. Stiekem vond ze het hele systeem van populair en niet populair zijn maar niets, maar goed, ze deed er gewoon aan mee. Nou ja, soms.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Het was goed om te zien dat ze dit alles niet heel erg vond. Al die rangen en standen waren namelijk echt niets voor Raphael en het was goed om te zien dat niet alleen hij zich er niets van aantrok. Hij knikte even bij haar woorden en liep kort weg om op de dranktafel wat te zoeken om te drinken. Uiteindelijk vond hij een fles whiskey en schonk zichzelf een flinke laag in, waar hij daarna wat ijsklontjes in liet vallen. In een andere beker schonk hij Sangria, voor hij terugliep. "Alsjeblieft. Een Sangria voor mevrouw." zei hij semi-galant, voor hij zelf een slok van zijn whiskey nam. Het was niet het echte spul, het lekker spul, maar het gaf hem toch het fijne brandende gevoel, wat hem terugbracht naar de gezellige avonden met zijn vrienden thuis in Schotland. Hij slaakte een zucht van genot en keek weer naar het meisje naast hem. "Ik zou je graag een keer horen spelen, ma chèrie." zei hij met een scheve speelse glimlach, voor hij nog een slok nam en genoot van de alcohol, die hem waarschijnlijk ook een stuk losser zou maken, wat wel moest om dit een leuk feestje te maken.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 12:43 ]


    Bowties were never Cooler

    In de tijd dat de jongen het drinken aan het halen was, keek Audrey even om zich heen. Ze merkte dat het feest al wat losser geworden was. Fijn, vond ze. Feesten die de hele tijd zo bleven als in het begin waren zo ongemakkelijk. Al snel kwam de jongen terug. "Dankuwel meneer." Bedankte ze hem met een glimlach. Een sangria vond ze prima. Ze nam een slokje en zag dat de jongen leek te genieten van zijn drankje. "Op mijn cello bedoel je?" Vroeg ze hem met een lichtelijk ondeugende blik, nadat hij meedeelde dat hij haar wel eens wilde horen spelen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Hayden was het huis binnengelopen en meteen opzoek gegaan naar iets te drinken. Hij deed zijn jack uit en hield het onder zijn arm. Het huis was nog aardig leeg maar snel kwam daar verandering in. Aardig wat mensen kwamen binnenstromen. Een sweet sixteen kreeg toch wel altijd de verdiende aandacht. Hayden kon alleen maar glimlachen toen hij de bekende 'hey' hoorde. Een grijns sierde zijn gezicht. "hey Val, hoe gaat het met het mooiste meisje dat ik ooit gezien heb?" vroeg hij met een knipoog terwijl hij Valérie tegen zich aantrok voor een knuffel.


    We've lived in the shadows for far too long.