• Lockwood High School, Californië. Een van de grootste scholen in Amerika en een school die perfect in een typische tienerfilm zou passen. Ze hebben het sportteam vol met veelbelovende spelers, de mooie cheerleaders, de geeks, de outsiders en ga zo maar door. Maar hoe is het leven van de Lockwood tieners op deze school, of het allemaal de cliché types zijn is maar net de vraag..

    Remember to have fun... High School is the best time of your life.. Yeah right.


    Rollen:
    ~ Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Zamperini Cheerleader/Dancer 1.1
    ~ Mary 'Jane' McCall - CaptainKush Stoner/Feestbeest 1.1
    ~ Quinn Collins - CrystalShade Cheerleader 1.3
    ~ Audrey Clary Scotts - Ferrars Cheerleader 1.3
    ~ Puck Montessori - Phortion Skater 1.2
    ~ Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Timlin Outsider/Rebel 1.3
    ~ Charlie Alessia DiAngelo - Zamperini Innocent 1.3
    ~ Valérie Blanche DiRomano - Timlin Artist/Dancer 1.9
    ~ Dominique Noelle McCartney - CaptianHook Geek/Skater 1.4
    ~ Destiney Melia Hannest - Dancal Cheerleader 1.5
    ~ Jacelyn Leslie Azarov - Malarkey Rebel/sportteam 1.5
    ~ Ariana Maureen Stane - Dancal Popular girl 1.16
    ~ Annabeth Marie O'Donoghue - CaptianHook Rebel/Dancer 1.15
    ~ Dana Thorne - Dandelions Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest 1.16
    ~ Tyler Jay Whittemore - Zamperini Rebel/Sportteam 1.2
    ~ Baelfire Balrhazar Hastings - Phortion Sportteam 1.2
    ~~ Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton - Phortion Geek 1.2
    ~ Joél Matteo DiAngelo - Timlin Grappenmaker/Feestbeest 1.3
    ~ Jayden Colin Rivera - Isimat Sportteam 1.3
    ~ Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Timlin Geek 1.4
    ~ Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Zamperini Rich/Feestbeest 1.3
    ~ Hayden Jiorgos Murray - Phortion Rebel/Feestbeest/Muzikant 1.13
    ~ Atlas Vandenberg - Dandelions Stoner/Rebel 1.6
    ~ Nathan Jason Lewis - CaptianHook Outsider/Geek 1.5
    ~ Zachary Alexander Azarov - Malarkey Feestbeest/Quarterback 1.5
    ~ Sami Miller - Rawhide Criminal 1.11
    ~ Daniel Roman Maldini - Isimat Feestbeest 1.14
    ~ Quinten Arthur Dinnozo - Gally Sportteam/feestbeest/Dancer 1.15
    ~ Oliver Elliot Oakley - Gally Artist/Skater 1.15
    ~ Raphael James Bardlings - Bain Skater/Artist 1.18

    Leeftijden:
    15:
    Caya Daley - Outsider

    16:
    Charlie Alessia DiAngelo - Innocent
    Puck Montessori - Skater
    Maeve Celeste/Mark Cedric Kelton - Geek/Genderfluid
    Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Outsider/Rebel
    Destiney Melia Hannest - Cheerleader

    17:
    Brady Daley - Cheerleader
    Mary 'Jane' McCall - Stoner/Feestbeest
    Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Cheerleader/Dancer
    Quinn Collins - Cheerleader
    Audrey Clary Scotts - Cheerleader
    Dominique Noelle McCartney - Geek/Skater
    Atlas Vandenberg - Rebel/Stoner
    Sami Miller - Criminal
    Oliver Elliot Oakley - Artist/Skater
    Annabeth Marie O'Donoghue - Rebel/Dancer
    Ariana Maureen Stane - Popular girl

    18:
    Baelfire Balrhazar Hastings - Sportteam
    Jayden Colin Rivera - Sportteam
    Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Geek
    Jacelyn Leslie Azarov - Rebel/Sportteam
    Valérie Blanche DiRomano - Artist/Dancer
    Quinten Arthur Dinnozo - Sportteam/feestbeest/Dancer
    Dana Thorne - Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest

    19:
    Tyler Jay Whittemore - Rebel/Sportteam
    Nathan Jason Lewis - Outsider/Geek
    Zachary Alexander Azarov - Feestbeest/Quarterback
    Raphael James Bardlings - Skater/Artist

    20:
    Joél Matteo DiAngelo - Grappenmaker/Feestbeest
    Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Rich/Feestbeest
    Hayden Jiorgos Murray - Rebel/Feestbeest/Muzikant
    Daniel Roman Maldini - Feestbeest


    Types:
    Cheerleaders:
    - Cassandra 'Cass' Alix Rodríguez
    - Quinn Collins
    - Audrey Clary Scotts
    - Destiney Melia Hannest
    - Brady Daley

    Sportteam:
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Baelfire Balrhazar Hastings
    - Jayden Colin Rivera
    - Zachary Alexander Azarov [quarterback]
    - Quinten Arthur Dinnozo

    Stoners:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Atlas Vandenberg

    Feestbeesten:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Joél Matteo DiAngelo
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano
    - Zachary Alexander Azarov
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Daniel Roman Maldini
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Dana Thorne

    Outsiders:
    - Caya Daley
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Nathan Jason Lewis

    Skaters:
    - Puck Montessori
    - Dominique Noelle McCartney
    - Oliver Elliot Oakley
    - Raphael James Bardlings

    Rebels:
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Atlas Vandenberg
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Geeks:
    - Dominique Noelle McCartney
    - Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton
    - Sylvester 'Syl' Glenn Reid
    - Nathan Jason Lewis

    Dancers:
    - Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo
    - Valérie Blanche DiRomano
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Overig:
    - Charlie Alessia DiAngelo [Innocent]
    - Joél Matteo DiAngelo [Grappenmaker]
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano [Rich]
    - Valérie Blanche DiRomano [Artist]
    - Sami Miller [Criminal]
    - Hayden Jiorgos Murray [Muzikant]
    - Oliver Elliot Oakley [Artist]
    - Dana Thorne [Pastelgirl/Allemansvriend]
    - Ariana Maureen Stane [Popular girl]
    - Raphael James Bardlings [Artist]


    Regels:
    - In de 3e persoon schrijven
    - Er is geen maximum op personages. Zolang je ze maar allemaal onderhoud
    - Er is geen minimum woordenaantal dat je moet halen.
    Maar alleen maar one-liners zijn niet heel leuk, onthoud dat.
    - No fights, in de MSV mag dat natuurlijk wel.
    Net zoals de andere dingen die misschien een waarschuwing nodig zouden hebben.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 21:15 ]


    El Diablo.

    Oliver Elliot Oakley

    Oliver was een beetje verdwaasd, dat kwam vast door het schotje alcohol, alhoewel hij er toch redelijk tegen kon. Doordat hij niet direct oplette botste hij tegen iemand aan en keek met een opgetrokken wenkbrauw naar het meisje waartegen hij botste. Hij herkende de golvende bruine haren, het parfum... "Jace, hey." Oliver glimlachte schuintjes naar het meisje welke ooit zijn vriendin was geweest. "Wat doe jij hier?" vroeg hij met een halve nerveuse lach, al was het een best domme vraag. Wat zou ze hier anders op een feest doen dan feesten en drinken? Oliver wist nog goed hoe rot hij zich wel niet voelde toen hij het uitgemaakt had met haar en diep vanbinnen heeft hij er nog altijd spijt van, maar ze zijn nu gewoon 'Vrienden'.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Puck keek Sami nieuwsgierig aan. "nog wat beleefd?" vroeg ze, zich afvragen wat prima precies inhield. Ze zette haar lege glas neer, maar school geen tweede voor zichzelf in, nee, ze herinnerde zich nog wel wat ze de vorige keer als feedback haf gekregen na een dronken avond. "met mij gaat het even goed als normaal." Haar standaart antwoord. Beetje eenzaam, veel ruzie thuis, net uit met haar ex vriend die haar sloeg. Ja het ging wel even goed als altijd. Nou mocht ze niet klagen, op haar ex vriendje na had ze nog nooit een echte tegenslag gehad in het leven. "Alleen niet het soort mens om te blijven staan op een feestje, er moet hier ergens wel een plaatst zijn om te dansen." ze praatte totaal over het gemompel heen, nergens voor nodig dat hij wist hoe leuk ze hem vond.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jace glimlachte terug naar Oliver. Ze had hem niet vaak gezien sinds het uit was gegaan, maar sinds ze was aangeschoten kon het haar niet veel schelen wat er gebeurde. Het deed haar pijn toen Oliver haar dumpte, maar ze dacht er niet bepaald veel over na. "Joél is één van mijn beste vrienden en tja, ik heb al best lang niet gefeest moet ik toegeven. Op school focussen en zo," Het laatste zei ze ietwat mompeld en friemelde wat aan de hals van de fles wodka die ik haar handen zat. "Maar wat doe jij hier?" Vroeg ze en keek weer op om hem aan te kijken. Gelukkig had ze hakken aan die haar wat langer lieten lijken, anders was ze praktisch een dwerg tussen de mensenmassa.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daniel Roman Maldini
    Even grinnikte hij toen Quinten's verhoor meteen gehoord werd en een meisje die hij blijkbaar kende tegen hem begon te praten. 'Nou Quint. Je hebt geluk.' zei ik waarna ik even kort grijnsde. Ik vroeg me af of ik erbij moest blijven staan of dat ik ze toch alleen zou moeten laten..


    - God only knows

    Baelfire had wat rondgelopen, was wat mensen tegen gekomen, maar niks wat hem echt interesseerde. Langzaam slenterde hij van persoon naar persoon, tot hij Jayden binnen zag komen. "kijk! Ik was al opzoek naar iemand waar ik goed mee kan praten," en nee dan had hij het niet over de mislukte training, waarbij Baelfire geen bal had kunnen vangen . Hij wilde het over leuke dingen hebben. "oh en waarschuw me als je de jarige ziet, heb nog steeds een cadeau voor haar," zei hij


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hij knikte langzaam maar moest breed grijnzen om haar opmerking ondanks ze over haar gemompel heen praatte. ''Dansen?'' Hij had een twijfelende toon in zijn stem maar dat veranderde toen Sami het inmiddels derde glaasje naar achter sloeg. Zijn oog viel kort op Jace die met Oliver aan het praten was maar hij schudde zijn gedachten snel weg. ''Is dat een verzoek Puck?'' Zijn blik ging gedetailleerd over haar heen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Quinten Arthur Dinnozo

    Quinten grijnsde even naar zijn maat en keek daarna met diezelfde speelse grijns naar Mary Jane die zijn richting uitkwam. "He daar lekker ding." grijnsde hij en legde dan zijn handen op haar heupen. Quinten had Mary graag, ze was leuk en boeiend. Had een leuk snoetje en een prachtig lichaam, maar een relatie zou hij niet met haar willen. Ze waren gewoon friends with benefits. "Mary, je kent Daniel toch?" zei ik met een lachje en knikte naar mijn beste vriend. "Daniel, dit is Mary Jane." Quinten schaamde zich niet en plaatse zijn hand op haar mooi gevormde achterste en keek daarna nog even rond, er moest hier toch nog een leuk grietje rondlopen voor Daniel? Anders is er ook weinig fun aan.


    Oliver Elliot Oakley

    Oliver knikte en haalde even aan hand door zijn bruine haren. "Sami wilde dat ik mee ging, dus je hier ben ik." Grijnsde Oliver en gebaarde even speels naar zichzelf alsof hij zich 'presenteerde' als een prijs die je bij die rad van fortuin spelletjes kon winnen. Toevallig liep er iemand langs met een dienblad vol drankjes en pikte Oli er eentje mee om er dan vervolgens een gulzige slok van te nemen. Eerder om zijn nerveusheid wat weg te spoelen. "Dus hoe gaat het verder nog? Naast school dan." vroeg hij en bekeek haar kort even. Ze was nogsteeds dezelfde Jacelyn waarop hij verliefd werd zo'n 2 jaar geleden. Oliver nam nog een slokje van zijn drankje en keek er dan fronsend naar. Hij had geen idee wat hij aan het drinken was, maar het was best bitter, maar anderzijds ook wel lekker. Misschien gin?



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mary Jane McCall
    Ze werd warm verwelkomt door Quinten en sloeg even haar armen om zijn nek. "Tuurlijk ken ik Daniel, whats up?', giechelde de meisje. Het verbaasde haar dat ze nog normaal kon functioneren. 'Ik was opzoek naar je Quint.', zei ze speels tegen hem. Mary haalde haar hand door haar lange blonde haren en keek naar haar beste vriend. 'Je ziet er goed uit.', zei het meisje zonder enige aarzeling tegen Quinten. Normaal durfde ze dat al te zeggen maar nu zei ze bijna alles wat in haar opkwam. De xtc maakte haar blij en de alcohol erbij leek niet veel kwaad te doen.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 22:59 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Daniel Roman Maldini
    'Ey ey, zoek een hotelkamer!' lachte hij waarna hij Quinten even aankeek en even knikte naar het meisje dat blijkbaar Mary Jane heette. Hij was dit wel van Quinten gewend. Meestal gingen ze samen uit en dan zochten ze meisjes die vriendinnen waren van elkaar en namen hen mee naar huis. 'Veel plezier he oude viezerik.' zei Daniel toen hij zich naar voren boog en in Quinten's oor fluisterde. Daarna draaide hij zich om en liep naar de bar. Hij vulde een nieuw glas met Vodka en Red Bull en hing losjes tegen de bar terwijl hij rondkeek door de kamer.

    Jayden Colin Rivera
    Jayden lachte toen hij eindelijk een vriend had gevonden. Baelfire. Ze kende elkaar al lang en waren altijd al vrienden geweest. Even keek Jayden rond of hij de jarige zag. 'Sorry, ik heb haar ook nog niet gezien!' zei hij daarna tegen Baelfire. 'Zullen we wat drinken halen?'

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 23:00 ]


    - God only knows

    Puck sloeg onzeker haar haar vest iets dichter om zich heen, om haar blote buik te verbergen. Het wat maar zelden dat ze een shirt aan had wat haar buik bedekte als het weer er ook maar een beetje warm genoeg voor was. Ze voelde zich misschien iets van oncomfortabel in haar mini shorts. Of misschien hield ze er gewoon niet van om bekeken te worden door de jongen die ze al leuk vond sinds ze hem ontmoette. "Dat Is zeker een verzoek," zei ze met een knipoog terwijl ze toch nog maar een drankje nam, om iets zelfverzekerder te worden. "en als je alleen gaat dansen om ik het vraag, then I owe you one." zei ze met een glimlach. Misschien, misschien ging het haar toch een keer lukken


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dana Thorne

    De jongen was al weg voor Dana iets terug kon zeggen. In gedachten verzonken schonk ze twee wodka's in en bracht deze naar Tyler.
    'Hey, ik dacht dat je wel een wodka zou lusten. Ik heb er bier door heen gegooid.' Dana gaf hem zijn beker en nam zelf een flinke slok, die ze met een zuur gezicht door slikte. Wat een vieze mix!
    'Oh lord, sorry, ik was niet aan het proberen je te vergiftigen, maar er was daar een ruzie en ik liep tegen iemand op en ik was nogal in gedachten verzonken... Gadver wat goor.'
    Dana zag de jongen verderop staan praten met een knappe meid. Wauw, alle meiden hier waren mooi en alle jongens knap.
    'Zeg, is dit de school voor mooie mensen of zo?' vroeg Dana haast cynisch.


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Jace lachte even toen hij naar zichzelf gebaarde. "Ah, anders zou je niet zijn gekomen, neem ik aan?" Zei ze met een licht glimlachje rond haar lippen. Toch bleef er een akelige gedachte rondspoken in haar hoofd dat ze niet trouw was tijdens hun relatie, en dat liet haar hoofd overuren draaien. Oliver pakte een drankje van een dienblad en nam er een slok van, waardoor Jace het niet kon laten om niet te lachen — zelf nam ze een slok van haar fles die nog in haar bezit was. Zach kon de pot op en ze moesten hier gaan slapen of een taxi nemen. "Goed, denk ik. Ik weet eigenlijk niet of ik het leven als een single persoon moet gaan waarderen of niet." Zei ze en zuchtte. "Sorry, ik moet daar maar niet op terug komen." Mompelde ze en haalde een hand door haar haren. Jace trok haar jurk iets naar beneden en beet op haar lip, waarna ze weer een slok uit de fles nam om even alles makkelijker te maken voor zichzelf.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Baelfire knikte. Hij kende Charlie niet heel goed, maar feesten was feesten. En daarbij had toch een cadeautje voor haar meegenomen. Zelfs al was het maar een waardebon voor entertainment naar keuze. Hij liep richting de keuken met Jayden om wat te drinken te pakken. "Dude, je moet weten dat ik met de auto ben, dus of je mag me naar huis brengen, of ik doe het rustig aan met drank vanavond." zei Baelfire met een glimlach. Hij hield wel van een drankje, maar de auto waar hij nog mee naar huis moest reed niet uit zichzelf.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ze knipoogde naar hem wat voor hem het teken was haar lichtjes mee te trekken richting de dansvloer. Hij glimlachte nu nog enkel zwakjes en duizelde zeer lichtjes, hij pakte haar hand om haar wat dichter tegen hem aan te trekken. ''Heb je het niet koud?'' Vroeg hij, blikkend op haar blote buik met een geamuseerde lach.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tyler nam de beker aan en nam toen ook een slok. Zijn gezicht betrok gelijk en hij slikte het moeilijk door. 'Ik lust veel, maar dit..' zei hij lachend en hij zette de beker weer weg. Hij zag het al voor zich hoe iemand het straks zo zou drinken, dat gaat nog leuk worden. Tyler grijnsde even bij haar woorden en haalde toen nonchalant zijn schouders op. 'Nah, het is een school voor veel mooie mensen. Geen zorgen, jij past er goed tussen.' zei hij met een lichte grijns.
    Hij kon er niks aan doen, hij was sowieso een flirt. Het ging bijna automatisch. 'Ik pak wel even wat dat... Niet vergiftigend is? Zo terug.' zei hij en hij liep naar de tafel met drankjes. Hij kende wel een paar goede mixen. De een sterker dan de ander. Snel maakte hij wat en nam de twee bekers weer mee terug. 'Hier.' zei hij met een glimlach en hij nam zelf een slok. Hij grijnsde tevreden en knikte. 'Beter.' lachte hij toen.


    El Diablo.