• Lockwood High School, Californië. Een van de grootste scholen in Amerika en een school die perfect in een typische tienerfilm zou passen. Ze hebben het sportteam vol met veelbelovende spelers, de mooie cheerleaders, de geeks, de outsiders en ga zo maar door. Maar hoe is het leven van de Lockwood tieners op deze school, of het allemaal de cliché types zijn is maar net de vraag..

    Remember to have fun... High School is the best time of your life.. Yeah right.


    Rollen:
    ~ Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Zamperini Cheerleader/Dancer 1.1
    ~ Mary 'Jane' McCall - CaptainKush Stoner/Feestbeest 1.1
    ~ Quinn Collins - CrystalShade Cheerleader 1.3
    ~ Audrey Clary Scotts - Ferrars Cheerleader 1.3
    ~ Puck Montessori - Phortion Skater 1.2
    ~ Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Timlin Outsider/Rebel 1.3
    ~ Charlie Alessia DiAngelo - Zamperini Innocent 1.3
    ~ Valérie Blanche DiRomano - Timlin Artist/Dancer 1.9
    ~ Dominique Noelle McCartney - CaptianHook Geek/Skater 1.4
    ~ Destiney Melia Hannest - Dancal Cheerleader 1.5
    ~ Jacelyn Leslie Azarov - Malarkey Rebel/sportteam 1.5
    ~ Ariana Maureen Stane - Dancal Popular girl 1.16
    ~ Annabeth Marie O'Donoghue - CaptianHook Rebel/Dancer 1.15
    ~ Dana Thorne - Dandelions Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest 1.16
    ~ Tyler Jay Whittemore - Zamperini Rebel/Sportteam 1.2
    ~ Baelfire Balrhazar Hastings - Phortion Sportteam 1.2
    ~~ Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton - Phortion Geek 1.2
    ~ Joél Matteo DiAngelo - Timlin Grappenmaker/Feestbeest 1.3
    ~ Jayden Colin Rivera - Isimat Sportteam 1.3
    ~ Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Timlin Geek 1.4
    ~ Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Zamperini Rich/Feestbeest 1.3
    ~ Hayden Jiorgos Murray - Phortion Rebel/Feestbeest/Muzikant 1.13
    ~ Atlas Vandenberg - Dandelions Stoner/Rebel 1.6
    ~ Nathan Jason Lewis - CaptianHook Outsider/Geek 1.5
    ~ Zachary Alexander Azarov - Malarkey Feestbeest/Quarterback 1.5
    ~ Sami Miller - Rawhide Criminal 1.11
    ~ Daniel Roman Maldini - Isimat Feestbeest 1.14
    ~ Quinten Arthur Dinnozo - Gally Sportteam/feestbeest/Dancer 1.15
    ~ Oliver Elliot Oakley - Gally Artist/Skater 1.15
    ~ Raphael James Bardlings - Bain Skater/Artist 1.18

    Leeftijden:
    15:
    Caya Daley - Outsider

    16:
    Charlie Alessia DiAngelo - Innocent
    Puck Montessori - Skater
    Maeve Celeste/Mark Cedric Kelton - Geek/Genderfluid
    Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Outsider/Rebel
    Destiney Melia Hannest - Cheerleader

    17:
    Brady Daley - Cheerleader
    Mary 'Jane' McCall - Stoner/Feestbeest
    Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Cheerleader/Dancer
    Quinn Collins - Cheerleader
    Audrey Clary Scotts - Cheerleader
    Dominique Noelle McCartney - Geek/Skater
    Atlas Vandenberg - Rebel/Stoner
    Sami Miller - Criminal
    Oliver Elliot Oakley - Artist/Skater
    Annabeth Marie O'Donoghue - Rebel/Dancer
    Ariana Maureen Stane - Popular girl

    18:
    Baelfire Balrhazar Hastings - Sportteam
    Jayden Colin Rivera - Sportteam
    Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Geek
    Jacelyn Leslie Azarov - Rebel/Sportteam
    Valérie Blanche DiRomano - Artist/Dancer
    Quinten Arthur Dinnozo - Sportteam/feestbeest/Dancer
    Dana Thorne - Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest

    19:
    Tyler Jay Whittemore - Rebel/Sportteam
    Nathan Jason Lewis - Outsider/Geek
    Zachary Alexander Azarov - Feestbeest/Quarterback
    Raphael James Bardlings - Skater/Artist

    20:
    Joél Matteo DiAngelo - Grappenmaker/Feestbeest
    Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Rich/Feestbeest
    Hayden Jiorgos Murray - Rebel/Feestbeest/Muzikant
    Daniel Roman Maldini - Feestbeest


    Types:
    Cheerleaders:
    - Cassandra 'Cass' Alix Rodríguez
    - Quinn Collins
    - Audrey Clary Scotts
    - Destiney Melia Hannest
    - Brady Daley

    Sportteam:
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Baelfire Balrhazar Hastings
    - Jayden Colin Rivera
    - Zachary Alexander Azarov [quarterback]
    - Quinten Arthur Dinnozo

    Stoners:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Atlas Vandenberg

    Feestbeesten:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Joél Matteo DiAngelo
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano
    - Zachary Alexander Azarov
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Daniel Roman Maldini
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Dana Thorne

    Outsiders:
    - Caya Daley
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Nathan Jason Lewis

    Skaters:
    - Puck Montessori
    - Dominique Noelle McCartney
    - Oliver Elliot Oakley
    - Raphael James Bardlings

    Rebels:
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Atlas Vandenberg
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Geeks:
    - Dominique Noelle McCartney
    - Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton
    - Sylvester 'Syl' Glenn Reid
    - Nathan Jason Lewis

    Dancers:
    - Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo
    - Valérie Blanche DiRomano
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Overig:
    - Charlie Alessia DiAngelo [Innocent]
    - Joél Matteo DiAngelo [Grappenmaker]
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano [Rich]
    - Valérie Blanche DiRomano [Artist]
    - Sami Miller [Criminal]
    - Hayden Jiorgos Murray [Muzikant]
    - Oliver Elliot Oakley [Artist]
    - Dana Thorne [Pastelgirl/Allemansvriend]
    - Ariana Maureen Stane [Popular girl]
    - Raphael James Bardlings [Artist]


    Regels:
    - In de 3e persoon schrijven
    - Er is geen maximum op personages. Zolang je ze maar allemaal onderhoud
    - Er is geen minimum woordenaantal dat je moet halen.
    Maar alleen maar one-liners zijn niet heel leuk, onthoud dat.
    - No fights, in de MSV mag dat natuurlijk wel.
    Net zoals de andere dingen die misschien een waarschuwing nodig zouden hebben.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 21:15 ]


    El Diablo.

    Tyler haalde zijn wenkbrauw even op toen hij haar woorden hoorde. Hij duwde zichzelf omhoog en nam nog een trek van de sigaret tussen zijn lippen. Hij blies de rook langzaam uit, 'en wat hebben wij daar te zoeken?' vroeg hij haar. 'Tenzij je mensen kent die gaan, no thanks...' mompelde hij en hij liet zich weer naar achter vallen. Hij ging zijn avond echt niet laten verpesten door die DiAngelo's, dan verveelde hij zich nog liever...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Een beetje verbaasd keek Luca zijn zusje na. Ze wist toch dat hij een grap maakte, hij wist ook wel dat ze niet op elkaar leken. Hij zuchtte kort en schudde zijn hoofd. Hij keek even naar Joél, Jace en Zach. 'Zo terug..' zei hij maar en hij liep naar Val. Hij sloeg een arm om haar schouders. 'Kom op Val.. Het was maar een grap..' zei hij. 'Als jij naar de mac wil voor je verjaardag moet je het maar zeggen.' zei hij tot slot.


    El Diablo.

    Cailen 'Cai' Rhine Whittemore

    Cailen haalde haar schouders op. 'Ik heb echt geen idee of er mensen zijn die wij kennen, vast wel. Ik bedoel, het is een feest georganiseerd door Joél DiAngelo, een van de grootste feestbeesten van de school,' zei Cai zuchtend. Als ze niet zouden gaan zou heel de school dat weten. Het was niet dat ze al zo'n goede reputatie had, maar het hoefde niet nog lager te zakken. 'En daarbij, dan vermijden we de DiAngelo's toch? En als ze vervelend doen, ik ga ervan uit dat er genoeg drinken is,' zei ze toen grijnzend.

    ----

    Valérie Blanche DiRomano

    Luca sloeg een arm om haar schouder heen. Valérie keek hem even aan. 'Ik weet ook heus wel dat het een grapje is hoor, maar of het een leuk grapje is? Laat grappen maken maar over aan Joél,' zei Valérie tegen hem. Ze pakte wat drinken. Valérie zuchtte. 'Zou jij het goedkeuren als ik weer terug naar huis ga? Ik houd niet van feesten,' zei Valérie toen.


    That is a perfect copy of reality.

    Raphael James Bardlings
    Het was fijn dat hij mocht komen, maar de dresscode was niet heel erg duidelijk. "Tot straks" zei hij nog voor er werd opgehangen en hij naar zijn kastje liep om eens te kijken wat hij had aan enigsinds nette kleren. Hij trok uiteindelijk een wit t-shirt met een spijkerbloesje en een vest, voor als het vannacht afkoelde. Eronder droeg hij gewoon zwarte skinnyjeans en z'n afgetrapte vans. Hij vond het er prima uitzien. Hij liet zijn krullen nu maar gewoon zitten, maar haalde er wel even een borstel door. Rocket speelde intussen wat met een speeltje in de badkuip. "Kom je, manneke. Dan gaan we naar Maria." zei hij, waardoor hij eigenlijk direct op zijn rug kroop met zijn riem in zijn handje. Hij deed het om en liep toen met hem de deur uit. Bij de deur pakte hij nog zijn skateboard mee, zodat ze overal wat sneller waren. Zo gingen ze over straat, Rocket rennend, en hij op zijn skateboard. Zo wist hij eerst het wasbeertje eerst bij de oudere dame af te geven, voor hij zich richting het feestje verplaatste. Daar legde hij zijn board in de gang en liep nog wat ongemakkelijk het feestje binnen. Het was verre van de feestjes die hij van thuis kende. Hij keek toch maar wat rond, opzoek naar iemand die hij kende, want eenzaam zuipen en tekenen in een eenzaam hoekje, was echt enorm zielig.


    Bowties were never Cooler

    De deur stond nog open en Annabeth stapte dus binnen en keek kort rond. Eigenlijk vond ze het wonderbaarlijk dat ze was uitgenodigd, maar nu ze er eenmaal was had ze ook zin om te feesten en was ze er blij mee. Ze liep door naar de woonkamer met een kleine glimlach rond haar lippen. Haar blik gleed rond en ze zocht Charlie, goed kende ze haar niet, maar ze wilde haar wel een cadeautje geven. Ze had een paar armbanden en ring voor haar gekocht, want ze wist niet wat ze anders zou moeten kopen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hij sloeg zijn armen even kort terug om Charlie heen.
    "Hij is van Caya en mij samen." Hij bracht zijn lippen naar haar oor. "Hij was niet heel goedkoop," grinnikte Brady toen en ging terug recht staan. "Dus owee als je hem niet draagt." Hij stak een vinger in de lucht en keek even gespeeld boos naar Charlie.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 9:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog altijd stond Caya alleen in de kamer. Ze wist niet wat ze moest doen. Brady had haar verteld dat het leuk zou worden, maar nu verveelde ze zich alleen maar. Misschien had ze toch beter thuis kunnen blijven, want zo is er ook niets aan. Ze voelde zich ook helemaal niet thuis onder de mensen, ze was liever op zichzelf. Caya nam een slokje van haar limonade en keek rond. Ze zocht met haar ogen naar en bank of stoel. Uiteindelijk had ze een plekje op een bank gezien en snel liep ze er heen. Ze nam plek en zette haar beker op tafel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Audrey keek voor een laatste keer in haar spiegeltje en liep vervolgens het huis binnen van Charlie en haar broer. Het was er al aardig druk en er werd ook al een beetje gedanst. Audrey keek om zich heen om te kijken of iemand van haar vrienden zich op dit feest bevond.

    (Iemand voor Audrey?)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Raphael James Bardlings
    Hij scharrelde wat rond, opzoek naar iemand die hem in elk geval niet de koude schouder zou geven. Hij zag wat mensen op de dansvloer, maar zelf vond hij het nog niet zo'n goed plan om te gaan dansen, daar was hij te noordelijk en te blank voor. Hij haalde een glaasje sinasappelsap en zag Audrey wat rondkijken. Zij was een cheerleader. Zelf had hij weinig met leeghoofdige barbiepoppen, maar alleen blijven staan was ook niet heel prettig, daarbij verdiende zelfs een leeghoofdige barbie cheerleader een kans. "Hey" zei hij, terwijl hij nog een slokje nam. Hij had nooit gedacht dat de films waar zouden zijn, maar dat was duidelijk wel zo. Dit feest kon echt net zo in een slechte chickflick verschijnen. Tja, in Schotland gingen ze gewoon naar een kroeg of een club, maar hier was dat duidelijk niet zo. Ach, hij zou wel zien wat dit voor feest weg, en omdat hij 19 was, mocht en kon ik gewoon naar huis wanneer hij wilde.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 11:57 ]


    Bowties were never Cooler

    "Hi" Zei Audrey tegen de jongen die haar zojuist gegroet had. De jongen oogde haar een beetje mysterieus. Ze wist niet of ze hem eerder gezien had. Ze in ieder geval geen idee wat zijn naam was. Ze was best verbaasd zo'n jongen op zo'n feestje te zien. Het waren natuurlijk vooroordelen, maar toch. "Wat doet een jongen als jij op een feestje als dit?" Ze merkte dat dit best gemeen zou kunnen zijn, maar zo bedoelde ze het niet. "Niet gemeen bedoeld ofzo" Zei ze dus maar.

    (ugh, echt crap)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Oliver Elliot Oakley

    De gehele Taxirit zat Oliver wat in gedachten verzonken, hij was niet zo op feestjes maar vond het wel fijn om gewoon eens met random mensen om te gaan en eens wat te drinken zonder dat zijn ouders er wat van wisten. Toen hij Sami hoorde had hij pas door dat ze er al waren en stapte de taxi uit om dan vervolgens zijn shirt recht te trekken en het huis in te lopen. De muziek stond op volle bak en het was al redelijk druk , waardoor ik de jarige niet meteen zag. Ik had een klein cadeautje voor haar mee, wat ze hopelijk kon waarderen. Het was wat geld en een portret van haar die ik geschilderd had -ik weet het ik ben een ramp als het om cadeaus ging, maar hé het was zelfgemaakt. Oliver liep dus gewoon wat rond in de hoop iemand te vinden waarmee hij een praatje kon maken. Na even rond dwalen was ik Sami al kwijt in de menigte, wat geïrriteerd haalde ik een hand door mijn bruine haar en zag dan een meisje alleen op de bank zitten. Ze zag er ook niet echt zo iemand uit die hield van feesten. "Hey, mag ik naast je komen zitten?" vroeg hij het meisje die er wat jonger uitzag dan hem en ging daarna naast haar zitten. "Niet zo fan van feestjes?" vroeg hij haar om een gesprek aan te gaan. Oliver hield er niet zo van om alleen te zijn en ze zag er wel vriendelijk uit.
    .


    Iemand voor Quinten? :3

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 13:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:


    Iemand voor Oli of Quinten? :3


    [Je kunt een van hen wel naar Caya brengen? ]

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 13:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raphael James Bardlings
    Hij dronk rustig zijn sapje, terwijl het meisje hem een beetje verbaasd aanstaarde. Had hij dan zoiets vreemds aan? Voor zijn gevoel niet, maar toen ze haar mond open trok was het wel duidelijk waarom ze zo vreemd keek. Hij haalde even zijn schouders op en haalde een hand door zijn krullen, voor er toch een licht geamuseerde glimlach op zijn gezicht verscheen. "Het was dit of alleen op mijn kamer zitten met Rocket en Tibbers. Ik dacht dat het ook wel eens goed was om onder de mensen te komen." zei hij simpeltjes. Dit meisje hoorde duidelijk wel op het feestje, dus de opmerking terug maken zou onzin zijn. Hij merkte nu pas ook dat hij zijn tekenpotlood achter zijn oor had. Hij stopte het snel in zijn kontzak en glimlachte een heel klein beetje. "Is het altijd zo? Of heb ik gewoon een saai feestje uitgezocht?" vroeg hij toch maar. Hij wilde niemand beledigen, maar dit feestje was best heel erg saai, voor wat hij gewend was.


    Bowties were never Cooler

    Caya keek op naar de jongen en glimlachte.
    "Niet echt om eerlijk te zijn. Ik voel me niet zo op mijn gemak." Ze bekeek de jongen even. Hij zag er sowieso ouder uit dan zij was, misschien Brady zijn leeftijd. "Ik ken ook bijna niemand hier." ze pakte haar beker en nam een slok. "Ik ben Caya," zei ze toen ze het drinken doorgeslikt had.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary Jane had gehoord over een sweet sixteen feestje van het zusje van Joél. Ze had wel zin in een feestje en maakte zich klaar. Haar donkerblonde stijle haren liet ze los hangen en ze trok haar little black dress aan. In de little black dress kwamen haar rondingen het beste uit. Mary Jane deed haar make up en stapte de taxi in. In haar tas zaten onder andere haar grinder, 2g zakje wiet, flue,tip, een paar xtc pillen en haar telefoon. Ze hoopte op een leuke avond en dat er leuke jongens zouden zijn. Op haar oude school zaten nooit zulke leuke jongens maar op deze school kon ze er zo vijf leuke jongens uithalen. Mary Jane stapte de taxi uit en druktte op de deurbel. Ze wist niet wat ze kon verwachten...


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Oliver Elliot Oakley

    "Oliver is de naam," Stelde hij zich voor, daarna bekeek hij haar kort ze leek wel op iemand die hij kende. "Ben jij niet Brady's zusje?" Puur uit nieuwsgierigheid vroeg hij dit, het was ook niet zo dat hij Brady echt kende maar het was fijner om toch zekerheid te hebben. De muziek die afspeelde was overduidelijk de toplijst van deze maand met al die pop liedjes enzo, niet echt Olivers muziek genre maar hij vond het niet mis. Oliver was eerder into Indie en rock muziek, zoals op festival vaak te vinden is. Zo ging zijn gehele linker pols vol van die bandjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH