• Lockwood High School, Californië. Een van de grootste scholen in Amerika en een school die perfect in een typische tienerfilm zou passen. Ze hebben het sportteam vol met veelbelovende spelers, de mooie cheerleaders, de geeks, de outsiders en ga zo maar door. Maar hoe is het leven van de Lockwood tieners op deze school, of het allemaal de cliché types zijn is maar net de vraag..

Remember to have fun... High School is the best time of your life.. Yeah right.

Rollen:
    ~ Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Zamperini Cheerleader/Dancer 1.1
    ~ Mary 'Jane' McCall - CaptainKush Stoner/Feestbeest 1.1
    ~ Quinn Collins - CrystalShade Cheerleader 1.3
    ~ Audrey Clary Scotts - Ferrars Cheerleader 1.3
    ~ Puck Montessori - Phortion Skater 1.2
    ~ Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Timlin Outsider/Rebel 1.3
    ~ Charlie Alessia DiAngelo - Zamperini Innocent 1.3
    ~ Valérie Blanche DiRomano - Timlin Artist/Dancer 1.9
    ~ Dominique Noelle McCartney - CaptianHook Geek/Skater 1.4
    ~ Destiney Melia Hannest - Dancal Cheerleader 1.5
    ~ Jacelyn Leslie Azarov - Malarkey Rebel/sportteam 1.5
    ~ Ariana Maureen Stane - Dancal Popular girl 1.16
    ~ Annabeth Marie O'Donoghue - CaptianHook Rebel/Dancer 1.15
    ~ Dana Thorne - Dandelions Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest 1.16
    ~ Tyler Jay Whittemore - Zamperini Rebel/Sportteam 1.2
    ~ Baelfire Balrhazar Hastings - Phortion Sportteam 1.2
    ~~ Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton - Phortion Geek 1.2
    ~ Joél Matteo DiAngelo - Timlin Grappenmaker/Feestbeest 1.3
    ~ Jayden Colin Rivera - Isimat Sportteam 1.3
    ~ Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Timlin Geek 1.4
    ~ Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Zamperini Rich/Feestbeest 1.3
    ~ Hayden Jiorgos Murray - Phortion Rebel/Feestbeest/Muzikant 1.13
    ~ Atlas Vandenberg - Dandelions Stoner/Rebel 1.6
    ~ Nathan Jason Lewis - CaptianHook Outsider/Geek 1.5
    ~ Zachary Alexander Azarov - Malarkey Feestbeest/Quarterback 1.5
    ~ Sami Miller - Rawhide Criminal 1.11
    ~ Daniel Roman Maldini - Isimat Feestbeest 1.14
    ~ Quinten Arthur Dinnozo - Gally Sportteam/feestbeest/Dancer 1.15
    ~ Oliver Elliot Oakley - Gally Artist/Skater 1.15
    ~ Raphael James Bardlings - Bain Skater/Artist 1.18

Leeftijden:
    15:
    Caya Daley - Outsider

16:
    Charlie Alessia DiAngelo - Innocent
    Puck Montessori - Skater
    Maeve Celeste/Mark Cedric Kelton - Geek/Genderfluid
    Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Outsider/Rebel
    Destiney Melia Hannest - Cheerleader

17:
    Brady Daley - Cheerleader
    Mary 'Jane' McCall - Stoner/Feestbeest
    Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Cheerleader/Dancer
    Quinn Collins - Cheerleader
    Audrey Clary Scotts - Cheerleader
    Dominique Noelle McCartney - Geek/Skater
    Atlas Vandenberg - Rebel/Stoner
    Sami Miller - Criminal
    Oliver Elliot Oakley - Artist/Skater
    Annabeth Marie O'Donoghue - Rebel/Dancer
    Ariana Maureen Stane - Popular girl

18:
    Baelfire Balrhazar Hastings - Sportteam
    Jayden Colin Rivera - Sportteam
    Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Geek
    Jacelyn Leslie Azarov - Rebel/Sportteam
    Valérie Blanche DiRomano - Artist/Dancer
    Quinten Arthur Dinnozo - Sportteam/feestbeest/Dancer
    Dana Thorne - Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest

19:
    Tyler Jay Whittemore - Rebel/Sportteam
    Nathan Jason Lewis - Outsider/Geek
    Zachary Alexander Azarov - Feestbeest/Quarterback
    Raphael James Bardlings - Skater/Artist

20:
    Joél Matteo DiAngelo - Grappenmaker/Feestbeest
    Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Rich/Feestbeest
    Hayden Jiorgos Murray - Rebel/Feestbeest/Muzikant
    Daniel Roman Maldini - Feestbeest

Types:
    Cheerleaders:
    - Cassandra 'Cass' Alix Rodríguez
    - Quinn Collins
    - Audrey Clary Scotts
    - Destiney Melia Hannest
    - Brady Daley

Sportteam:
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Baelfire Balrhazar Hastings
    - Jayden Colin Rivera
    - Zachary Alexander Azarov [quarterback]
    - Quinten Arthur Dinnozo

Stoners:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Atlas Vandenberg

Feestbeesten:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Joél Matteo DiAngelo
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano
    - Zachary Alexander Azarov
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Daniel Roman Maldini
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Dana Thorne

Outsiders:
    - Caya Daley
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Nathan Jason Lewis

Skaters:
    - Puck Montessori
    - Dominique Noelle McCartney
    - Oliver Elliot Oakley
    - Raphael James Bardlings

Rebels:
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Atlas Vandenberg
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Annabeth Marie O'Donoghue

Geeks:
    - Dominique Noelle McCartney
    - Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton
    - Sylvester 'Syl' Glenn Reid
    - Nathan Jason Lewis

Dancers:
    - Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo
    - Valérie Blanche DiRomano
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Annabeth Marie O'Donoghue

Overig:
    - Charlie Alessia DiAngelo [Innocent]
    - Joél Matteo DiAngelo [Grappenmaker]
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano [Rich]
    - Valérie Blanche DiRomano [Artist]
    - Sami Miller [Criminal]
    - Hayden Jiorgos Murray [Muzikant]
    - Oliver Elliot Oakley [Artist]
    - Dana Thorne [Pastelgirl/Allemansvriend]
    - Ariana Maureen Stane [Popular girl]
    - Raphael James Bardlings [Artist]

Regels:
    - In de 3e persoon schrijven
    - Er is geen maximum op personages. Zolang je ze maar allemaal onderhoud
    - Er is geen minimum woordenaantal dat je moet halen.
    Maar alleen maar one-liners zijn niet heel leuk, onthoud dat.
    - No fights, in de MSV mag dat natuurlijk wel.
    Net zoals de andere dingen die misschien een waarschuwing nodig zouden hebben.

[ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 21:15 ]

El Diablo.

Sami schudde zijn hoofd, ''je kunt beter krijgen dan die Lucas.'' Hij liet Audrey nu helemaal los en wou naar huis, ''als je je bedenkt – ik wacht op je.'' Sami grijnsde geamuseerd en liep langs de twee door naar binnen en zijn blik viel op Oli. Het feest was leeg aan het lopen en hij zag dat hij met Jace stond. ''Oli, zullen we gaan?'' Zijn blik ging naar Jace en hij beet op zijn lip. Die twee waren toch niks van plan?

Everything is illuminated by the light of our past.

Quinn Collins

Ze kon beter krijgen dan Lucas? Quinn besloot wijselijk haar mond te houden maar het bleef toch wel door haar hoofd malen, wat wilde Sami daar mee zeggen? Lucas was een nette, fatsoenlijke jongeman en had manieren. Hij hoefde niet te stelen, zoals Sami. Lucas was weliswaar ook steenrijk en had status, maar dat was niet waarom Quinn met hem ging, ze gaf echt om hem. Dat dacht ze in ieder geval en ze zou het ook nooit aan zichzelf toe durven te geven dat dat de reden was. Lucas hield van haar, toch? Dus beter kon ze toch niet krijgen. Waar hing hij eigenlijk uit? Dit alles flitste pijlsnel en allemaal door elkaar door haar hoofd toen Sami nog iets zei wat haar nog verwarder maakte. Het leek wel alsof ze al dronken was van dat ene glaasje wijn wat ze thuis genuttigd had. Hij wachtte op haar? Had hij zijn hoofd gestoten of zo? "Droom lekker verder!" riep ze hem achterna want hij was al naar binnen gelopen. Quinn schudde haar hoofd om al haar verwarde gedachtes uit haar hoofd te krijgen en richtte zich tot Audrey. "Gaat het?" vroeg ze bezorgd aan haar vriendin.

[ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 20:16 ]

I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

Quinten Arthur Dinnozo
    Komt asap -not in the mood :/-

Oliver Elliot Oakley

Oliver glimlachte zwakjes en wilde net op haar vraag antwoorden als Sami bij hen kwam staan. Bij zijn vraag keek Oliver hem moeilijk aan, hij vobd het erg leuk bij Jacelyn, maar wilde Sami ook niet in de steek laten. "Eh, nu? " vroeg hij wat schaapachtig en keek dan even kort naar Jacelyn. Sami was diegene die Oliver had geholpen na zijn breuk met haar. Sam was ook deels de persoon die hem overhaald had... "Ik kom zo, moet nog mijn spullen verzamelen." mompelde Oliver en wende zich voor de laatste keer naar Jace. "Zie ik je later weer?"

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Audrey was blij dat Quinn ertussen gekomen was. Ze had geen idee wat er gebeurd was als ze dat niet gedaan had, maar ze wist nu al dat dat niet zoveel goeds zo zijn. Tegen Sami zei ze niets meer. Ze wilde niet nog meer woorden aan die jongen vuil maken. "Ja hoor." Antwoordde ze echter op de vraag van haar vriendin. Ook schonk ze haar een glimlach. Audrey keek even om zich heen, maar waar Raphael was kon ze niet waarnemen in deze drukte. "Wat was jij van plan te gaan doen?" Vroeg ze daarom, gericht op Quinn.

you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

[MAYBENOT --> CrystalShade]

I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

We skippen even naar de volgende schooldag! Het is maandag. Het is 13:00 en de pauze is net begonnen!

El Diablo.

Jace keek om zich heen en zuchtte even toen ze niemand zag die ze kende. Ze liep met grote passen naar buiten en stak daarna een sigaret op, om daarna weer naar bekende mensen te zoeken. Weer niemand. Ze nam een trekje van haar sigaret terwijl ze haar telefoon en oordoppen uit haar tas nam. Jace deed haar muziek aan en liep buiten rond. 'My songs know what you did in the dark' blèrde in haar oordoppen en met een glimlach keek ze naar de persoon die ze zag. ''Val! Eindelijk.'' Ze liep met een glimlachje naar haar toe en blies daarna de rook van haar sigaret uit.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Atlas Vandenberg

Atlas voelde zich verstikt in de leerlingenstroom in de gangen. Hij snelde naar buiten, het plein op, en greep naar de bakstenen muur van de school. Hij duwde zijn rug er tegen aan en zakte langzaam naar beneden. Al zittend trok hij zijn knieën op en ademde diep in en uit. Hij rommelde wat in zijn zak en haalde er het zakje met de wiet en de vloeitjes uit, en rolde zijn joint. Hij stak hem aan en inhaleerde de cannabis zo diep in dat hij er bijna van moest hoesten. Het verdomde plantje had een onmiddellijke werking op de wazige jongen. Toen hij opkeek, zag hij een blonde verschijning, eveneens aan het blowen. Hij grijnsde, hij wist donders goed wie dat meisje was. Had nog nooit met haar gepraat.
    'Mary Jane? Het allerbraafste meisjes van Lockwood High,' zei hij spottend.

Dana Thorne

Dana liep vanaf het klaslokaal naar de kantine en kocht een broodje. Ze had reuzehonger, maar had geen tijd gehad om iets te eten. Dit maaltje was zeer welkom. Ze besloot van de zon hier te genieten en liep naar buiten om de frisse lucht op te snuiven. Haar eerste dag was lang zo zwaar niet, de mensen waren best oké hier. Ze ging buiten op een bankje zitten en haalde het neongele flesje Mountain Dew uit haar zwarte Eastpak. Ze draaide de dop eraf en klokte het chemische goedje naar binnen. Vervolgens peuterde ze de folie van het broodje af en at het langzaam op. Haar adem stokte toen ze de glanzende zwarte motor zag. Vanochtend zwoor ze Tyler op een motor aan te zien komen. Ze liep er heen en aaide het metaal, warm van de brandende zon. Met een grijns streek ze haar outfit recht en nam nog een hapje.

[ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:04 ]

I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

Val keek op toen ze een bekende stem haar naam hoorde roepen. "Hey Jace," zei Valérie glimlachend tegen haar. Ze keek even naar haar sigaret en ze schudde haar hoofd. Ze had een hekel aan die krengen. "Weer de badass aan het uithangen?" vroeg Valérie toen grijnzend, doelenda op Jace haar sigaret. "Welke lessen heb je hierna nog?" vroeg ze toen.

That is a perfect copy of reality.

Jace keek met een lichte glimlach naar Valérie en lachte even na haar woorden. "Wanneer niet, Val?" Lachte ze en drukte de sigaret uit op de grond, wetende dat Valérie er een hekel aan had. Jace haalde daarna haar schouders op en zuchtte. "Engels, Eco en nog iets. Geen idee wat." Ze stopte haar oordoppen in haar shirt zodat ze met haar kon praten. "En, was je bij het feest?" Vroeg ze en keek even om zich heen.

Valérie haalde haar schouders op. "Goede vraag. Wanneer niet Jace? Wanneer hang je niet de badass uit?" vroeg Val grijnzend aan haar. "Ughe, economie. Ik heb dat vak nooit gesnapt," zei Valérie toen. "Ik heb Engels en Aardrijkskunde, daarna ben ik klaar," zei ze. Ze keek Jace glimlachend aan. "En ja, ik was op het feest. Surprise?"

Jace lachte even. ''Misschien ben ik wel heel lief als ik dronken ben?'' probeerde ze maar en grijnsde even. ''Kom op, wie snapt er iets van Eco. Zelfs ik niet, al zegt dat niet bepaald veel.'' zei ze en zuchtte. ''Ik ben jaloers op jouw rooster,'' mompelde ze daarna. Een lachje verliet haar lippen toen Val zei dat ze op het feest zag. ''Ik heb je niet gezien, zeg. Heb je ook Tyler overgehaald? Zo ja, dat is waarschijnlijk een wonder.'' zei ze met en lichte lach. ''Ach, maar ik zat met mijn ex wat te klooien, dus ik was te druk om jou te hebben gezien.'' zei ze daarna en barstte toen even in lachen uit.

Mary Jane McCall,
    Ze had zich in tijden niet meer zo brak gevoeld. Wat ze gisteravond allemaal heeft gedaan was voor haar een vraag. De zuigzoen van gisteravond had ze proberen te bedekken maar was tervergeef nogsteeds zichtbaar. Mary Jane had een joint nodig zodat de kater zou wegtrekken. Toen de pauzebel ging haastte het meisje zich naar de 'blowplek' . Ze kwam aan en trof iemand anders, met een joint in z'n hand. Mary Jane had de jongen wel eens gezien maar verder ook niet. Ze pakte haar wiet, grinder, flue en tip en rolde een joint. Hoewel het voor vele mensen een moeilijke opgave was rolde Mary Jane binnen enkele seconden een strakke joint. De jongen zei haar naam en Mary Jane lachtte. 'Dan heb je denk ik de verkeerde voor je.', zei ze terug tegen de jongen. 'Maar ja, ik ben Mary Jane, en jij bent?'

Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

"Oh jacie," begon Valérie toen ze zei dat ze weer met haar ex bezig was geweest. "Geef gewoon toe dat je nog steeds van Oliver houdt, ik heb je heus wel door," vervolgde ze. "En nee, ik heb Tyler niet overgehaald. Volgens mij heeft Cailen dat voor elkaar gekregen," zei ze toen.

Jace keek haar met open mond aan en schudde haar hoofd. ''Lieve Val, we zijn uit elkaar en je weet wat ik met Sam had uitgespookt toen ik nog iets met Oli had.'' fluisterde, niet iedereen hoefde dat te weten. ''Oh en tja. Wat heb je daar allemaal uitgespookt? Onschuldige Vallie?'' vroeg ze met een brede grijns.