• Lockwood High School, Californië. Een van de grootste scholen in Amerika en een school die perfect in een typische tienerfilm zou passen. Ze hebben het sportteam vol met veelbelovende spelers, de mooie cheerleaders, de geeks, de outsiders en ga zo maar door. Maar hoe is het leven van de Lockwood tieners op deze school, of het allemaal de cliché types zijn is maar net de vraag..

    Remember to have fun... High School is the best time of your life.. Yeah right.


    Rollen:
    ~ Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Zamperini Cheerleader/Dancer 1.1
    ~ Mary 'Jane' McCall - CaptainKush Stoner/Feestbeest 1.1
    ~ Quinn Collins - CrystalShade Cheerleader 1.3
    ~ Audrey Clary Scotts - Ferrars Cheerleader 1.3
    ~ Puck Montessori - Phortion Skater 1.2
    ~ Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Timlin Outsider/Rebel 1.3
    ~ Charlie Alessia DiAngelo - Zamperini Innocent 1.3
    ~ Valérie Blanche DiRomano - Timlin Artist/Dancer 1.9
    ~ Dominique Noelle McCartney - CaptianHook Geek/Skater 1.4
    ~ Destiney Melia Hannest - Dancal Cheerleader 1.5
    ~ Jacelyn Leslie Azarov - Malarkey Rebel/sportteam 1.5
    ~ Ariana Maureen Stane - Dancal Popular girl 1.16
    ~ Annabeth Marie O'Donoghue - CaptianHook Rebel/Dancer 1.15
    ~ Dana Thorne - Dandelions Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest 1.16
    ~ Tyler Jay Whittemore - Zamperini Rebel/Sportteam 1.2
    ~ Baelfire Balrhazar Hastings - Phortion Sportteam 1.2
    ~~ Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton - Phortion Geek 1.2
    ~ Joél Matteo DiAngelo - Timlin Grappenmaker/Feestbeest 1.3
    ~ Jayden Colin Rivera - Isimat Sportteam 1.3
    ~ Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Timlin Geek 1.4
    ~ Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Zamperini Rich/Feestbeest 1.3
    ~ Hayden Jiorgos Murray - Phortion Rebel/Feestbeest/Muzikant 1.13
    ~ Atlas Vandenberg - Dandelions Stoner/Rebel 1.6
    ~ Nathan Jason Lewis - CaptianHook Outsider/Geek 1.5
    ~ Zachary Alexander Azarov - Malarkey Feestbeest/Quarterback 1.5
    ~ Sami Miller - Rawhide Criminal 1.11
    ~ Daniel Roman Maldini - Isimat Feestbeest 1.14
    ~ Quinten Arthur Dinnozo - Gally Sportteam/feestbeest/Dancer 1.15
    ~ Oliver Elliot Oakley - Gally Artist/Skater 1.15
    ~ Raphael James Bardlings - Bain Skater/Artist 1.18

    Leeftijden:
    15:
    Caya Daley - Outsider

    16:
    Charlie Alessia DiAngelo - Innocent
    Puck Montessori - Skater
    Maeve Celeste/Mark Cedric Kelton - Geek/Genderfluid
    Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Outsider/Rebel
    Destiney Melia Hannest - Cheerleader

    17:
    Brady Daley - Cheerleader
    Mary 'Jane' McCall - Stoner/Feestbeest
    Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Cheerleader/Dancer
    Quinn Collins - Cheerleader
    Audrey Clary Scotts - Cheerleader
    Dominique Noelle McCartney - Geek/Skater
    Atlas Vandenberg - Rebel/Stoner
    Sami Miller - Criminal
    Oliver Elliot Oakley - Artist/Skater
    Annabeth Marie O'Donoghue - Rebel/Dancer
    Ariana Maureen Stane - Popular girl

    18:
    Baelfire Balrhazar Hastings - Sportteam
    Jayden Colin Rivera - Sportteam
    Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Geek
    Jacelyn Leslie Azarov - Rebel/Sportteam
    Valérie Blanche DiRomano - Artist/Dancer
    Quinten Arthur Dinnozo - Sportteam/feestbeest/Dancer
    Dana Thorne - Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest

    19:
    Tyler Jay Whittemore - Rebel/Sportteam
    Nathan Jason Lewis - Outsider/Geek
    Zachary Alexander Azarov - Feestbeest/Quarterback
    Raphael James Bardlings - Skater/Artist

    20:
    Joél Matteo DiAngelo - Grappenmaker/Feestbeest
    Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Rich/Feestbeest
    Hayden Jiorgos Murray - Rebel/Feestbeest/Muzikant
    Daniel Roman Maldini - Feestbeest


    Types:
    Cheerleaders:
    - Cassandra 'Cass' Alix Rodríguez
    - Quinn Collins
    - Audrey Clary Scotts
    - Destiney Melia Hannest
    - Brady Daley

    Sportteam:
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Baelfire Balrhazar Hastings
    - Jayden Colin Rivera
    - Zachary Alexander Azarov [quarterback]
    - Quinten Arthur Dinnozo

    Stoners:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Atlas Vandenberg

    Feestbeesten:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Joél Matteo DiAngelo
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano
    - Zachary Alexander Azarov
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Daniel Roman Maldini
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Dana Thorne

    Outsiders:
    - Caya Daley
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Nathan Jason Lewis

    Skaters:
    - Puck Montessori
    - Dominique Noelle McCartney
    - Oliver Elliot Oakley
    - Raphael James Bardlings

    Rebels:
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Atlas Vandenberg
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Geeks:
    - Dominique Noelle McCartney
    - Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton
    - Sylvester 'Syl' Glenn Reid
    - Nathan Jason Lewis

    Dancers:
    - Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo
    - Valérie Blanche DiRomano
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Overig:
    - Charlie Alessia DiAngelo [Innocent]
    - Joél Matteo DiAngelo [Grappenmaker]
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano [Rich]
    - Valérie Blanche DiRomano [Artist]
    - Sami Miller [Criminal]
    - Hayden Jiorgos Murray [Muzikant]
    - Oliver Elliot Oakley [Artist]
    - Dana Thorne [Pastelgirl/Allemansvriend]
    - Ariana Maureen Stane [Popular girl]
    - Raphael James Bardlings [Artist]


    Regels:
    - In de 3e persoon schrijven
    - Er is geen maximum op personages. Zolang je ze maar allemaal onderhoud
    - Er is geen minimum woordenaantal dat je moet halen.
    Maar alleen maar one-liners zijn niet heel leuk, onthoud dat.
    - No fights, in de MSV mag dat natuurlijk wel.
    Net zoals de andere dingen die misschien een waarschuwing nodig zouden hebben.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 21:15 ]


    El Diablo.

    Quinten Arthur Dinnozo



    Haar gekreun liet Quinten spontaan ook kreunen. Hij liet haar voledig haar gang gaan toen ze hem omdraaide en kruende genotszuchtig van haar aanrakingen, haar lippen. Bij haar gefluister wist ze precies zijn zwakke plek te vinden wat hem deed kreunen en hem daarbij gek maakte. "Okey." zei hij hijgend en trok daarbij haar broek uit en niet veel daarna zijn broek.




    Oliver Elliot Oakley

    Oliver lachte zachtjes met haar mee en merkte dat zijn stem wat schor geworden was. Hoe lang zat hij hier al? Twee uur? Drie? of was te tijd hem voorbij geglipt door de alcohol die hij binnen had. Oliver wist het niet, maar nu hij hier zo zat, met Jace die haar hoofd op zijn schouder had gelegd, wou hij dat te tijd gewoon stopte. Dat hij eeuwen kon genieten van dit moment. "Ik ook Jace, ik ook." zuchtte Oliver en sloot even zijn ogen en haalde even diep adem om dan vervolgens zijn arm om haar middel heen te slaan, zodat hij haar ietsje dichter tegen hem aan kon trekken. "Zal ik je zo even afdrogen?" vroeg hij haar met een grijnsje en kon het niet laten om haar toch even te kietelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mary Jane McCall

    Verlekkerd keek Mary naar zijn boxer. Zijn erectie stond trots vooruit. Ze drukte langzaam kusjes naar beneden. Vanuit zijn nek, naar zijn borst, over zijn sixpack en kwam uiteindelijk bij zijn boxer aan. Het meisje keek hem geil aan toen ze met haar tanden zijn boxer uittrok. 'Gelukkig krijg je hem nog omhoog na al die drank.', giechelde ze. Met haar nagel tikte ze zacht op zijn erectie. Mary hield ervan om te plagen, sommige mannen gingen ervan smeken maar bij Quinten was het altijd fifty fifty. Ze likte met haar tong langzaam over zijn 'joystick'.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    "Niets, ik..." Weer kwam ze niet helemaal goed uit haar woorden.Toch kwam haar zelfvertrouwen stukje bij beetje weer terug. "En bedankt. Het spijt me dat ik niets kan zeggen over iets dat bij jou verbeterd is." Ze haatte het als Sami zo deed. Hij wist haar precies te raken op haar zwakke plekken. Ze probeerde een uitweg te zoeken van de muur af, maar Sami stond ervoor. Door het cheerleaden had ze wel een aantal stevige spieren opgebouwd, maar dat was zeker niet genoeg om zichzelf te bevrijden bij zo'n grote jongen.
    Na de opmerking van haar vriendin zuchtte Audrey even onhoorbaar. Het was een blije zucht, doordat toch nog iemand door had dat ze zich totaal niet fijn voelde in deze situatie.


    --
    Nee hoor, ik vind het prima.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 22:07 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Quinn had zich gemengd bij ons gesprek en Sami keek beledigd op, natuurlijk nam iemand het voor Audrey op. ''Twee tegen één is niet eerlijk,'' zei hij met een halve-grijns op zijn gezicht. Hij verzwakte de grip om Audrey's arm, ''als je erop staat dat ik een ander speeltje zoek. . .'' Zijn blik doorboorde die van Quinn, ''hoe komt het dat wij nog nooit iets afgesproken hebben?'' Hij schudde zijn hoofd alsof hij een grapje maakte, natuurlijk was het zo dat iedereen hier wist dat Lucas haar claimde maar het was te proberen.

    ––

    Ofc, niet erg :Y)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 22:46 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Quinn Collins

    Quinn hoorde Audrey opgelucht zuchten en Sami keek beledigd op. Zijn aandacht verschoof van Audrey naar haar. Met een halve grijns keek hij haar aan en zijn vraag beviel Quinn maar niks. Ze trok haar neus op en antwoorde hooghartig "Dames zoals ik zijn te hooggegrepen voor jongens zoals jij.." Ze glimlachte mierzoet naar hem en gooide haar blonde haren over haar schouder. "Dus droom lekker verder Sami!" Voegde ze er nog aan toe. Ze blikte even naar Audrey, ze hoopte maar dat Sami haar geen pijn had gedaan. Zijn hand lag nog steeds op haar arm.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 18:25 ]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Een glimlach kroop stiekem op haar lippen toen Oliver haar dichterbij trok en een zucht verliet haar lippen voor de zoveelste keer. ''Ja gra-'' Ze wilde net gaan antwoorden toen hij haar begon te kietelen. Ze gilde even en probeerde op te staan, maar viel gelijk weer in het water. Jace rolde even haar ogen en trok zichzelf weer op om weer naast hem te zitten. ''Nu mag je me wel afdrogen.'' zei ze met een grijns, maar lachte even. De alcohol zat nog in haar systeem, maar was afgezakt – als ze zo weer zou drinken, wat ze waarschijnlijk zou doen, zou ze weer irritant en getikt worden, maar ach.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Brady en Caya zijn naar huis gegaan.

    (Ik kom wel weer terug wanneer dit "feest" over is.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sangster —>> Malarkey


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Denys > Timlin


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten Arthur Dinnozo

    Een lachje verliet zijn lippen nar Maye Jane's woorden en daden, ze wist precies hoe ze hem moest aanpakken en dat vond hij heerlijk. Zijn handen vlocht hij in haar blonde haren toen ze zijn 'heiligdom' begon te verwennen. "Oh Mary, hoe doe je dat toch?" kreunde hij genietend en besloot dat het zijn beurt was om haar te verwennen en stiekem wat te plagen. Hij ging wat rechtop zitten en duwde haar wat naarachter zodat ze weer op haar rug lag. Quinten grijnsde en drukte kusjes op haar zachte benen, en duwde ze daarna wat open. Zijn handen vonden zich een weg naar haar plekje die al erg nat was, wat hem erg plezierde. Hij bracht een vinger bij haar naarbinnen en begon erg traag en plagend in en uit haar te gaan, daarna deed hij er nog een tweede en derde vinger bij en begon hij het tempo op te voeren, tot ze nat genoeg was.



    Oliver Elliot Oakley

    Oliver kon het niet laten, niet te lachen om Jace die het zwembad weer ingevallen was. Daarna knikte hij en stond op om dan op blote voeten door de menigte te gaan op zoek naar handdoeken, gelukkig voor hem lagen er een hele boel klaar en nam hij twee hele grote handdoek en ging dan terug naar Jacelyn die kletsnat was. "Hierzo." gniffelde hij en ging tegenover haar staan om dan de handdoek over haar heen te leggen,de andere gebruikte hij voor zichzelf. Hij glimlachte naar haar en begon wat over haar rug te wrijven zodat ze wat warmer zou krijgen. "Misschien gaan we maar beter uit de buurt van het zwembad." lachte Oli en keek daarna even rond. Het volk begon langzaamaan wat af te druipen, want er was al een stuk minder volk dan daarnet. Niet veel later zag hij ook zijn neef die weer een boel meisjes om zich heen had, al had Oliver er geen idee van of het positief of negatief was. Soms was hij wel jaloers van Sami, hij leek altijd alle meisjes te krijgen, hen te gebruiken. En iedereen wist dat ook van hem, maar toch ... Oliver wende zijn blik af, hij had ooit Jacelyn en in deze dronkenbui die al wat aan het verminderen is leek hij het gevoel te hebben dat hij toch nog een nieuwe kans bij haar maakte. Maar nu hij nuchterder werd, schudde hij dat idee maar beter uit zijn hoofd. Hij was al blij genoeg met haar als goede vriendin, meer kon hij niet meer van haar vragen na zijn stommiteit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mary Jane McCall,

    Quinten duwde haar speels naar achter en Mary Jane grijnsde. Hij wist precies wat ze wilde. 'Please fuck me.', zei ze. Het meisje was nat genoeg en wilde hem. Ze zoende hem speels. De zuigzoen in zijn nek was goed zichtbaar net als bij haar. Mary wist bijna zeker dat er vragen over gesteld zouden worden. Ze kreunde om zijn acties. Al voelde ze zichzelf nuchterder worden maakte voor haar niet uit. Voor haar gevoel stond ze nogsteeds strak, en seks als je aan de pillen zit vond Mary een van de beste dingen die er waren.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jace stond op toen Oliver wegliep om de handdoeken te pakken en keek wat rond. Verderop zag ze Sami met twee meiden praten, waardoor ze even haar ogen rolden. Hij kon aardig zijn, maar op sommige momenten kon hij een egoïstische gast zijn volgens haar. Jace keek Oliver met een glimlach aan toen hij de handdoek om haar legde en daarna over haar rug begon te wrijven. ''Laten we maar weer naar binnen gaan,'' zei ze instemmend en blikte nog even op Sami met de meiden om zich heen. Ze zuchtte even en stapte dichterbij om daarna haar hoofd op zijn borst neer te leggen. Toen Oliver en Jace uit elkaar gingen, kwam het niet bepaald als een schok voor haar, maar voelde toch wel onmiddellijk een leegte. Ze hoefde tenminste niet meer te liegen tegen hem over hun relatie, sinds ze vreemdging. Een diepe zucht verliet haar lippen en sloot haar ogen even. ''Ik ga denk ik zo even een shirt pikken van Joél, ik bevries haast in mijn jurk die ook nog omhoog kruipt én aan mijn lichaam plakt.'' zei ze met een kort lachje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Quinten Arthur Dinnozo

    "As you wish." grijnsde Quinten, maar voor hij daarmee begon viste hij nog een condoom uit zijn achterzak en deed deze wat haastig om. Hij mocht Mary heel erg, maar had geen zin om mini Quintens te zien rondlopen. Nadat dat klaar was ging hij boven haar hangen en drukte zijn lippen op de hare. Zijn handen plaatste hij op haar heupen en zonder enige waarschuwing stootte hij ruw in haar. Een kreun verliet zijn lippen en gauw voerde hij het tempo op



    Oliver Elliot Oakley

    "Ja is goed, lekker de warmte opzoeken." grinnikte Oliver en ging met Jace naar binnen. Hij glimlachte kleintjes toen ze haar hoofd op zijn borst liet rusten en wreef nogsteeds over haar rug heen, welke hem een kalm gevoel haf. "Doe maar, het zou zonde zijn moest je door mijn fout ziek worden." mompelde Oliver zachtjes en keek haar dan even aan. "Doet me er net ook aan denken dat ik mijn eigen shirt ergens gegooid heb." Oliver lachte zacht en beet zachtjes op zijn lip, zijn trui lag hier waarschijnlijk nog ergens. Die was tenminste droog want echt veel zin om zijn doorweekte shirt weer aan te trekken had Oliver niet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jace voelde nog steeds zijn hand over haar rug en glimlachte even — het voelde erg fijn en beschermend. Ze keek even naar haar schoenen en zuchtte, haar Louboutins waren nat, maar dat zou ze later wel oplossen. Met een lichte glimlach keek ze omhoog om hem aan te kijken. "Ach, je mocht van allees met me doen dus het maakt niet meer zoveel uit." Zei ze met een lachje en haalde een hand door haar natte haren. "Ga je mee naar boven?" Ze kon hier makkelijk douchen, maar dat ging ze maar niet doen zonder te vragen. Ze keek even om zich heen en weer terug naar Oliver.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mary Jane McCall,

    Quinten deed precies wat ze wilde. Toch zou ze nooit een relatie met hem beginnen omdat hij een te goede vriend was. Mary kreunde en zoende hem terug. 'Talk dirty to me.', fluisterde hem meisje geil in zijn oor. Ze was blij dat Quinten de condoom omdeed, Mary wilde niet zwanger worden.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead