• Lockwood High School, Californië. Een van de grootste scholen in Amerika en een school die perfect in een typische tienerfilm zou passen. Ze hebben het sportteam vol met veelbelovende spelers, de mooie cheerleaders, de geeks, de outsiders en ga zo maar door. Maar hoe is het leven van de Lockwood tieners op deze school, of het allemaal de cliché types zijn is maar net de vraag..

    Remember to have fun... High School is the best time of your life.. Yeah right.


    Rollen:
    ~ Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Zamperini Cheerleader/Dancer 1.1
    ~ Mary 'Jane' McCall - CaptainKush Stoner/Feestbeest 1.1
    ~ Quinn Collins - CrystalShade Cheerleader 1.3
    ~ Audrey Clary Scotts - Ferrars Cheerleader 1.3
    ~ Puck Montessori - Phortion Skater 1.2
    ~ Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Timlin Outsider/Rebel 1.3
    ~ Charlie Alessia DiAngelo - Zamperini Innocent 1.3
    ~ Valérie Blanche DiRomano - Timlin Artist/Dancer 1.9
    ~ Dominique Noelle McCartney - CaptianHook Geek/Skater 1.4
    ~ Destiney Melia Hannest - Dancal Cheerleader 1.5
    ~ Jacelyn Leslie Azarov - Malarkey Rebel/sportteam 1.5
    ~ Ariana Maureen Stane - Dancal Popular girl 1.16
    ~ Annabeth Marie O'Donoghue - CaptianHook Rebel/Dancer 1.15
    ~ Dana Thorne - Dandelions Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest 1.16
    ~ Tyler Jay Whittemore - Zamperini Rebel/Sportteam 1.2
    ~ Baelfire Balrhazar Hastings - Phortion Sportteam 1.2
    ~~ Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton - Phortion Geek 1.2
    ~ Joél Matteo DiAngelo - Timlin Grappenmaker/Feestbeest 1.3
    ~ Jayden Colin Rivera - Isimat Sportteam 1.3
    ~ Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Timlin Geek 1.4
    ~ Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Zamperini Rich/Feestbeest 1.3
    ~ Hayden Jiorgos Murray - Phortion Rebel/Feestbeest/Muzikant 1.13
    ~ Atlas Vandenberg - Dandelions Stoner/Rebel 1.6
    ~ Nathan Jason Lewis - CaptianHook Outsider/Geek 1.5
    ~ Zachary Alexander Azarov - Malarkey Feestbeest/Quarterback 1.5
    ~ Sami Miller - Rawhide Criminal 1.11
    ~ Daniel Roman Maldini - Isimat Feestbeest 1.14
    ~ Quinten Arthur Dinnozo - Gally Sportteam/feestbeest/Dancer 1.15
    ~ Oliver Elliot Oakley - Gally Artist/Skater 1.15
    ~ Raphael James Bardlings - Bain Skater/Artist 1.18

    Leeftijden:
    15:
    Caya Daley - Outsider

    16:
    Charlie Alessia DiAngelo - Innocent
    Puck Montessori - Skater
    Maeve Celeste/Mark Cedric Kelton - Geek/Genderfluid
    Cailen 'Cai' Rhine Whittemore - Outsider/Rebel
    Destiney Melia Hannest - Cheerleader

    17:
    Brady Daley - Cheerleader
    Mary 'Jane' McCall - Stoner/Feestbeest
    Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo - Cheerleader/Dancer
    Quinn Collins - Cheerleader
    Audrey Clary Scotts - Cheerleader
    Dominique Noelle McCartney - Geek/Skater
    Atlas Vandenberg - Rebel/Stoner
    Sami Miller - Criminal
    Oliver Elliot Oakley - Artist/Skater
    Annabeth Marie O'Donoghue - Rebel/Dancer
    Ariana Maureen Stane - Popular girl

    18:
    Baelfire Balrhazar Hastings - Sportteam
    Jayden Colin Rivera - Sportteam
    Sylvester 'Syl' Glenn Reid - Geek
    Jacelyn Leslie Azarov - Rebel/Sportteam
    Valérie Blanche DiRomano - Artist/Dancer
    Quinten Arthur Dinnozo - Sportteam/feestbeest/Dancer
    Dana Thorne - Pastel girl/Allemansvriend/Feestbeest

    19:
    Tyler Jay Whittemore - Rebel/Sportteam
    Nathan Jason Lewis - Outsider/Geek
    Zachary Alexander Azarov - Feestbeest/Quarterback
    Raphael James Bardlings - Skater/Artist

    20:
    Joél Matteo DiAngelo - Grappenmaker/Feestbeest
    Lucas 'Luca' Santino DiRomano - Rich/Feestbeest
    Hayden Jiorgos Murray - Rebel/Feestbeest/Muzikant
    Daniel Roman Maldini - Feestbeest


    Types:
    Cheerleaders:
    - Cassandra 'Cass' Alix Rodríguez
    - Quinn Collins
    - Audrey Clary Scotts
    - Destiney Melia Hannest
    - Brady Daley

    Sportteam:
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Baelfire Balrhazar Hastings
    - Jayden Colin Rivera
    - Zachary Alexander Azarov [quarterback]
    - Quinten Arthur Dinnozo

    Stoners:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Atlas Vandenberg

    Feestbeesten:
    - Mary 'Jane' McCall
    - Joél Matteo DiAngelo
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano
    - Zachary Alexander Azarov
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Daniel Roman Maldini
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Dana Thorne

    Outsiders:
    - Caya Daley
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Nathan Jason Lewis

    Skaters:
    - Puck Montessori
    - Dominique Noelle McCartney
    - Oliver Elliot Oakley
    - Raphael James Bardlings

    Rebels:
    - Cailen 'Cai' Rhine Whittemore
    - Jacelyn Leslie Azarov
    - Tyler Jay Whittemore
    - Atlas Vandenberg
    - Hayden Jiorgos Murray
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Geeks:
    - Dominique Noelle McCartney
    - Maeve Celesta Kelton / Mark Cedric Kelton
    - Sylvester 'Syl' Glenn Reid
    - Nathan Jason Lewis

    Dancers:
    - Cassandra 'Cass' Alix Dinnozo
    - Valérie Blanche DiRomano
    - Quinten Arthur Dinnozo
    - Annabeth Marie O'Donoghue

    Overig:
    - Charlie Alessia DiAngelo [Innocent]
    - Joél Matteo DiAngelo [Grappenmaker]
    - Lucas 'Luca' Santino DiRomano [Rich]
    - Valérie Blanche DiRomano [Artist]
    - Sami Miller [Criminal]
    - Hayden Jiorgos Murray [Muzikant]
    - Oliver Elliot Oakley [Artist]
    - Dana Thorne [Pastelgirl/Allemansvriend]
    - Ariana Maureen Stane [Popular girl]
    - Raphael James Bardlings [Artist]


    Regels:
    - In de 3e persoon schrijven
    - Er is geen maximum op personages. Zolang je ze maar allemaal onderhoud
    - Er is geen minimum woordenaantal dat je moet halen.
    Maar alleen maar one-liners zijn niet heel leuk, onthoud dat.
    - No fights, in de MSV mag dat natuurlijk wel.
    Net zoals de andere dingen die misschien een waarschuwing nodig zouden hebben.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 21:15 ]


    El Diablo.

    Quinten Arthur Dinnozo

    Quiten had vanochtend opgestaan met een hardnekkige kater en had er vandaag met chagrijnig bijgelopen. Hij haatte school en kwam enkele voor zijn vrienden en sport. Zelf kon hij niet wachten om naar de universiteit te gaan en zich verder uit te diepen in het football. Gelukkig voor hem was de helf van de dag al voorbij en had hij nog maar 3 lessen. Terwijl Quinten wat door de gang liep opzoek naar vrienden zag hij Cailen staan. Hij kende het meisje niet zo goed, maar kende haar naam wel. Rebels type vooral. "Hey, Cailen is het toch?" vroeg Quint met een grijnsje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "Ik heb niks uitgespookt op dat feestje. Ik voelde me ongemakkelijk en ik ben heel snel weer vertrokken. Maakt maar weer eens duidelijk hoeveel ik verschil met Luca," zei Valérie. Toen bedacht ze zich dat ze met Hayden heeft staan praten. "Alhoewel, Hayden is echt een schatje," zei Valérie lachend tegen haar. "En hoe zit het met jou broer? Is ie nog boos op je geworden omdat je toch gezopen hebt?"

    --

    Een jongen - Quinten geloofde ze - naderde langzaam Cailen. Ze keek op toen hij haar begroette. "Hey.. Ja, ik ben inderdaad Cailen. Jij bent Quinten toch? Volgens mij heb ik je nog op het feest gezien. Wat vond je ervan?" vroeg ze. Ze glimlachte even naar hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Quinten Arthur Dinnozo

    Quinten glimlachte toen hij correct was, het zou anders best gênant geweest zijn moest hij ernaast zitten. "Jep, Quinten is de naam. En het feestje was best goed, niet het allergrootste feestje dat ik al geweest ben, maar het kon er zeker mee door." zei ik schouderophalend. "En hoe vond jij het?" vroeg hij haar terug terwijl hij haar kort in zich opnam.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ''Oh ja, tuurlijk jezus. Helemaal vergeten, ik zat nog met jullie te praten. Zo zie je wat alcohol met je geheugen doet.'' zei Jace met een zucht en schudde haar hoofd. ''Ach ja. In dat opzicht lijken Zach en ik wel op elkaar, denk ik zo.'' lachte ze. ''Oh Hayden? Meen je dat, Vallie?'' vroeg ze met opgetrokken wenkbrauwen en wiebelde daarna even haar wenkbrauwen, waarna ze toch even lachte. ''Oh Zach. Uh tja.. Zo gaat het eenmaal, maar hij negeert me nu.'' zei ze en rolde haar ogen. ''Broers.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Atlas Vandenberg

    'Zou je denken? Ik ben Atlas Vandenberg.' Atlas grijnsde en stond snel op om zijn zwakheid te verbergen. Hij liet de joint tussen zijn vingers rollen en keek haar aan. Zij was, zoals anderen haar noemden, een junkie. Daar geloofde hij niks van. Ze zag er veel te verzorgd en opgedoft uit om aan de heroïne te zitten. Atlas dacht aan de buisjes in zijn tas. Kleine buisjes gevuld met de kleurloze vloeistof. Hij slikte en opende zijn rugzak, om er kort een blik in te werpen.
    'Hé, niet lullig bedoeld, maar heb je nog een tip voor me? Ze zijn op, ik heb zojuist mijn laatste gebruikt.'


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Mary Jane McCall,
    Ze nam nog een hijsje van haar joint. 'Tuurlijk heb ik een tip voor je, smokers moeten elkaar helpen toch.', het meisje lachte zacht en gaf Atlas vijf tippies. 'Was je eigenlijk ook op het feest gister?', Mary nam nog hijsje en voelde zich al stoned worden. Straks had ze geschiedenis, een les waar ze regelmatig stoned zat. Ze keek nog even snel in een spiegeltje naar de zuigzoen. Waarschijnlijk werden er weer genoeg verhalen rondvertelt over wat ze had gedaan maar dat maakte Mary niks uit. Iedereen mocht denken wat ze wilden. De joint was op de helft en ze nam nog een diepe hijs.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    "Nah, ik vond er niet zoveel aan. Ik had wel wat meer verwacht van die DiAngelo," zei Cailen toen. "Voor als je het nog niet weet: de Whittemore's en de DiAngelo's zijn geen vriendjes van elkaar," zei ze en ze grinnikte even kort. "Maar goed, er komt ooit wel een keer dat ik hun feesten kan verpesten, want kom op, iedereen wilt dat toch zien?" Ze keek Quinten aan.

    ---

    "Ik ben benieuwd of jouw hersenen de komende drie uren gaan overleven," zei Valérie grappend, doelend op haar opmerking over de alcohol. Valérie werd rood toen Jace verder ging op Vals opmerking. "Ja Hayden," zei ze toen zachtjes lachend, vooral door Jace's gezicht. Val luisterde naar wat Jace te zeggen had over haar broer. Valèrie knikte even. "Ach ja, broers kunnen soms stierlijk vervelend zijn," begon Valèrie en ze kuchte even. "Ik neem even als voorbeeld Luca," vervolgde Val. "Ik zweer het je, ik sluit hem echt op als ik mijn verjaardag ga vieren," sloot ze af en ze lachtte even.


    That is a perfect copy of reality.

    Jace rolde haar ogen bij haar opmerking. "Je weet al dat ze het niet gaan overleven, dus ssht." Zei ze met een lichte lach. "Maar eh, jij en Hayden dus? Ik merk dat je hem wel ziet zitten sinds je wangen zo schattig rood worden." Zei ze en kneep lachend in haar wangen. Ze vond het wel altijd leuk om Val te plagen, iets wat ze wel met iedereen deed. "Awh, maar Luca is lief. Denk ik dan. Al begrijp ik waarom je hem op wilt sluiten." Zei ze knikkend. "Liefde is en blijft een vak waar Jace slecht in is." Concludeerde ze en knakte haar vingers.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zach liep fluitend door de school heen en daarna naar buiten. Hij haalde een hand door zijn haren heen en zuchtte. Na de pauze moest hij nog drie uur. Drie uren waar hij tegenop zag. Zach zocht naar iemand die hij kende, sinds alleen zijn in de pauze niet een pretje voor hem was. Even verderop zag hij Oliver schetsen en met een lichte glimlach liep hij op hem af. "Hey, Oliver." Zei hij en plofte naast hem neer. Hij kende Oliver niet bepaald goed, maar alles was beter dan alleen zijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Quinten Arthur Dinnozo

    Quinten trok een wenkbrauw op na haar woorden. "Ah, wist ik niet. Maar ah een feestje is een feestje er mag af en toe wel eens wat anders gebeuren." grijnsde hij. Daarna keek hij Cailen geamuseerd aan. "Dus hoe zit dat dan. Twee families in een clinch gebeurt niet zomaar hé?" vroeg Quint nieuwsgierig.

    Oliver Elliot Oakley

    Oliver was druk bezig geweest met schetsen te maken van opvallende mensen, iets dat hij wel vaker deed. Hij was net bezig met iemand na te tekenen als hij een bekende stem hoorde. Oli keek op een zag daar Zach staan, de btoer van Jace. En over Iace gesproken zou zij nog herinneren wat er gisteren gebeurt was? Oliver had vreemd genoeg geen kater gehad maar had helaas wel eem verkoudheid opgehopen. Slecht een hoest en zo erg was het nou ook niet. "Hey, hoe gaat ie?" vroeg Oliver en deed zijn schetsboek dicht om sociaal te lijken. "Leuk feestje gisteren, niet?" vroeg hij dan maar. Oliver stak zijn schetsboek weg, stiekem voelde hij zich wat betrapt gezien hij gisteren nogal veel met Jace heeft gepraat enzo. En daarbij kan hij zichzelf wel voor zijn kop slaan dat hij haar geschetst had in zijn wiskunde boek en scheysboek. Bij wiskunde was hij er bijna betrapt geweest en hij had geen zin gehad in de stomme comentaren van die oude saaie man. Oliver zette die gedachten aan de kant en keek dan even naar Zach.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Atlas Vandenberg

    Atlas nam de tips dankbaar aan en glimlachte om haar opmerking.
    'Ja, eventjes maar. Gratis drank sla ik niet af. Maar, eh, het zijn mijn vrienden niet bepaald, dus ik ben weer snel weggegaan. Heb nog wel even gehangen met die cheerleader gast, best een aardige knul.'
    Atlas zuchtte en doofde zijn joint, die al bijna opgerookt was. Hij zag haar zuigzoen en grinnikte.
    'Wilde nacht gehad? Vertel op, wie was de gelukkige deze keer?'
    Atlas stak zijn handen in zijn zakken en moest een grijns in bedwang houden.

    Dana Thorne

    Dana liep terug naar het bankje, om een slok van haar Mountain Dew te nemen. Toen zag ze hem. Ze trok haar wenkbrauwen op en wriemelde een mysterieuze glimlach op haar gezicht terwijl hij haar kant uitkwam. Waarom deed ze nou weer zo moeilijk? Vond Dana hem leuk? Ze wist het niet, maar hij was wel ongelofelijk aantrekkelijk. Ze zwaaide even en nam nog een flinke slok van haar frisdrank. De zon scheen fel op zijn gezicht.
    'Tyler! Goed je te zien,' zei ze zachtjes.


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Tyler zat op zijn gebruikelijke plaats buiten. In de pauzes zat hij altijd op een bankje net buiten de schaduw. Hij viel daar niet heel erg op. Als hij dat zou willen zou hij er wel voor zorgen, maar meestal had hij liever niet teveel mensen van hier om zich heen. Hij nam nog een hijs van zijn sigaret toen hij een bekende stem hoorde. Hij glimlachte even. 'Dana... Hey' zei hij en hij schoof wat op zodat ze naast hem kon zitten.


    El Diablo.

    Quinn Collins

    Quinn was niet lang op het feestje geweest aangezien toen ze eindelijk aankwam een groot deel van de mensen al weg ging, ook Lucas had ze niet meer gezien terwijl het niets voor hem was om vroeg weg te gaan van een feestje. Ze had hem heel de avond ook niet te pakken gekregen en haar woede en achterdocht namen iedere minuut toe. Ook op school had ze hem nog niet gespot, en zelfs vandaag had hij de moeite nog niet genomen om haar een berichtje te sturen. Zuchtend streek ze haar rokje glad en kamde even met een hand door haar losse blonde haren terwijl ze wachtte tot ze aan de beurt was om haar lunch samen te stellen. Met een salade en flesje water op haar dienblad draaide ze zich om naar de kantine waar ze Lucas zo snel ook niet kon vinden, Jayden zag ze wel en ze besloot om zich bij hem en zijn vrienden aan te sluiten. Jayden zat in het sportteam en was ook bevriend met Lucas waardoor Quinn vaak met hem omging, ook omdat zij als cheerleader hem vaak moest aanmoedigen. Met haar sierlijke pas waarmee ze tegelijkertijd met haar heupen draaide liep ze naar Jayden toe. "Hey," zei ze toen ze tegenover hem plaats nam, "Is het nog een beetje vol te houden na gisteren?" zei ze met een grote glimlach tegen Jayden.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 21:52 ]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Dana Thorne

    Dana ging naast Tyler zitten en sloeg haar ene been over het andere terwijl ze hem bekeek, één oog dichtgeknepen tegen het zonlicht.
    'Je bent het eerste bekende gezicht van vandaag. Ik hoopte je stiekem al te zien, zo leuk ik het allemaal nou ook weer niet,' glimlachte ze. Ze streek een pluk haar uit haar gezicht, die niet was meegekomen in haar hoge paardenstaart. Opeens voelde ze de neiging om hem alles over vandaag te vertellen.
    'Vindt je het erg als ik nu ga lullen?' grinnikte ze.


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Tyler knikte even instemmend en nam een laatste hijs van de sigaret. Hij gooide de sigaret al snel voor zich uit en blies de rook langzaam uit. Hij keek haar weer aan. 'Vertel..' zei hij met een klein lachje en hij keek haar afwachtend aan. Hij was sowieso meer een luisteraar dus het kwam goed uit.
    Nee, Tyler was echt van het luisteren. Het observeren. Behalve als hij weer een van zijn bekende, sarcastische opmerkingen kon maken. Dan was hij opeens heel aanwezig.


    El Diablo.