• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    ----


    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:49 ]

    Mijn hardloopkleding is niet warm genoeg voor vandaag... Meh, ik sla maar over dan.


    Your make-up is terrible

    Ik moest voor levensbeschouwing een presentatie maken over een subcultuur, samen met drie andere meiden. Na de taken verdelen, moest ik waarde en normen over de hippies zoeken, wat aardig goed lukte naar mijn geval. Maar ik moest ook de presentatie zelf creëeren. Een meisje verzon het wachtwoord en driemaal raden wat er gebeurde, juist, niemand wist het wachtwoord meer en driemaal raden wie de schuld daarvan kreeg. Vervolgens gingen we vanmiddag overleggen over wat er verandert moest worden aan de presentatie en nadat ik wegging gingen de rest gewoon doodleuk een nieuwe, volgens hun betere presentatie maken. En toen ik hoorde flipte ik helemaal aangezien ik heel wat vrije tijd had opgeofferd voor die miezerige presentatie die door hun doodleuk vervangen wordt.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Heb je de negeerstand aanstaan of wat?


    'Darling, just hold on'

    Ik heb mijn Docs jajajajajaj. Verder is het in mijn hoofd een chaos, maar dat maakt de dag wel positief.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb echt behoefte aan afleiding.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb echt behoefte aan afleiding.

    Zal ik bij The Purge een stuk voor je schrijven? (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil hardlopen maar ik heb geen motivatie, zin of wat dan ook. :'D


    wat was dit ookalweer

    Misschien moet ik overwegen te beginnen met leren. Aan de andere kant: er is no way in hell dat ik een voldoende ga halen, het is nu toch al veel te laat.


    i put the fun in funeral

    Jezus Christus, kan ik eindelijk een keer pizza eten, laten ze uitgerekend die van mij aanbranden en weggooien. Ja hooor, ik hoef geen avondeten - dankjewel, dat jullie voor mij beslissen! Ik heb echt geen zin om wèèr brood te eten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Zal ik bij The Purge een stuk voor je schrijven? (:


    Nah, ik heb toch geen zin om te schrijven.


    Your make-up is terrible

    you`re confusing me


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Donder op met dat 'Larry'-gezever. Het bestaat niet, klaar.


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    Donder op met dat 'Larry'-gezever. Het bestaat niet, klaar.

    Lol.


    Pretty is just a pretty word.

    Rudolf schreef:
    (...)
    Lol.

    Ja. Ik ben het zat. Overal zie ik het, zelfs in mijn lievelings offtopics, en het begint me te irriteren.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 18:47 ]


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    (...)
    Ja. Ik ben het zat. Overal zie ik het en het begint me te irriteren.

    Ach, ik vind dat Larry vroeger meer "spotlight" had, ik krijg er in ieder geval niet meer echt wat van mee. (:


    Pretty is just a pretty word.