• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    ----


    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:49 ]

    Jonty schreef:
    Ik vraag me af hoe je de naam van het zusje van Gumball en Darwin schrijft. Ik weet in ieder geval wel dat ze Anna-ies heet, zo spreek je het uit tenminste. Hahah


    Google het? :p

    OTOFT: Pfff morgen vroeg op staan. Geen zin. =.='


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jonty schreef:
    Ik vraag me af hoe je de naam van het zusje van Gumball en Darwin schrijft. Ik weet in ieder geval wel dat ze Anna-ies heet, zo spreek je het uit tenminste. Hahah


    Google zegt Anais.

    Ik wil het niet toegeven, maar het liefst wil ik nu gewoon huilen. Je bent zo anders, die pijnlijke woorden zeggend. Je doet alsof ik nooit van je gehouden hebt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    TRIBBLE SLIPPERS. Dat is de beste combinatie van woorden die ik ooit heb gehoord. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Holder schreef:
    (...)

    Google zegt Anais.


    Ik ken iemand die zo heet en bij haar schrijf je het zo: Anaïs.

    OT: Ik neem me voor om vanavond niet zo lang met Harry te praten, want ik ga veel te laat naar bed.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik voel me zo kut eh. T liefste blijf ik de hele dag in bed liggen. Maar dat kan natuurlijk niet. Stomme rijles en rechter. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Straks nog helemaal naar de stad fietsen voor de ortho, die dan alleen maar "meh oké goed tot volgende keer" zegt. uGh.

    Deze wereld is zo fucked up. Soms zou ik mezelf van kant willen maken, zodat niemand anders de kans ertoe krijgt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb zo'n hekel aan vage school opdrachten.
    En wauw, jij bent écht ontzettend ondankbaar, jezus.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 14:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kan echt wel janken ik. wil. niet.

    We zijn al bijna 3 jaar samen, maar ik denk toch echt dat ik het ongeveer zat ben. Het enige wat je doet is laat op bed gaan. Vroeg er uit om te weeken en als je weer thuis bent zeuren dat je moe bent en gaan slapen, terwijl ik er ook ben.

    Ik hou van druiven. <3


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Pff

    Dit is zó nutteloos. Ugh! Mag ik ergens keihard mee smijten? :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik huil en dat wil ik verdorie niet.


    'Darling, just hold on'