• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    ----


    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:49 ]

    Doe godverdomme je muziek uit buurman! Er leeft iemand naast je die naar school gaat! Aaargg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zo'n honger 's avonds. T_T


    Your make-up is terrible

    Als hij nou niet ophoud met zijn dronke hasses dan ram ik die boxen stuk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er zijn zoveel dingen die ik af moet hebben, maar ik kan me niet concentreren met die hoofdpijn.


    Assassin schreef:
    Ik heb zo'n honger 's avonds. T_T


    Echt precies dit. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Godverdomme, waarom? Wáárom ben je nu aan het slapen? Je moet me zo snel mogelijk terugschrijven! D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het waait zo hard :/ Ik wil er niet doorheen fietsen.

    Geweldig. Nu heb ik twee afspraken gemaakt waarvan ik één eigenlijk niet na wil komen (en de ander ook niet maar dat wil ik toch doen omdat ik anders een vriendin teleurstel), maar als ik de één niet doe, kan ik de ander ook niet doen en vice versa.

    O damn. Ik hoop écht dat het weer wat minder erg is wanneer ik mijn rij examen heb vanmiddag. Kuuuut D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Meh, ik had die afspraak zo gepland dat ik maar een deel van mn les zou missen, maar nu is zij een halfuur te laat... Als ze kan uitlopen, dan mis ik mn hele les. Of ik heb maar een kwartier afspraak, waar ik niks aan heb...


    Stenenlikker

    All the stress. I'm gonna die.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Koppijn als de pest. Bedankt buurman, bedankt!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik raak gewoon te snel afgeleid..


    26 - 02 - '16

    Nou ik ben best wel triestig. Oké het zijn examens en ik snap dat je meteen naar huis wilt maar hallo ik ben één van je betere vrienden ik zit op zes verdiepen en 40meter van het lokaal waar je examen had... Eén gebouw ernaast. Een korte hallo zou leuk geweest zijn. (ik ben eenzaam D: en dan zie je al je klasgenoten op de tram te staan wachten vanuit het raam is best wel sucken)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 11:19 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Alsof ik later met miljarden ga rekenen. Zo rijk zal ik ook weer niet worden. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."