• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    ----


    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:49 ]

    Pff, ik heb zo tering snel moeten schrijven bij dit vak dat ik mijn eigen handschrift niet meer kan lezen. O.o Nu al het zoveelste woord tegengekomen waar ik niks van kan maken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    MAMA IS EEN HELD. Ze wist meteen wat er stond. _O_


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik irriteer me aan mensen die Noord Holland, West Friesland noemen. Nee, gewoon nee. Uuhg. I know dat het zo is maar je woont in N-H oké.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Ik irriteer me aan mensen die Noord Holland, West Friesland noemen. Nee, gewoon nee. Uuhg. I know dat het zo is maar je woont in N-H oké.


    West-Friesland is toch enkel een bepaald gebied in Noord-Holland?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    West-Friesland is toch enkel een bepaald gebied in Noord-Holland?


    Nee, heel Noord. Maar het is zo vervelend, alsof die mensen zich beter voelen en dat dan zeggen. Bah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo moe van het huilen.


    'Darling, just hold on'

    KitKat. Jummie! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jonty schreef:
    (...)

    Nee, heel Noord. Maar het is zo vervelend, alsof die mensen zich beter voelen en dat dan zeggen. Bah.




    Dit is Westfriesland.
    En als ik zeg dat ik er woon, is dat omdat dat zo is, niet omdat ik me cool voel.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 20:13 ]


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)



    Dit is Westfriesland.
    En als ik zeg dat ik er woon, is dat omdat dat zo is, niet omdat ik me cool voel.


    Wut? Waarom voel je je aangesproken, heb jij dat gebruikt dan? Ik had het hier over mensen op tv. Hmn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Wut? Waarom voel je je aangesproken, heb jij dat gebruikt dan? Ik had het hier over mensen op tv. Hmn.


    Ja, ik heb het laatst in een topic over dialecten gezegd. Ik voel me nou niet bepaald een Westfries hoor, dus het kan me niet veel schelen wat er van gezegd wordt. Maar zeggen dat Westfriesland hetzelfde als Noord-Holland is, dat is net als zeggen dat Twente hetzelfde als Overijssel is :Y).


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Ja, ik heb het laatst in een topic over dialecten gezegd. Ik voel me nou niet bepaald een Westfries hoor, dus het kan me niet veel schelen wat er van gezegd wordt. Maar zeggen dat Westfriesland hetzelfde als Noord-Holland is, dat is net als zeggen dat Twente hetzelfde als Overijssel is :Y).


    Oh niet gezien, wss overheen gelezen. Nou ja, ik bedoelde jou niet (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik voel me wel cool, omdat ik in West-Friesland woon. ^^

    OT: Waarom ga ik van heel blij naar ontzettend verdrietig en down. :c


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik word zo onderhand gek van dit gedoe. Als dit eindelijk geregeld is, en ik de cursus dan afrond, heb ik veel meer zekerheid voor mijn gewenste vervolgopleiding.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    School is killing me. +.+


    :)

    Ik vraag me af hoe je de naam van het zusje van Gumball en Darwin schrijft. Ik weet in ieder geval wel dat ze Anna-ies heet, zo spreek je het uit tenminste. Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.