• Haay honey's,

    De reden voor deze topic is dat ik helemaal knettergekgestoord word van mensen die ijskoud reclame voor hun quizen in m'n gastenboek dumpen.
    Ik heb namelijk duidelijk in vetgedrukte letters op m'n profiel staan dat ik niet nog meer quizen ga maken dan die ik al maak en nóg krijg ik vragen van mensen of ik hun quiz wil maken.

    Ben ik de enige die daar gek van word of zijn er nog meer mensen?

    Let me know!

    xXx (flower)


    FML

    NEE! Je bent absoluut niet de enige. Ik heb als eerste kopje op mijn profiel staan: let's get one thing straight wat duidelijk maakt dat ze het best in mijn gastenboek mogen dumpen, maar dat ik er niet naar kijk of er wel naar kijk, maar niets mee doe. Ik denk dat ik het maar eens ga veranderen naar dat ze het gewoon niet in mijn gastenboek moeten dumpen. Het maakt toch geen verschil! Je hebt helemaal gelijk: ik word er ook knettergestoord van xD
    Hoe ben je mijn quizzen eigenlijk gaan doen? *is opeensheel nieuwsgierig..*

    Whaha idd dat haat ik.. en dan staat er ook nog in mijn profiel niet doen aub xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik word daar ook gek van (A) Als ik wat wil maken bekijk ik dat zelf wel xD daar heb ik geen hulp bij nodig ^^


    Twincest Dominated our world. x'3


    Och och.. d-i-s-a-s-t-r-o-u-s


    I recycle my thoughts.

    Ik word daar ook gek van (A) Als ik wat wil maken bekijk ik dat zelf wel xD daar heb ik geen hulp bij nodig ^^

    maar soms zijn ze echt leuk xD [ neuh ik drop zelf geen reclame :O]
    maar je heb er gelijk in het is niet meer normaal ikke word er ook gek van(A)


    never lose the ability to see beauty in the little things

    ik heb dat probleem ook ¬¬
    staat er een verhaal dat ze dat niet moeten doen en dat ze toch wordne verwijderd, en nog doen ze het!!
    ik word er zoo pissig op.
    Ik schrijf dan gewoon:'NEE' in hun gb.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    OMG I wuf you voor dit topic! ^^ Ik word er echt helemaal gek van! Dankjewel! Nu maar hopen dat mensen dit zien en dus geen reclame meer droppen..


    I clicked my heels and wished for you.

    NEE! Je bent absoluut niet de enige. Ik heb als eerste kopje op mijn profiel staan: let's get one thing straight wat duidelijk maakt dat ze het best in mijn gastenboek mogen dumpen, maar dat ik er niet naar kijk of er wel naar kijk, maar niets mee doe. Ik denk dat ik het maar eens ga veranderen naar dat ze het gewoon niet in mijn gastenboek moeten dumpen. Het maakt toch geen verschil! Je hebt helemaal gelijk: ik word er ook knettergestoord van xD
    Hoe ben je mijn quizzen eigenlijk gaan doen? *is opeensheel nieuwsgierig..*



    ik kan echt bijna geen engels, ik sta net een voldoende (dyslexie)

    dus ik zou dat niet geweten hebben ^^

    ik heb dat probleem ook ¬¬
    staat er een verhaal dat ze dat niet moeten doen en dat ze toch wordne verwijderd, en nog doen ze het!!
    ik word er zoo pissig op.
    Ik schrijf dan gewoon:'NEE' in hun gb.



    Misschien dat die mensen gelijkt naar beneden scrollen, om hun berichten daar in je gastenboek zetten, en dus niet eerst even je profiel te bekijke ??

    ik plaats ook wel eens reclame berichtjes in gb's(A)maar mensen doen dat omdat anders hun quizen niet gemaakt worden.. als ik dat niet gedaan had waren mijn quizen nu nog steeds 0 keer gemaakt, maar ik kijk meestal wel eerst op het profiel hoor!


    Je moet worden wie je bent.

    ik plaats ook wel eens reclame berichtjes in gb's(A)maar mensen doen dat omdat anders hun quizen niet gemaakt worden.. als ik dat niet gedaan had waren mijn quizen nu nog steeds 0 keer gemaakt, maar ik kijk meestal wel eerst op het profiel hoor!

    Op het forum kun je ook reclame maken voor je serie, daarom snap ik niet dat mensen mij en andere ermee zitten te belagen.. :|
    Maar goed dat je eerst op het profiel kijkt^^
    xXx


    FML

    En ja, ik denk wel dat mensen gewoon direct naar beneden scrollen om hun spam te dumpen. Jammer dat je het niet kunt blockeren op één of andere manier.
    Ik word er serieus helemaal gestoord van, zoals ik al eerder heb gezegd, er zijn forums voor. Als je reclame wilt maken, dump je dáár je troep maar. Maar ja, zo ben ik, haha.
    Ik heb geen reclame voor mijn serie gemaakt, mensen zijn ze uit zichzelf gaan doen. Dat vind ik veel leuker, anders is het een beetje gedwongen.
    @ BadPrincess
    Hoe ik jouw quizen eigenlijk ben gaan doen? Da's een goeie.. Hmm.. Ik geloof dat ik gewoon bij de nieuwste quizen heb gekeken en het sprak me wel aan. Dus toen ben ik bij het begin begonnen en daarna heb ik al je series eigenlijk wel gedaan en je als buddy toegevoegd, zodat ik mail krijg als je een nieuwe quiz online hebt staan.^^ (flower)
    xXx


    FML


    Op het forum kun je ook reclame maken voor je serie, daarom snap ik niet dat mensen mij en andere ermee zitten te belagen.. :|
    Maar goed dat je eerst op het profiel kijkt^^
    xXx


    op het forum kijkt niemand er ooit naar. in een gb heb je veel meer kans dat ze het lezen..


    Je moet worden wie je bent.

    Ik reageer er niet op, maar ik heb heeel groot op mn pagina staan; GEEN QUIZLET RECLAME IN MIJN GASTENBOEK, STUUR MAAR PB. Wel al 1 iemand heeft een pb gestuurd -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    oh heb háát aan die berichten, zo irritant, maarja mensen blijven ze maar sturen dus ja reageer er niet op


    Why don't you break my heart