• Het is officieel, het speeltopic staat online C:
    Al zou ik eerst de indelingen en alle personages willen af hebben voor we beginnen.

    Aangezien het vorige topic vol heb ik even voor een nieuwe gezorgd.
    Link naar het vorige topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168256&page=last&message=66#5712699
    Link naar het nieuwe topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168375&page=last&message=175


    Het Herstel heeft het heft in handen genomen. Overal op de wereld is er hongersnood en de meeste dieren zijn niet meer terug te vinden. Mensen zijn zelfs zo wanhopig geworden dat velen zich bij hun leger aansluiten om toch nog geld te kunnen verdienen. Het Herstel beweert de hongersnood te kunnen oplossen en de dieren te kunnen terug brengen.
    Echter word er gefluistert dat er een ondergronds verzet is, genaamd Omega Point, klaar voor de strijd tegen Het Herstel. Dit geeft de bewoners nieuwe hoop, en dat zorgt er uiteraard voor dat Het Herstel Omega Point zo snel mogelijk uit de weg wilt ruimen.

    Maar wat gebeurd er met de bewoners? Sluiten ze zich aan bij Omega Point of Het Herstel? Of gaan ze simpelweg dood doorheen de strijd? Bloeit er misschien zelfs liefde tussen de strijders van Omega Point en Het Herstel?


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Groep (Het Herstel, gewoon burgers of Het Verzet):
    Sector (enkel voor mensen uit Het Herstel)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra (eventueel gave):

    De bewoners van Omega Point hebben meestal een gave, 'Energie'. Maar ook burgers of mensen die voor Het Herstel vechten kunnen een gave hebben. Dat zet je dan bij extra.
    Je personage kan ook altijd veranderen van groep, bijvoorbeeld: eerst vecht hij voort Het Herstel, en daarna sluit hij zich toch aan bij het verzet. Dat mag je er bij zetten, maar je kan ook even goed de groep waarbij hij/zij aanvankelijk zit opschrijven.

    Rollen:


    Het Herstel:

    Jongens: ! Drie plaatsen over !

    • Cale Wyatt Robertson ~ Extra Sensory Perception ~ Constellation ~ Pagina 11
    • Nathan SimoMcCartney ''Nate’’ ’ ~ Vechter ~ CaptianHook ~ Pagina 5
    • Aiden Ethan Adkins ~ Ferrars
    •
    Meisjes: ! Een plaats over !

    • Emily Sara Jones ~ Termokinese ~ TheHangingTree
    • Madeline Emma Jones ~ Genezende krachten ~ WhereITold
    • Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’
    ~ Elektriciteit beheersen ~CaptianHook ~ 13
    • Cheryl Penelope McCartney ~ Gedaanteverwisseling ~ Mrs_Hemmings ~ Pagina 15
    •

    Omega Point:

    Jongens: ! STOP OP DE JONGENS VAN HV

    • Gereserveerd - Door muren heen lopen - xNotlovejustme
    • Elleon Jones- Microgolven manipuleren - Malevolent ~ Pagina 3
    • Archibald "Archie" Cleaver ~ Manipuleren van geest (Telepathy) ~ NecklessOfHope ~ Pagina 9
    • Drake Clinton Bratva ~ Manipulatie metalen, magnetisme ~ Burnley ~ Pagina 6
    •Henry John McCain ~ Telekinese ~
    Mrs_Hemmings ~ Pagina 14

    Meisjes: ! STOP OP MEISJES VAN HV !

    • Maxime "Max'' Alycante ~ Teleporteren ~ Sempre ~ Pagina 2
    • Riley May Lewis
    ‘’Lewis’’
    ~ Gevoelens lezen ~ CaptianHook ~ Pagina 4
    • Katherine Elise Jones.~ Psychometrie ~TheHangingTree ~ Pagina 3
    • Phoebe Ariana Ross ~ Aarde ~ Calendis ~ Pagina 6
    • Silena Amy Collins ~ Vuur ~ MetUpAtMidnight

    Burgers:

    Jongens: ! STOP OP DE MANNELIJKE BURGERS !

    • Dean Nicolas Suáreza ~ Bilocatie ~ Lost_Voice ~ Pagina 6
    • Bryce Owens ~ Sempre ~ Pagina 7
    • Pietro Alexander Maximoff~ Supersnelheid ~ Burnley ~ Pagina 6
    • Shawn Jason Chamberlain ~ onzichtbaarheid ~ Mrs_Hemmings ~ Pagina 16
    • Lucas Paul Garcia ~ Superheroes ~ Pagina 18

    Meisjes: ! Eén plaats over !

    • Alana Linore Therese Fox ~ Extra Sensory Perception ~ Constellation ~ Pagina 9
    • Eleanor "Elly" Jane Fox ~ WhereITold
    • Isabelle Aurora Garcia
    ‘’Belle’’
    ~ Superheroes ~Pagina 16
    • Skylar 'Sky' Brooklynn Moore ~ Dodelijke aanraking ~ Mashtonx ~ Pagina 18
    •

    Indelingen:


    Leider herstel:
    • Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’ ~Minewt
    Onderbevelhebber herstel:
    • Emily Sara Jones ~ TheHangingTree
    Opperbevelhebber trainingen:
    • Nathan Simon McCartney
    ‘’Nate’’ ~ Minewt
    Soldaten herstel:
    • Cale Wyatt Robertson ~ Constellation
    •
    •
    ...
    Hulp (genezers):
    • Madeline Emma Jones ~ WhereITold

    Leiders Omega Point:
    • Drake Clinton Bratva ~ Burnley en Phoebe Ariana Ross ~ Calendis
    Onderbevelhebber Omega Point:
    • Timothy "Tommy" Cleaver ~ NecklessOfHope
    Opperbevelhebber trainingen:
    • Maxime "Max'' Alycante ~ Sempre
    Hulp (genezers) Omega Point:
    •
    ...
    Kledingontwerper(s) Omega Point:
    • Katherine Elise Jones ~TheHangingTree
    •
    ...


    Kamerindeling:

    Omega Point:
    Meisjeskamer 1:
    • Katherina
    • Silena
    Meisjeskamer 2:
    • Maxime
    • Riley
    Jongenskamer 1:
    • Henry
    • Archibald
    Kamer (leiders):
    • Drake
    • Phoebe
    - Je moet niet altijd in een kamer zitten met iemand van Q. Het kan ook een ander persoon zijn dat door iedereen bestuurt word. -


    Het Herstel
    - Enkel voor de leider en onderbevelhebber, soldaten slapen in hun huis als alle andere burgers

    • Emily en Madeline zitten samen op een kamer (als onderbevelhebber neemt Emily Madeline in haar kamer)
    • Kaijill en Cheryl zitten samen op een kamer (als leider neemt Kaijill Cheryl in haar kamer)

    Trainingsindeling:


    Omega Point:
    Groep 1:
    • Silena
    • Archibald
    • Katherine
    Groep 2:
    •
    •
    •
    •
    Groep 3:
    •
    •
    •
    Groep 4:
    •
    •
    •
    •
    Maxime leidt de trainingen.

    Het Herstel:
    Groep 1:
    • Madeline
    • Cheryl
    • Cale
    Nathan leidt de trainingen.

    Leider herstel (apart):
    Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’
    Onderbevelhebber herstel (apart):
    Emily Sara Jones

    Niet alle groepen staan erbij, want er zijn natuurlijk nog veel meer soldaten in Het Herstel en Omega Point, maar dit zijn enkel de groepen die er voor ons toe doen, dit geld ook voor de kamers

    Nogmaals: je hoeft niet perse met een persoon in de kamer of groep zitten die door iemand van Q word bestuurt. Het kan ook een personage zijn dat in het verhaal zit.


    Huisindeling soldaten Herstel of burgers:

    Zet ergens op het rollentopic of praattopic neer of je met een bepaalde persoon in een huis woont (bv: broer of zus, misschien zelfs gewoon vrienden)
    • Skylar, Alana en Elly zitten samen in een huis
    • Cale zit alleen in een huis
    • Nathan zit alleen in een huis
    • Shawn zit alleen in een huis
    • Isabelle en Lucas zitten samen in een huis
    • Dean zit alleen in een huis

    OPGELET

    Ik heb er wat extra indelingen bijgezet, deze moeten niet allemaal gevuld worden met onze personages. Maar gelieve er wel op te letten te melden met wie je wilt trainen of een kamer of huis mee wilt delen. Ook zoek ik nog genezers en ontwerpers voor Omega Point en leiders voor beide de groepen.

    Mensen die personages in Het Herstel hebben: gelieve er een sector bij te vermelden

    Regels:
    - Geen perfecte personages
    - Geen overdreven gave
    - Niet iedereen kan in dezelfde groep
    - Ruzies op het praattopic of via mail
    - Relaties (vrienden, familie etc.) worden besproken op het praattopic of via mail
    - Enkel ik maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs
    - Denk eerst na voor je meedoet i.p.v. na twee dagen te stoppen
    - Minstens 200 woorden, dit zou haalbaar moeten zijn
    - Wanneer je toch niet meer kunt meedoen meld je dit en zorg je ervoor dat je personage bijvoorbeeld sterft



    Deze verhaallijn komt van de touching Juliette trilogie - Tahereh Mafi

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 1:01 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    KATHERINE ELISE JONES.


    Archie glimlacht even naar me. Ik ben blij dat hij glimlacht, als hij glimlacht zorgt hij ervoor dat ik automatisch ook moet glimlachen. Dat was vroeger altijd al zo en nu nog steeds. Ik kan me het moment dat ik hem ontmoette nog goed herinneren. We waren beide jong, te jong als je het mij vraagt. Hij had al veel meegemaakt, ik ook maar in vergelijking met hem was het niks. Ik denk terug aan de tijd voordat ik Archie ontmoette, toen ik nog bij mijn ouders woonde. Emily die altijd alles perfect leek te doen zonder ook maar enige vorm van spijt of pijn van binnen, Madeline die in de schaduw van Emily viel en ik. Ik ging dood van binnen.
    "Het is genoeg voor twee. Kom anders vannacht bij mij. Ik gooi Henry er wel uit en dan schuiven we de bedden bij elkaar" ik kijk hem glimlachend aan en buig dan een stukje naar voren.
    "Dat klinkt als een zeer aanlokkelijk plan" fluister ik speels in zijn oor waarna ik hem een zachte kus op zijn lippen geef. Om vervolgens naar adem te happen en hem deze keer uitgebreider te kussen.


    -


    Archibald "Archie" Cleaver


    Ze glimlacht even en buigt dan naar me toe. "Dat klinkt als een zeer aanlokkelijk plan." Dan kust ze me heel even. Bijna verontwaardigd kijk ik haar aan dat die zo kort is en dan kust ze me langer. Geluk stroomt door me heen. Je kan liefde omschrijven zoals je wilt, maar het is de puurste vorm van geluk. Ik leg mijn handen half op haar wangen en half in haar nek (Dunno how to explain, but you've seen it in some movie).
    Na een paar seconde stop ik de kus en kijk ik haar aan. "Zéér aanlokkelijk." De grijns staat nog steeds op mijn gezicht en die is er nu ook niet makkelijk af te krijgen.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Madeline Emma Jones


    "Zie dat je ogen niet in brand vliegen van het staren naar de pracht van mijn gezicht, Mee-dej-lien." Ik hoor amper wat hij zegt omdat ik te druk bezig ben met naar hem te staren, maar na een paar seconden dringt het tot me door wat die woorden betekenen. Gelijk voel ik dat ik begin te blozen en ik weet niet wat ik moet zeggen, waardoor ik nogal nerveus wordt. Er zit een soort brok in mijn keel waardoor ik geen woorden kwijt kan. Ik merk hoe mijn mond een paar keer open en dicht gaat zonder er iets van geluid uit te laten komen en ik bijt daarna nerveus op mijn lip.
    "Technisch gezien is het niet echt in brand vliegen, anders zou ik waarschijnlijk dood zijn, maar gelukkig is dat dus niet zo." Ik ratel een beetje en ik kraam onzin uit dus misschien is het beter als ik gewoon niets had gezegd. Het is nu in elk geval te laat om mijn woorden terug te nemen.
    "Zie dat je dat je op tijd bent op de schiettraining want ik ben er al vandoor." Zegt hij dan waarna hij wegloopt. Mijn ogen worden groot. Hoe dom kan ik zijn? De schiettraining is nu. Haastig loop ik achter hem aan. Hij kijkt niet om. Zie je wel hoe onbelangrijk hij jouw vindt Mady? Vraag ik mezelf af. Ik ben bang dat hij de deur voor mijn neus gaat dichtgooien, maar gelukkig is dat niet zo. Hij houdt hem voor me open, waar ik hoe dan ook om moet glimlachen.
    "Ik wist het wel van de schiettraining. Ik realiseerde het me net, eerst was ik gewoon nog moe." Waarom moet ik nou weer terug komen op die training? Ik weet het niet. Maar waarom deed ik het dan? Angstig kijk ik naar de revolver die Cale aan mij overhandigt. Ik vindt het gewoon een raar gevoel om zo'n ding beet te hebben. Zitten er al kogels in? Ik vindt het gewoon raar en gevaarlijk om zo'n wapen in mijn handen te hebben, elke keer weer. Ik probeer er altijd extra voorzichtig mee te doen, wat er meestal juist alleen maar voor zorgt dat het erger en erger wordt dan het al is.
    "Misschien kan je deze keer beter richten naar daar" Zegt Cale als hij me uit mijn gedachten haalt. Wat bedoeld hij daarmee? "in plaats van naar je voet. Je kan jezelf misschien wel snel genezen, maar je bevuilt de vloer wel een beetje met je bloed, denk je ook niet?" Juist, hij hield die deur alleen maar voor me open om er zeker van te zijn dat ik deze training niet zou skippen en me zou kunnen zien afgaan. Ik zucht even. Daar ben ik al helemaal zeker van als hij me ziet lachen. Ik bijt weer eens op mijn lip, ik heb het idee dat mijn lip wel eens kapot kan gaan van de hele tijd nerveus zijn.
    "Misschien kunnen we beter even wachten op de rest voordat we hiermee gaan schieten." Met we bedoel ik vooral ik. Ik leg het wapen weer neer op de plek waar Cale ze vandaan had gehaald. Het lijkt me niet echt veilig als ik nu al ga beginnen en bovendien wil ik het onderwerp graat veranderen.


    She was always looking for more..


    Elleon Jones

    Niet wetend of het dag of nacht was, werd hij wakker. Het was ook vrij moeilijk om dag en nacht van elkaar te onderscheiden in een of andere bunker onder de grond. Een luxe penthouse met leuk uitzicht was het in ieder geval niet, dat wist hij ook wel, maar een beetje uitzicht op de buitenwereld was fijn geweest. Zelfs een klein raampje kon er niet eens vanaf. Achja, het was zoals het was. Waarschijnlijk was het ook nog een stuk veiliger hier zonder raampjes of andere dingen waar Het Herstel zonder moeite doorheen kon schieten. Het was echter nog steeds niet echt duidelijk duidelijk hoe laat het was.
    Zijn slaappatroon was ook niet bepaald conventioneel en hielp hem weinig met het bepalen van hoe laat het was. Hij sliep wanneer het hem uitkwam en werd wakker wanneer hij iets moest doen. Of hij nou 's nachts of overdag sliep, maakte hem niet veel uit. Het ging er vooral om dat hij kon rusten, daarbij hield hij wel van wat rust. Hij kon stilte altijd wel waarderen, al was het hier 's nachts nog steeds behoorlijk druk. Om een of andere reden leek iedereen hier te denken dat het normaal was om 's nachts nog door gangen te lopen, hij gaf ze echter wel een beetje gelijk, hij deed het immers ook regelmatig. Hij leek echter ook een van de weinige mensen te zijn zonder slaapproblemen, want op een slaappatroon na dat eigenlijk geen patroon te noemen was, kon hij in ieder geval fatsoenlijk slapen. Beter dan de meeste mensen die tegenwoordig een poging waagden om een fatsoenlijke nachtrust te verkrijgen.
    verder slapen leek geen nut meer te hebben, hij kon beter gewoon opstaan en zelf even een kijkje nemen als hij echt zo nodig wilde weten hoe laat het nou was. Je kon ook niet van hem verwachten dat hij op zijn horloge keek, die deed het ook al tijden niet meer. Hij heeft wel eens geprobeerd om het geval te repareren, maar hij was geen klokkenmaker en heeft het uiteindelijk maar weer opgegeven. Hij had geen zin om het horloge nog verder kapot te maken, daarbij had hij wel betere dingen om te doen. Hij kon altijd nog zijn kamergenoot vragen hoe laat het was, maar om die nou meteen lastig te vallen als hij het zelf kon doen, dat vond hij niet nodig.
    Op zijn dooie gemak trok hij zijn kleren aan en liep hij de kamer uit. Hij had niet echt een doel, maar alles was beter dan stil liggen op een bed. Uiteindelijk kwam het erop neer dat hij maar wat rondliep door de gangen van Omega Point. Af en toe ving hij flarden van gesprekken op, maar zelf nam hij niet het initiatief om een conversatie te beginnen.


    Drake Clinton Bratva
    "Wat wil je daarmee bereiken, Bratva?" Zegt Phoebe op een voor mij spottende toon. Ik krijg onderbuikgevoelens; deze toon bevalt me helemaal niet. Toch glimlach ik ietwat waterig en leun ik achterover. "Wat ik daarmee wilde zeggen, is dat aarde en metaal elkaar nodig hebben. Je kunt beter geen ruzie maken, op een dag heb je elkaar nodig." Zeg ik.
    Nadat Phoebe klaar is met spelen zegt ze: "Hoe willen we dit verder aan gaan pakken, Drake? Wanneer zal onze volgende aanval plaatsvinden, en hóé zal die aanval te werk gaan?" Ik vouw mijn handen achter mijn hoofd, en zie dat Phoebe een koekje wilt pakken, terwijl ze al op zijn. Een lichte bloos verschijnt op haar wangen. Ik grinnik en gaap kort.
    "Zeg jij het maar. Ik denk, dat we de voedseldepot van Het Herstel moeten aanvallen. Onze voorraden raken langzaam op, behalve al de dingen die we zelf verbouwen. Of we moeten rekruteren. Dat lijkt me nog wel de beste optie." Ik sluit een oog en kijk Phoebe met mijn open oog aan. "Of we kunnen linea direct naar Het Herstel gaan en het daar over nemen. Maar dat lijkt me nogal roekeloos. We zouden dan eerst het hele geval moeten observeren."
    Ik open mijn ogen en leun voorover, mijn gezicht vlakbij het van Phoebe. "Zeg het maar. Ik zal kijken of ik ermee instem of niet."


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    [Late MT]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''


    Phoebe Ariana Ross.
    __________________________________


    Ik merkte dat mijn toon Drake niet aanstond, maar alsnog grijnsde hij kort. "Wat ik daarmee wil zeggen, is dat aarde en metaal elkaar nodig hebben. Je kunt beter geen ruzie maken, op een dag heb je elkaar nodig." Nogmaals lach ik kort. "Ga je weer de romanticus uithangen, Drake?"
    Na mijn vragen te hebben gesteld leunt Drake achterover en vouwt hij zijn handen achter zijn hoofd. "Zeg jij het maar. Ik denk, dat we de voedseldepot van Het Herstel moeten aanvallen. Onze voorraden raken langzaam op, behalve al de dingen die we zelf verbouwen. Of we moeten rekruteren. Dat lijkt me nog wel de beste optie. Of we kunnen linea direct naar Het Herstel gaan en het daar over nemen. Maar dat lijkt me nogal roekeloos. We zouden dan eerst het hele geval moeten observeren." Ik begin te peinzen. We moesten het Herstel overnemen, waarom geen vaart erachter zetten? "Zeg het maar, ik kijk wel of ik ermee instem of niet." Hoor ik Drake uiteindelijk nog zeggen.
    Na een tijdje te hebben nagedacht kom ik tot mijn besluit. "Ik zeg, we moeten een paar van onze mensen naar het Herstel sturen, als spionnen. Mensen waarvan ze niet weten dat die bij het Verzet zitten. Zij zullen zich voordoen als arme burgers die zich willen aansluiten bij het Herstel om hun kleine kostje nog bij elkaar te kunnen schrapen. Zij kunnen dan daar de boel verkennen, voor 72 uur. Daarna zullen ze 's nachts terugkeren met alle informatie die ze hebben, waarna wij kunnen aanvallen.
    Wat de voedselvoorraad van het Herstel betreft, ik denk dat we deze morgen moeten bestelen. Enkel laten we wel wat achter, omdat de burgers anders helemaal niks meer hebben. Dat is hoe ík erover denk." Ik zucht kort, en kijk Drake dan bloedserieus aan.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Lucas Paul Garcia






    Ik was al een tijdje wakker en zat ook al een tijdje in de woonkamer van mijn en mijn zusjes huis. Zij lag nog te slapen, maar ik was echt al wel twee uur wakker dacht ik. Eigenlijk maakte het me weinig uit, slapen deed ik niet zo veel de laatste tijd. Het gevoel van dat ik niets kon doen aan de oorlog die kwam knaagde aan me. Ik wilde mijn zusje beschermen, maar haar verlaten en me aansluiten bij een van de groepen hielp niet. Qua beide situaties zou zij gevaar lopen. En ik kon haar niet alleen achterlaten, hoe oud ze ook mocht zijn.
    Met een zucht stond ik op en besloot even buiten te lopen. Misschien kon ik nog wat voedsel stelen. Maar dat zou ik niet alleen moeten doen, beter zocht ik iemand om met me mee te gaan. Pietro zou dat vast wel willen en lukken, vooral met zijn supersnelheid.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''


    Pietro Alexander Maximoff
    Het is al redelijk laat in de ochtend als ik uit bed rol. Ik weet niet wat me wakker heeft gemaakt, maar ik ben in ieder wakker. Energiek ren ik naar de douche, en binnen enkele minuten ben ik klaar. Ik sprint naar beneden, en ook nu zit ik binnen de kortste keren te ontbijten aan tafel. De ontbijttafel staat voor het raam, waarbij ik uitzicht heb op de sombere omgeving. Het droge brood smaakt amper ergens naar, maar toch eet ik het op.
    Mijn voorraad raakt nu echt langzaam maar zeker op, en al met het geringste beetje eten raak ik al blij. Het was maar weer tijd om wat te gaan stelen bij de voedseldepot, misschien dat als ik Luke tegen het lijf zou lopen, ik hem mee zou nemen. Ik mocht Luke wel; hij houdt net als ik wel van een grap.
    Maar het zal dan wel vervelend worden, aangezien ik iemand die zeker wat minder snel is als ik. Net als veel andere burgers heb ik zo mijn zegje over de oorlog, maar voor mij is alles wat makkelijker aangezien ik sneller ben dan andere en dus ook vaker steel. Ik doe snel de afwas en ren naar buiten, opzoek naar Luke.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    KATHERINE ELISE JONES.


    Archie kust me terug en na een paar seconden duwt hij me zacht van zich af.
    "Zéér aanlokkelijk" zegt hij met een glimlach. Ik kijk hem heel even aan en voel me het gelukkigste persoon op aarde. Ik snap niet waarom mensen zonder Archie zouden kunnen leven.
    "Dus meneer Cleaver. Zullen wij plannen voor vandaag maken?" Zeg ik glimlachend tegen hem.
    "Ik heb al mijn werk gisteren al afgemaakt. En wij, alleen vandaag" ik leg mijn hand op zijn borst om hem vervolgens naar zijn schouder te brengen.
    "Dat zou geweldig zijn toch?"


    Sorry, shitty post.


    -


    Drake Clinton Bratva
    "Ik zeg, we moeten een paar van onze mensen naar het Herstel sturen, als spionnen. Mensen waarvan ze niet weten dat die bij het Verzet zitten. Zij zullen zich voordoen als arme burgers die zich willen aansluiten bij het Herstel om hun kleine kostje nog bij elkaar te kunnen schrapen. Zij kunnen dan daar de boel verkennen, voor 72 uur. Daarna zullen ze 's nachts terugkeren met alle informatie die ze hebben, waarna wij kunnen aanvallen.
    Wat de voedselvoorraad van het Herstel betreft, ik denk dat we deze morgen moeten bestelen. Enkel laten we wel wat achter, omdat de burgers anders helemaal niks meer hebben. Dat is hoe ík erover denk." Zegt Phoebe vastbesloten. Ik denk even na, het is nogal een lap tekst die ze heeft op geboerd.
    "Aan de ene kant is het wat riskant. Maar aan de andere kant zou het wel kunnen. Wie had je in gedachte om te laten gaan?" Vraag ik. Ik kan hier alleen mee instemmen als ik weet wie het zijn, wie er meegaan, of wat dan ook. "We moeten dan ook een back-up plan hebben. Wel zo verstandig." Zeg ik, terwijl ik afwacht.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    Phoebe Ariana Ross.
    __________________________________


    "Aan de ene kant is het wat riskant. Maar aan de andere kant zou het wel kunnen. Wie had je in gedachte om te laten gaan? We moeten dan ook een back-up plan hebben. Wel zo verstandig." Zegt Drake uiteindelijk, na een poosje te hebben nagedacht. "Katherine, Archibald en ik. Zij zijn beiden goede acteurs, en ik wil zelf wel eens weten wat ze daar bij het Herstel allemaal uitspoken. We vermommen ons en proberen zolang mogelijk onopgemerkt te blijven, tot dead-line daar is. Als we in de problemen komen redden we ons wel, onze krachten tenminste. We vertrekken vanavond, wanneer het begint te schemeren." Ik slik even. Ik wist dat Drake het er niet mee eens zou zijn dat ik zou gaan, maar ik moest en ik zou gaan.
    Ik kon Katherine en Archie niet alleen laten gaan, niet nadat ik had gezien wat de twee hadden doorgemaakt. Mijn hand schiet naar de mok koffie die voor me staat, en ik neem opnieuw een slok. "Kijk, Drake. Ik snap dat je het er niet mee eens bent dat ik ga, maar ik moet. Ik móét weten wat ze daar uitspoken, en tot die tijd heb jij de leiding. Ik vertrouw erop dat je het niet helemaal verknalt hier." Mijn hart bonst in mijn keel, de reactie van Drake betekende momenteel de hele wereld.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either


    Archibald "Archie" Cleaver


    "Dus meneer Cleaver. Zullen wij plannen voor vandaag maken?" Ze glimlacht breed en ik wil direct knikken. "Ik heb al mijn werk gisteren al afgemaakt. En wij, alleen vandaag." Ze legt haar hand op mijn borstkas en kijkt me afwachtend aan. "Dat zou geweldig zijn toch?" Ik knik vaagjes en denk voor mezelf na. Ik zou zo graag gewoon even met haar de dag willen doorbrengen. Zonder zorgen, zonder plichten. Gewoon even samenzijn.
    Maar aan de andere kant is er nog zo veel te doen. Voorraden raken op en ik heb gewoon het gevoel dat ik alles moet doen, wat ik kan. Maar dan kijk ik naar Katherine en zucht ik zacht en opgelucht. "Tuurlijk, dit wordt een dag voor ons samen."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Drake Clinton Bratva
    "Katherine, Archibald en ik. Zij zijn beiden goede acteurs, en ik wil zelf wel eens weten wat ze daar bij het Herstel allemaal uitspoken. We vermommen ons en proberen zolang mogelijk onopgemerkt te blijven, tot dead-line daar is. Als we in de problemen komen redden we ons wel, onze krachten tenminste. We vertrekken vanavond, wanneer het begint te schemeren." Zegt Phoebe. Opnieuw verlaat een zucht mijn mond, en ik krab aan mijn nek. Katherine en Archibald. Ik laat het goed tot me doordringen.
    "Kijk, Drake. Ik snap dat je het er niet mee eens bent dat ik ga, maar ik moet. Ik móét weten wat ze daar uitspoken, en tot die tijd heb jij de leiding. Ik vertrouw erop dat je het niet helemaal verknalt hier." Voegt Phoebe toe.
    "Katherine, Archibald en jij? Ik vind het goed. Maar beloof me één ding." Zeg ik vastbesloten. Ik weet nu dat het op mij aankomt, mijn beslissing kan alles misschien wel veranderen. Mijn blik naar Phoebe verscherpt, en ik kijk haar onderzoekend aan.
    "Je moet niet bang zijn om iemand te vermoorden als het moet. Je beschermt jezelf en die twee kostte wat het kost. Ik wil niet dat er bloed van een paar leden van het Omega Point aan mijn handen kleeft omdat ik deze beslissing nu maak. Het maakt niet uit welke vijand voor je staat, als hij eropuit is om jou of Archibald of Katherine iets aan te doen, dan vermoord je hem. Of haar." Druk ik haar op het hart. Dan sta ik peinzend op, en wil ik naar de deur lopen, maar net als ik de deur wil openmaken, draai ik me om en vraag: "Phoebe, is er iets wat je me moet vertellen voordat je je klaar gaat maken?"

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 11:18 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    Phoebe Ariana Ross.
    __________________________________


    "Katherine, Archibald en jij? Ik vind het goed. Maar beloof me één ding. Je moet niet bang zijn om iemand te vermoorden als het moet. Je beschermt jezelf en die twee kostte wat het kost. Ik wil niet dat er bloed van een paar leden van het Omega Point aan mijn handen kleeft omdat ik deze beslissing nu maak. Het maakt niet uit welke vijand voor je staat, als hij eropuit is om jou of Archibald of Katherine iets aan te doen, dan vermoord je hem. Of haar." Ik slik kort. Drake gedroeg zich momenteel echt als mijn vader. Dan dringt het tot me door dat het dus ook voor Nathan geldt.
    Drake begint richting de deur te lopen, enkel net als hij de deur open wil maken stopt hij en draait hij om. "Phoebe, is er iets wat je me moet vertellen voordat je je klaar gaat maken?" Ik slik kort. Hij heeft het over Nathan. Hij. Heeft. Het. Over. Nathan. Ik kon wel flippen. Maar ik moest het niet duidelijker maken dan dat het voor hem al was. "Als ik het niet red, wil ik zeggen dat het een eer was om met je samen te werken, Bratva." Ik glimlach kort en onschuldig naar hem, waarna ik langs hem de deur uit loop en ga zoeken naar Archibald en Katherine.
    Uiteindelijk dringt het tot me door dat Archie uiteraard wel weer koffie zou willen hebben, en Katherine ging mee, dus ze moesten wel in de kantine zijn. Ik loop door de gangen tot ik bij de kantine ben. Ik stap naar binnen, en zie Katherine en Archie al snel vrij close bij het koffiezetapparaat staan. "Het spijt me dat ik jullie opnieuw moet storen, maar ik heb een opdracht voor jullie." Ik stop mijn handen in mijn zakken en stap op hen af.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either