• nog effe kleine update:
    als je meedoet, en je vult alles -buiten de extra, dat hoeft niet persé- volledig in, mag je al zeker zijn dat je een rol hebt. Tenzij je natuurlijk barslecht bent, maar ik denk niet dat dat gaat zijn xd
    -ik wacht wel tot ik 7 rollen heb om de hoofdrol te kiezen, dus als ik je bij bv. bff hoofdrol zet, kan het nog steeds zijn dat ik je de hoofdrol maak. En andere plaatsen kan ik ook steeds switchen n,n

    Hyeee girls n,n
    ik heb besloten om een nieuw jb verhaal t starten, ennik zoek nog mense die rollekes willen n,n hier ein kleine inleiding ;
    ___ is een populair, rijk en knap meisje, dat weet ze maar al te goed, en ze maakt er dan ook gretig gebruik van. __ vind het heerlijk dat jongens naar haar smachten en vind het al helemaal geweldig jongens te gebruiken en hun gevoelens te bespelen, dat geeft haar een soort machtsgevoel. Tot ze op een dag haar nieuwe klasgenoot en superster Justin Bieber wil bespelen. Ze houd haar spelletje lang vol, maar uiteindelijk kan ze niet meer verbergen dat ze hopeloos verliefd is geworden. Maar wat als blijkt dat ze deze keer zelf in de val is gelopen, dat justin liefde gewoon geacteerd was ?

    Ikheb, buuh.. Pak 7 rollen nodig; alsje er 1 wil, vu dit in;
    volledige naam;
    geboortedatum;
    fotooooo xd;
    karakter;
    hobbys;
    iets extras ofzo, laat jullie geniale brein werken hunnays ! xd
    dagdag (l)

    updateee;
    hier zijn de rollen die beschikbaar zijn;

    hoofdrol:
    Elle Minou Uderwood
    bff hoofdrol:
    -
    vijand hoofdrol nr1:
    Nicky Pilgrim
    vijand hoofdrol nr2:
    Miki Alan Nguyen
    meeloper hoofdrol:
    -
    meisje dat hopeloos verliefd is op Justin:
    Sandra Hayly Eriksen
    nog klein bijrolletje:
    -

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 17:47 ]

    volledige naam; Nicky Pilgrim
    geboortedatum; 10-5-1994 (dus 16 jaar)
    fotooooo xd; Nicky
    karakter; Lief, aardig op het ene moment, chagerijnig en wat gemeen/bitchy op het andere. (heeft last van stemmingswisselingen). Ze is best slim en verstandig, als ze wil-.-
    hobbys; Dansen, skeeleren, fietsen, tekenen, chatten en lezen, muziek luisteren en keyboard spelen.
    iets extras; ze heeft een beetje een hekel aan justin (:P). Er is iets aan hem dat niet goed aan hem is, vind ze. Verder zingt ze graag en doet het ook vaak als er een leuk nummer op staat, maar volgens haar zelf en haar zusje kan ze niet zingen en toch doet ze het. Later wil ze toch muzikante worden, maar niet met zingen, maar op het keyboard(H). Muziek betekent alles voor haar en dan maakt het niet uit van wie het is of het van paramore is of justin bieber (tja, ze heeft misschien een hekel aan hem, maar zijn liedjes zijn best goed) of van wie dan ook, als het liedje maar leuk is volgens haar.

    Hmmm... deze hoeft niet de hoofdrol dat zie je wel. Maar je kan er wel als vriendin of vijand doen van de hoofdpersoon (lol). Ben er niet echt goed in, maar tja, ik vul graag dingen in xD

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 10:21 ]

    Ik heb er nu ff geen tijd voor, ik vul het later in! Ik vind het wel een geniaaaaal verhaal!

    btw; welke rollen zijn er allemaal?xD


    Geen reclame, please.

    volledige naam; Elle Minou Uderwood
    geboortedatum;12-12-93 (nog steeds 16)
    foto ;deze of deze
    karakter;Elle is niet snel op haar modnje gevallen en durft te zeggen wat zij ervan vind. Ze is betrouwbaar en beoordeelt mensen af en toe te snel op hun uiterlijk. Ze is vrolijk en opstandig en maakt graag lol. ZE heeft een paar goede vriendinnen waar ze heel vaak mee uit gaat.
    hobbys; Skateboarden (zo af en toe) muziek luisteren en buiten zijn
    iets extras;nee maar ik vind dit best wel een goed ideetje dus als ik de rol niet krijg ga ik hem gewoon lezen!

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 10:56 ]

    Stiekem heb ik echt een hekel aan Justin. Maar ik vind het altijd wel leuk om een rol in te vullen. Zie maar wat je er mee doet.

    Rol: Justin Biebers grootste stalker ^^
    volledige naam; Sandra Hayly Eriksen
    geboortedatum; 14/2/94
    fotooooo xd; Klik
    karakter;Sandra is erg creatief en ze heeft virutoze trekjes. Ze is goed met muziek en pen en papier. Maar toch heeft ze er geen zin in en geen tijd voor. Sandra heeft een groot hart, er is plek genoeg voor iedereen. Iedereen die ze ooit ontmoet heeft, heeft een plekje in haar hart. Sandra doet vrijwilligerswerk in een bejaardentehuis en ze vind het helemaal geweldig. Het is totaal niet de richting die ze in wil. Maar ze vind het erg leuk om te doen. Sandra is erg beleefd en zou zo opstaan voor ouderen in de bus. Sandra is positief en ze zou altijd positief blijven kijken naar dingen. Sandra is geen open boek, dus mensen moeten wel moeite doen om haar te leren kennen. Sandra heeft een moeilijke jeugd gehad, vandaar. Eerst gingen haar ouders scheiden en een paar jaar later pleegde haar moeder zelfmoord. Haar vader was alsnog er kapot van. Sindsdien komt ze vaak bij haar vader in Griekenland. Maar ze heeft niet al de tijd van de wereld. Ze heeft ook haar eigen leven.
    hobbys; Sandra houd van piano spelen en gitaar spelen. Ze houd ook van Justin Bieber stalken. Ze skateboardt ook, maar ze is echt bar slecht. Voorderest houd ze van zwemmen en buiten zijn. Lezen doet ze ook graag.
    iets extras: Sandra had eerder een vriendje, maar Sandra werd geobsedeerd met Justin Bieber en daarom had hij het uitgemaakt. Nu probeert ze Justin Bieber aan de haak te slaan om hem jarloers te maken.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Als ik zo de rest zie, ga ik totaal geen kans maken xD

    elin0296 schreef:
    Als ik zo de rest zie, ga ik totaal geen kans maken xD


    Probeer het gewoon. Ik doe alleen mee omdat ik het grappig vind xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Doe ik toch, al heb ik er nie het volste vertrouwen in. Ik doe het meestal ook voor de lol xD

    Denmark schreef:
    Stiekem heb ik echt een hekel aan Justin. Maar ik vind het altijd wel leuk om een rol in te vullen. Zie maar wat je er mee doet.


    ik heb in echt ook hekel aan hem -.- Ik denk echt dat er iets nie klopt aan hem... Maar tis leuk om gewoon meej te doen xD. Ik luister wel naar zijn muziek, want er zitten wel lkkre liedjes tussen. Muziek gaat om de muziek zelf, niet om wie het zingt :). Soms ben ik toch zo trots op mezelf *eigendunk stijgt* (A).

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 11:22 ]

    volledige naam; Miki Alan Nguyen
    geboortedatum; 15 June 1994
    fotooooo xd; http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=172881
    karakter; Ik probeer altijd alles van de goede kant te bekijken. Mensen zeggen dat ik te eerlijk ben voor mijn eigen goed. Ik geloof dat diegene die uitkijkt naar morgen een gelukkig mens is en dat iemand die zingt met zijn hele hart een gelukkig persoon is. Daarom zing ik heel de tijd.
    hobbys; Muziek (Luisteren & proberen te spelen)
    Tekenen.
    Gewoon zijn.
    Extra: ik ben een tomboy! Dis ik ben een meisje en zie eruit als een jongen. Ik ben volkomen hetero! Maar ik voel me zo gewoon beter!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    xKooks schreef:
    Ik heb er nu ff geen tijd voor, ik vul het later in! Ik vind het wel een geniaaaaal verhaal!

    btw; welke rollen zijn er allemaal?xD

    haha dankuu -a-
    er zijn uhmn.. hoofdrol, bff hoofdrol, 2 vijanden , 1 meeloper hoofdrol, een meisje dat nog verliefd is op justin en dan nog een bijrolletje ik zie wel wat ik daar mee doe n,n

    CauseImAFool schreef:
    volledige naam; Miki Alan Nguyen
    geboortedatum; 15 June 1994
    fotooooo xd; http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=172881
    karakter; Ik probeer altijd alles van de goede kant te bekijken. Mensen zeggen dat ik te eerlijk ben voor mijn eigen goed. Ik geloof dat diegene die uitkijkt naar morgen een gelukkig mens is en dat iemand die zingt met zijn hele hart een gelukkig persoon is. Daarom zing ik heel de tijd.
    hobbys; Muziek (Luisteren & proberen te spelen)
    Tekenen.
    Gewoon zijn.
    Extra: ik ben een tomboy! Dis ik ben een meisje en zie eruit als een jongen. Ik ben volkomen hetero! Maar ik voel me zo gewoon beter!

    heb je misschien een andere link ?
    ik kan je foto niet openen ;x