• Toen ik daarstraks tussen mijn overvolle verzameling (nooit geactiveerde) stories bladerde, kwam ik, behoorlijk achteraan, iets terug tegen van zo'n jaar of 3 - 4 geleden. Toen heeft hier ooit eens iemand een zeker project: "30 days of writing'' gehouden, waarin het de bedoeling was dat al de deelnemers voor een maand lang elke dag een hoofdstuk/stand alone rond iets schreven.

    Omdat ik altijd vol zit met gedachten en ideeën over van alles en nog wat, maar ze altijd in mijn hoofd blijven, heb ik mezelf voorgenomen om in 2015 elke dag iéts te gaan schrijven. Daarom niet elke dag een stand alone, maar ruimer dan dat: het kan een gedicht zijn, een collumn, een essay of andere vorm van opinie - deling, een verhaal, dieper, mooi commentaar rond een videofragment, liedje die je heeft beroerd, een filmverslag over een film die je hebt gezien of over een boek die je hebt gelezen, een sprookje, een urban - legend, een ander literair fragment, een persoonlijke belevenis van die dag, een brief desnoods - kortom alles.
    Een soort van 365 days of writing dus. (:
    Waarin elke dag iéts wordt geschreven. Omdat het project van 4 jaar geleden best een aantal deelnemers kende, wilde ik het ditmaal ook promoten. (:
    Je kunt het zo vrij aanpakken en opvullen als je zelf wilt: als je bijvoorbeeld persoonlijk elke dag iets wilt verzinnen rond een specifiek woord, of random foto - kan dat bijvoorbeeld ook allemaal. Als je het te druk hebt, of niet veel inspiratie sla gerust de helft van de dagen over. :'D Maak er desnoods co - auteurschap met een groepje van. Een fanfic - versie, een 16 + geval voor de hormonale tieners onder jullie, kortom wat je zelf verzinnen wilt. (: Maar ga creatief het nieuwe jaar in! (:

    Ik lijst hier even de deelnemers op - en de link naar hun stories, zodat alle mogelijke geïnteresseerden het kunnen volgen. (Post een link als je meedoet, dan plaats ik jou er ook bij!) (:

    Laattijdig deelnemen / elders in 2015 nog inspringen is mogelijk!

    Deelnemers



    Badges

    Om deelnemers te motiveren, zullen badges worden uitgereikt. Deze zullen door Aserah worden ontworpen. Hoe dit concreet in zijn werk zal gaan, wordt momenteel nog uitgedacht. We houden jullie op de hoogte!


    Deelnemers die badges willen ontvangen:

    StephenFry / Felicia
    Niphredil / Margot
    Ziggler / Sylvie
    ComingToTheThree / Ilona

    Ook geïnteresseerd? Laat even je naam en/of schuilnaam na in het topic.



    Mededelingen:

    1. Ik zit aan de universiteit, dus dat wilt zeggen dat ik momenteel examens heb, tot 30 januari. Ik ben nogal actief op Quizlet dus dat wilt zeggen dat zodra ik online ga, er meteen ook een sluis opengaat aan berichten (GB's, PB's, forum + dan nog meldingen van verhalen waarop ik geaboneerd ben). Ik probeer niets/niemand te laten liggen, dus het kan eventjes duren voor ik een antwoord geef in dit topic, een PB/GB beantwoord, of de lijst aanvul (ook al ben ik online). Soms is dat op mijn iPod dus dan gaat de lijst sowieso al niet.
    Ik zal gedurende de maand januari niet altijd meteen paraat kunnen staan. Als er dringende vragen, opmerkingen of problemen zijn, mag je altijd een PB - sturen. Dan zie ik het zeker. .


    2. Gelieve naamsveranderingen door te geven en ook afhaken (= vollédig stoppen met dit) te melden.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 16:44 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik doe mee! Mijn story plaats ik later.

    Ik wil ook meedoen ^^!


    You save everyone, but who saves you?

    Ik doe ook mee (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    365 Days of Writing • 2015


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik wil wel meedoen, ik weet alleen nog niet of ik het op Q zet omdat ik niet weet hoeveel tijd ik elke dag ga hebben.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    I'm in! Klikk

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 13:23 ]

    Lijkt me leuk (: Ik doe mee! Story komt later wel...


    We've lived in the shadows for far too long.

    365 days of Writing | | 2O15


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dit lijkt een beetje op de 30 days writing challenge die ik ooit georganiseerd heb, leuk, maar lastig om vol te houden. Ik ga het misschien wel proberen though, omdat ik graag weer een journal/blog bij wil houden en dit is toch een soort motivatie, dus even mijn topic ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Leuk idee! :D
    Ik vergeet dit soort dingen vaak, maar wil toch graag meedoen, ook als uitdaging voor mezelf, om te kijken of het me lukt! ;)
    Ik ga waarschijnlijk gewoon per dag bekijken, waar ik op die dag zin in heb om te schrijven, dus zet me er maar bij!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 16:56 ]


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    Lizor schreef:
    Dit lijkt een beetje op de 30 days writing challenge die ik ooit georganiseerd heb, leuk, maar lastig om vol te houden. Ik ga het misschien wel proberen though, omdat ik graag weer een journal/blog bij wil houden en dit is toch een soort motivatie, dus even mijn topic ^^



    Oh dat was jij? (:
    Ik zag het terug in mijn stories en het bracht me op een idee. Hopelijk vind je het niet erg dat ik met je idee aan de haal ben! Staat er wel bij in de beginnpost dat het op jouw concept was geïnspireerd, maar ik wist de user niet meer, die het had bedacht. (;


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik doe ook wel mee! Ik weet zozeer niet of ik het echt in een story maak, aangezien ik ook veel (O)RPG en zo. ;D Maar sowieso leuk om eens goed jezelf een schop onder je kont te geven zo nu en dan. c: Leuk idee dus.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik doe mee! (A) Later post ik de story wel ;)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Alles wat in mijn hoofd rondspookt en andere gekke dingen.
    Waarschijnlijk niet de definitieve titel, maar dit is het dus voor nu even.