• Toen ik daarstraks tussen mijn overvolle verzameling (nooit geactiveerde) stories bladerde, kwam ik, behoorlijk achteraan, iets terug tegen van zo'n jaar of 3 - 4 geleden. Toen heeft hier ooit eens iemand een zeker project: "30 days of writing'' gehouden, waarin het de bedoeling was dat al de deelnemers voor een maand lang elke dag een hoofdstuk/stand alone rond iets schreven.

    Omdat ik altijd vol zit met gedachten en ideeën over van alles en nog wat, maar ze altijd in mijn hoofd blijven, heb ik mezelf voorgenomen om in 2015 elke dag iéts te gaan schrijven. Daarom niet elke dag een stand alone, maar ruimer dan dat: het kan een gedicht zijn, een collumn, een essay of andere vorm van opinie - deling, een verhaal, dieper, mooi commentaar rond een videofragment, liedje die je heeft beroerd, een filmverslag over een film die je hebt gezien of over een boek die je hebt gelezen, een sprookje, een urban - legend, een ander literair fragment, een persoonlijke belevenis van die dag, een brief desnoods - kortom alles.
    Een soort van 365 days of writing dus. (:
    Waarin elke dag iéts wordt geschreven. Omdat het project van 4 jaar geleden best een aantal deelnemers kende, wilde ik het ditmaal ook promoten. (:
    Je kunt het zo vrij aanpakken en opvullen als je zelf wilt: als je bijvoorbeeld persoonlijk elke dag iets wilt verzinnen rond een specifiek woord, of random foto - kan dat bijvoorbeeld ook allemaal. Als je het te druk hebt, of niet veel inspiratie sla gerust de helft van de dagen over. :'D Maak er desnoods co - auteurschap met een groepje van. Een fanfic - versie, een 16 + geval voor de hormonale tieners onder jullie, kortom wat je zelf verzinnen wilt. (: Maar ga creatief het nieuwe jaar in! (:

    Ik lijst hier even de deelnemers op - en de link naar hun stories, zodat alle mogelijke geïnteresseerden het kunnen volgen. (Post een link als je meedoet, dan plaats ik jou er ook bij!) (:

    Laattijdig deelnemen / elders in 2015 nog inspringen is mogelijk!

    Deelnemers



    Badges

    Om deelnemers te motiveren, zullen badges worden uitgereikt. Deze zullen door Aserah worden ontworpen. Hoe dit concreet in zijn werk zal gaan, wordt momenteel nog uitgedacht. We houden jullie op de hoogte!


    Deelnemers die badges willen ontvangen:

    StephenFry / Felicia
    Niphredil / Margot
    Ziggler / Sylvie
    ComingToTheThree / Ilona

    Ook geïnteresseerd? Laat even je naam en/of schuilnaam na in het topic.



    Mededelingen:

    1. Ik zit aan de universiteit, dus dat wilt zeggen dat ik momenteel examens heb, tot 30 januari. Ik ben nogal actief op Quizlet dus dat wilt zeggen dat zodra ik online ga, er meteen ook een sluis opengaat aan berichten (GB's, PB's, forum + dan nog meldingen van verhalen waarop ik geaboneerd ben). Ik probeer niets/niemand te laten liggen, dus het kan eventjes duren voor ik een antwoord geef in dit topic, een PB/GB beantwoord, of de lijst aanvul (ook al ben ik online). Soms is dat op mijn iPod dus dan gaat de lijst sowieso al niet.
    Ik zal gedurende de maand januari niet altijd meteen paraat kunnen staan. Als er dringende vragen, opmerkingen of problemen zijn, mag je altijd een PB - sturen. Dan zie ik het zeker. .


    2. Gelieve naamsveranderingen door te geven en ook afhaken (= vollédig stoppen met dit) te melden.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 16:44 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Haha, heb ik dit jaar ook gedaan. Ik ga 2015 denk ik ook doen. Zet me er maar bij c:


    Tijd voor koffie.

    Ik doe mee. Ik het lukt me wel niet elke dag door mijn examens, maar ik ga er het beste van maken in 2015 en proberen zoveel mogelijk te schrijven al is het maar een edit of 200 woorden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oeh, wat een leuk idee. Ik wil wel meedoen.


    16 - 09 - '17

    Heb jullie erbij gezet. (:
    Dump je story zelf ook maar, wanneer die aangemaakt is of van start gaat.(:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 23:07 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Het zal bij mij voornamelijk achter de schermen zijn, ik zal ook proberen veel columns te schrijven. Moet ik anders die story dumpen? Ik gebruik die nog voor de mensen dir ze volgen en zet er bij waarom ik de column heb geschreven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik doe mee! c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Oh, leuk, maar ik denk niet dat ik daar tijd voor ga hebben :') Aangezien ik mijn lopende stories al niet fatsoenlijk kan onderhouden... Misschien in 2016, maar dat zie ik dan nog wel :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Avarosa schreef:
    Het zal bij mij voornamelijk achter de schermen zijn, ik zal ook proberen veel columns te schrijven. Moet ik anders die story dumpen? Ik gebruik die nog voor de mensen dir ze volgen en zet er bij waarom ik de column heb geschreven.


    Oh, het hoeft niet per se in story - vorm te zijn, als je het zo wilt aanpakken. (:
    Doe maar wat jij aangenaam vindt!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Oke I'm in


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Al is het maar één zin/quote/levenswijsheid van de dag, of iets korts die die dag in je hoofd heeft gespookt en je in een paar zinnen neerzet. Het hoeft niet elke dag een totaal uitgekiemd perfect epistel van kwaliteit te zijn. (:

    Sowieso weet ik nu al dat elke dag bij mij ook niet gaat lukken, zoiets loopt sowieso toch in het water - maar ik ga me voornemen van wel, elke dag tenminste iéts op papier te zetten. (:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 23:19 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wat een gaaf voornemen! Ik wil al tijden elke dag iets aan schrijven doen en heb tot nu toe nooit de motivatie gehad, dus dit klinkt ideaal. Niet dat ik het ooit ga volhouden om elke dag te doen, maar het is een begin. c:
    Ik maak trouwens geen story aan, omdat ik voornamelijk aan columns en een verhaal voor school ga schrijven, wat beiden niet in een story past. Het een komt sowieso online op de column-pagina en het ander mag niet online komen, want dan denken ze dat ik fraude pleeg bij een werkstuk. :')


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    ik wou dat ik de oproep naar columnisten ook niet te laat had gezien en me had kunnen inschrijven. Pff, off topic, sorry. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik wil ook mee doen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik doe mee. Leuk!


    I want to have adventures with you.

    Histoire schreef:
    ik wou dat ik de oproep naar columnisten ook niet te laat had gezien en me had kunnen inschrijven. Pff, off topic, sorry. (:

    Kan ik me juist voorstellen. Ik was degene die een uur voor de deadline een column instuurde, omdat ik het ook pas op het laatste moment doorhad. :') Je kan altijd nog een story aanmaken om daar columns te posten.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."