• Onlangs keek ik nog eens tussen de quizzen hier op Quizlet en ik ben zo teleurgesteld als ik voor de zoveelste keer een quiz vind die nergens op slaat. Vooral die 'ik-verveel-me-quizzen', quizzen die domme antwoorden bevatten zoals 'ga gewoon verder ik wil mijn uitslag weten' of quizzen waar gigantische spellingsfouten in staan (akkoord, een kleine spellingsfout is altijd mogelijk, maar soms gaat het er gewoon over...). Ik wil hier niemand mee aanvallen of kwetsen, maar ik vind persoonlijk dat quizzen toch wel gecontroleerd moeten worden. Tegenwoordig maken mensen ook quizzen om gewoon de badges te kunnen krijgen.
    Ik ben het gewoon beu om constant belachelijke quizzen te maken en Quizlet is voor mij nog steeds een kwalitatieve site, geen kwantitatieve...

    Vind je ook dat het aantal nutteloze/belachelijke quizzen op Quizlet moet stoppen?

    Laat die users gewoon.
    Vind het wel eens grappig een quiz te maken die nergens op slaat.

    Als je per se kwalitatieve quizzen wilt moet je op trivianet kijken.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind dat je daar behoorlijk gelijk in hebt!
    Gisteren zat ik even tussen nieuwe quizzen te kijken, een van die quizzen sprak me aan maar toen ik het wilde doen waren er maar drie quiz vragen, net zoals de antwoorden die je kon geven die nergens op sloegen!

    Ik vind het zelf leuk om uitgebreide en echt quizzen te maken en om te doen. Dusja ik vind dat je een punt hebt maar ach wat doe je eraan?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 16:27 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Jep. Hoewel ik wel één of twee keer allemaal quizzen die over poep gingen een kudo gaf, zodat de top vol stond met poepquizzen - letterlijk. :'D Heel kinderachtig, I know.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het wordt wel lastiger om echt goede quizzen te vinden, maar ik vind niet dat mensen nu helemaal moeten stoppen met het maken van nutteloze quizzen. Q is wel gewoon een site voor de lol dus als die mensen dat leuk vinden, vind ik het prima.

    Goh, dat is nog eens een heerlijk positieve topictitel om de kerststemming echt wat extra's te geven. :Y)

    Aan de ene kant snap ik heel goed dat je je ergert aan quizzen die niet erg goed zijn, want daarvan zijn er inderdaad een hoop. Maar aan de andere kant zijn er al bepaalde regels - een minimum aantal vragen en uitkomsten, bijvoorbeeld - en je kunt niet gewoon quizzen gaan verwijderen als er veel spelfouten in staan omdat sommige mensen dat vervelend vinden. Laat mensen alsjeblieft gewoon quizzen maken als ze dat willen, zeker de nieuwere/jongere users hier, want we zijn allemaal niet begonnen met geniale, geweldige uitgewerkte creaties. En er zijn ook een hoop quizzen die wel heel goed zijn, je moet er alleen net iets langer naar zoeken. Dat zijn ze wel waard, zou ik zeggen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Goh, dat is nog eens een heerlijk positieve topictitel om de kerststemming echt wat extra's te geven. :Y)

    Aan de ene kant snap ik heel goed dat je je ergert aan quizzen die niet erg goed zijn, want daarvan zijn er inderdaad een hoop. Maar aan de andere kant zijn er al bepaalde regels - een minimum aantal vragen en uitkomsten, bijvoorbeeld - en je kunt niet gewoon quizzen gaan verwijderen als er veel spelfouten in staan omdat sommige mensen dat vervelend vinden. Laat mensen alsjeblieft gewoon quizzen maken als ze dat willen, zeker de nieuwere/jongere users hier, want we zijn allemaal niet begonnen met geniale, geweldige uitgewerkte creaties. En er zijn ook een hoop quizzen die wel heel goed zijn, je moet er alleen net iets langer naar zoeken. Dat zijn ze wel waard, zou ik zeggen. ^^


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Debbaut schreef:
    Laat die users gewoon.
    Vind het wel eens grappig een quiz te maken die nergens op slaat.

    Als je per se kwalitatieve quizzen wilt moet je op trivianet kijken.(:


    Precies dit. Dit is geen über professionele site. Kan ook niet met alleen maar jongelui erop. Naar mijn mening moeten deze ''belachelijke quizzen'' ook gewoon mogen. Hoort erbij. Niet alles kan perfect zijn. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Natuurlijk zijn er weleens zulke quizzen te vinden hier op Quizlet, maar dat betekend niet dat ze niet nagekeken worden. Moderators hebben het er druk genoeg mee om heel Quizlet te 'scannen' en het vredelievende sfeertje te behouden. Als deze quizzen niet toegestaan waren, en ik zeg nu niet dat jij dat zegt, dan waren ze wel weggehaald. Maar het is nu eenmaal een site waar men hun creativiteit mag ondervinden. Gewoon niet naar kijken en geen aandacht aan geven, dan zit je er vanzelf niet mee.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 16:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben het ermee eens dat het niet meevalt om serieuze, leuke quizzen te vinden. Ik denk niet dat je de onserieuze kunt verbieden, vind ik zelf ook niet nodig, maar het is wel jammer.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik probeer dat soort quizzen gewoon te vermijden. Ze doen mij geen kwaad, als ik ze gewoon weg klikt. Als degene die hem maakt er blij mee is, kan het mij vrij weinig schelen.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Murtagh schreef:
    Ik ben het ermee eens dat het niet meevalt om serieuze, leuke quizzen te vinden. Ik denk niet dat je de onserieuze kunt verbieden, vind ik zelf ook niet nodig, maar het is wel jammer.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Mylintis schreef:
    Ik probeer dat soort quizzen gewoon te vermijden. Ze doen mij geen kwaad, als ik ze gewoon weg klikt. Als degene die hem maakt er blij mee is, kan het mij vrij weinig schelen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ieder zijn eigen mening :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Murtagh schreef:
    Ik ben het ermee eens dat het niet meevalt om serieuze, leuke quizzen te vinden. Ik denk niet dat je de onserieuze kunt verbieden, vind ik zelf ook niet nodig, maar het is wel jammer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ach, wat is er mis met een beetje belachelijke idioterie op zijn tijd. Ik heb liever dat mensen melig zijn dan chagrijnig ^^. Ik vind het persoonlijk wel prima dat er voor ieder wat wils is. Er zijn naar mijn idee namelijk ook zat "professionele" quizzen. Trouwens, mensen moeten ook de kans krijgen om te leren en hier "op te groeien".


    Happy Birthday my Potter!