• Hey there,

    Ik loop al een paar weken met het idee om een Quizlet cookclub op te richten. Een lelijke schets: een story en topic waar keukenliefhebbers recepten kunnen delen en waar je kan zeggen wat je allemaal in huis heb en dan kunnen andere users tegen je zeggen wat je je allemaal kan maken. Want soms weet je zelf niet wat je allemaal kunt doen.

    Maar voordat ik alles ga uitwerken, wou ik wel eerst weten of er animo voor is. Dus hierbij: is er interesse voor zo'n club? Zoja, zijn er ook mensen die willen helpen om alles in elkaar te steken?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 20:51 ]


    -

    I'm in!


    26 - 02 - '16

    Ik zat hier laatst ook aan te denken haha 8D
    Maar er was al zo'n story dus heb het niet gedaan. Maar ik maak er graag gebruik van :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Awesome! Ik doe graag mee.


    Your make-up is terrible

    Ik heb laatst zo'n Jamie Oliver kookboek gekregen, dus als mensen daar recepten van willen dan kan ik wel wat delen ^^


    26 - 02 - '16

    Peredhel schreef:
    Ik zat hier laatst ook aan te denken haha 8D
    Maar er was al zo'n story dus heb het niet gedaan. Maar ik maak er graag gebruik van :'D

    Oh echt? Dat wist ik dus niet. Heb je misschien een link?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 20:53 ]


    -

    Dat is toevallig!
    Ik ga voor mijn verjaardag zondag een Hightea organiseren!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik wil wel graag meedoen, moet ook namelijk koken met een aantal criteria voor Engels mondeling, dus dat zou goed uitkomen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eerst even mt (:

    Dit is echt een leuk idee!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou het een leuk idee vinden als bij de recepten ook de voedingswaardes worden vermeld zoals calorieën, koolhydraten, eiwitten, ect.(: Ik ben zoals ik vandaag al eerder heb vermeld diabeet en daarnaast let ik op mijn lijn en vind ik het vervelend als ik bij alles het zelf moet uitrekenen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ja! Leuk idee ^^.


    I am an idiot, I move.

    Yes, lijkt me heel leuk! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Goed idee, I'm in! Kan je een berichtje sturen als je het topic opent of zo? c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ja, leuk idee. Ik heb er zelf ook wel eens over nagedacht om zoiets te starten haha.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik hou echt van koken! Dus ik doe wel mee :3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes