• Er was eerder een RPG over Avatar gestart door xYoung, maar die besloot het niet door te laten gaan; vandaar een nieuwe RPG over Avatar!




    Het verhaal,
    lees het aub, ook als je de film hebt gezien

    Het is het jaar 2154 en de technologie is ver gevorderd. Een mijnbouwbedrijf heeft een vestiging op Pandora gezet voor een ongelooflijk kostbaar materiaal: Unobtanium.
    Er leeft een soort op Pandora die is te vergelijken met de mens, de Na'vi. Ze zijn drie meter lang, hebben een staart en een gladde, blauwe huid met zebrapatroon.
    De mensen hebben een techniek ontwikkeld om een wezen te creëren dat een genetische tussenvorm is tussen een bepaald mens en de Na'vi, zijn zogenaamde avatar. De betreffende mens kan via apparatuur mentaal draadloos verbonden worden met zijn avatar waardoor hij deze kan besturen, en kan zien, voelen, etc. via de avatar, terwijl zijn eigen lichaam slaapt. Als de avatar slaapt kan de verbinding verbroken worden zodat de bestuurder kan eten en rapporteren.
    Hiermee kunnen speciaal opgeleide mensen de natuur van Pandora verkennen en kostbare informatie verzamelen. Ook was er de bedoeling om vcontact te leggen met de Na'vi en ze Engels te leren zodat ze met de andere mensen konden cummuniceren. Dit was gelukt, maar het vertrouwen is nu weg en de Na'vi laten geen, door hen zogeheren "droomwandelaars" en mensen meer toe.
    Er was vroeger dus wel een school een daardoor kent de oude generatie Na'vi Engels.
    De mensen in het mijnbouwbedrijf besteden echter geen aandacht meer aan hen en zodra ze hen in de weg komen te staan zullen ze ook geen medelijden hebben.
    Wat er gaat gebeuren
    De Avatars gaan echter nog wel de jungle in om informatie te verzamelen over de natuur, maar dan komen er een paar mensen per ongeluk weer bij de Na'vi terecht. Ze worden geaccepteerd en langzamerhand bouwen ze weer een vertrouwensband op. Ook de andere Avatars worden dan geaccepteerd en de vertrouwensband is er weer.
    Maar de andere mensen in het mijnbouwbedrijf willen hun plannen nog doorzetten. De wetenschappers willen dit niet meer en sluiten zich aan bij de Na'vi voor de strijd die zal komen..



    Regels
    ook lezen aub, wees niet eigenwijs ^^

    ~Je mag bij elke groep maar 1 personage
    ~Probeer een beetje lange posts te schrijven, minstens langer dan vijf flinke zinnen, het liefst langer.
    ~Niemand is perfect; je kunt dus niet telkens de held zijn of haantje de voorste. Houd het in dat opzicht dus een beetje realistisch.
    ~Relaties mogen, maar ga niet je hele personage van het begin tot het eind wijden aan liefde; dat er liefde op het eerste gezicht was en dat je personage vervolgens alleen nog maar optrekt met de ander. Maak het liefst alle personages een beetje bevriend met elkaar.
    ~Maak een beetje verschillende karakters, dat houd het afwisselend
    ~Personages uit de film mogen, maar je kunt natuurlijk ook zelf een personage verzinnen
    ~Avatars moeten minstens 25 jaar oud zijn, omdat ze afgestudeerd moeten zijn en zes jaar in een ruimteschip hebben gezeten.



    Personages
    Na'vi:

    -
    -
    -
    -
    Avatars [Acht plaatsen]:
    Vrouwelijk:

    -
    -
    -
    -
    Mannelijk:
    -Norm Spellman ~ thePineapple
    -Gereserveerd door Proprius
    -
    -
    Mensen:
    -
    -
    -
    -

    Invullijstje:
    Groep:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 18:33 ]


    Cookies!

    Groep: De Avatars
    Naam: Norm Spellman
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 28
    Uiterlijk:


    Karakter: Norm is enthousiast en sociaal. Hij is meestal erg vrolijk en hij staat graag voor je klaar als je iets niet begrijpt. Hij kan echter ook wel eens stikjaloers zijn, maar na een poosje kan dat wel over gaan.
    Extra: Hij heeft vijf jaar over de Na'vi en Pandora gestudeerd. Hij is een Antropoloog op Pandora, dat wil zeggen dat hij in zijn Avatar-vorm onderzoek doet naar de cultuur en leefomstandigheden van de Na'vi

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 18:01 ]


    Cookies!

    Ik vul zo een man in die bij de avatars hoort

    Ik weet niet of ik zo zal meedoen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik neem een Na'vi meisje.


    May the odds be ever in your favor!

    Ik reserveer een avatar meisje


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Ik reserveer ook een avatar meisje :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Groep: Vrouwelijke Avatar
    Naam:Jade Sky Bright
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk:Mijn Transformatie
    Karakter:
    Extra: Jade is een hard meisje, maar ook slim. Ze kan goed vechten. Ze had een tweelingZusje Mai, maar ze kreeg Kanker waardoor ze niet meer mee kon. Jade is Militaire en kan prima lopen. Ook is ze vrij slim Ze had hetzelfde Niveau als Mai, maar Jase koos voor avontuur. Dus het vechten.

    [De recht komt later :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik reseveer een vrouwelijke Na'vi ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    HurtedHeart schreef:
    Groep: Vrouwelijke Avatar
    Naam:Jade Sky Bright
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk:Mijn Transformatie
    Karakter:
    Extra: Jade is een hard meisje, maar ook slim. Ze kan goed vechten. Ze had een tweelingZusje Mai, maar ze kreeg Kanker waardoor ze niet meer mee kon. Jade is Militaire en kan prima lopen. Ook is ze vrij slim Ze had hetzelfde Niveau als Mai, maar Jase koos voor avontuur. Dus het vechten.

    [De recht komt later :)]



    Awh. Die foto wilde ik doen.

    Ach ja, ik wilde me toch al afmelden, zucht. Ik heb het te druk.


    May the odds be ever in your favor!