• Onlangs keek ik nog eens tussen de quizzen hier op Quizlet en ik ben zo teleurgesteld als ik voor de zoveelste keer een quiz vind die nergens op slaat. Vooral die 'ik-verveel-me-quizzen', quizzen die domme antwoorden bevatten zoals 'ga gewoon verder ik wil mijn uitslag weten' of quizzen waar gigantische spellingsfouten in staan (akkoord, een kleine spellingsfout is altijd mogelijk, maar soms gaat het er gewoon over...). Ik wil hier niemand mee aanvallen of kwetsen, maar ik vind persoonlijk dat quizzen toch wel gecontroleerd moeten worden. Tegenwoordig maken mensen ook quizzen om gewoon de badges te kunnen krijgen.
    Ik ben het gewoon beu om constant belachelijke quizzen te maken en Quizlet is voor mij nog steeds een kwalitatieve site, geen kwantitatieve...

    Vind je ook dat het aantal nutteloze/belachelijke quizzen op Quizlet moet stoppen?

    OakenshieId schreef:
    Ik ben het ermee eens dat het niet meevalt om serieuze, leuke quizzen te vinden. Ik denk niet dat je de onserieuze kunt verbieden, vind ik zelf ook niet nodig, maar het is wel jammer.

    Wat mij wel een beetje irriteert zijn quizzen waarbij niet goed gerekend wordt. Dan is het een heel leuke quiz, met vijf antwoorden, maar je kan er maar twee uitkomen omdat ze niet goed gerekend hebben of zelfs hun eigen quiz nooit geprobeerd hebben om te zien of het voor zichzelf wel klopt :'D


    What would Emma do?

    Kijk maar eens naar de viral vandaag :'D Daar is ook iets misgelopen


    What would Emma do?

    Je hebt er wel gelijk in, maar je doet er toch niets aan helaas. Probeer gewoon de quizzen eruit te halen die kwalitatief wel goed zijn, geloof me, die zijn er echt. ;)
    En anders moet je andere sites proberen als buzzfeed, playbuzz en travianet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ben het volledig met je eens. Ik vind het ook jammer dat ik eens denk een leuke quiz te maken maar de uitkomst gewoon nergens op slaat. Daardoor heb ik niet veel zin meer in een andere quiz, dus heb ik er al lang geen meer gedaan.


    Ik wil een tuin vol egels