• T h e      1 0 0      •      R o l l e n t o p i c


    Al meer dan 100 jaar is de aarde niet meer leefbaar, dus is een deel van de mensheid op een schip gezet en leeft nu om de baan van de aarde op dat schip. Maar na zoveel jaar kan het natuurlijk niet lang meer goed gaan, want na een hele tijd overleven, raakt de zuurstof op het schip op en moeten ze een manier vinden om te overleven. Steeds meer mensen op het schip moeten zich op offeren om zuurstof te besparen. Het beraad is van plan om 100 gevangenen terug naar aarde te sturen om te kijken of de aarde weer leefbaar is. De 100 gevangenen beginnen weer een nieuw bestaan op aarde en moeten zien te overleven en te leven met elkaar. Toch dreigt er een groot gevaar. Ze zijn niet de enige in hun gebied en hun leven raakt in gevaar door de Grounders. Zullen ze het overleven en zal de mensheid weer terug kunnen komen op aarde?

    R o l l e n
    Gevangenen (The 100):
    - Clarke Aya Belacqua » 21 jr. « Reincarnate
    - Elaine Cármen Delhez » 19 jr. «Loctavia
    -

    - Humphry "Fox" Fulton » 17 jr. « Merthur
    - Alexei "Lex" Yow » 17 jr. « geleninja
    -

    Grounders:
    - Talia » 18 jr. « geleninja
    -
    -

    - Alaric » 29 jr. « Ambrose
    - Dragan » 25 jr. « Merthur
    - Oxford "Wolfsbane" Summerborn » 24 jr. « Hijacked


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 17 en 24)
    Groep:
    Uiterlijk: (liefst met foto!)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra info:



    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 2 rollen p.p.
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 8:47 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een man?

    Keynes schreef:
    Mag ik een man?


    In welke groep? :)
    Yay je bent de eerste die mee wilt doen ^^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een meisje, gevangene?

    _Forgetten schreef:
    Mag ik een meisje, gevangene?


    Ik zal je erbij zetten


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik wil graag een grounder, maar mogen die niet ouder zijn dan 24? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Mag ik een mannelijke gevangene en een mannelijke grounder? :Y)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 11:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ambrose schreef:
    Ik wil graag een grounder, maar mogen die niet ouder zijn dan 24? c:


    Hehe 24 leek mij een goed gemiddelde om een beetje kansen te creëren voor relaties enzo. Maar ik hou jullie niet tegen om ze iets ouder te maken ^^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    JasperJordan schreef:
    Mag ik een mannelijke gevangene en een mannelijke grounder? :Y)


    Hehe ik zal je erbij zetten ^^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Hehe 24 leek mij een goed gemiddelde om een beetje kansen te creëren voor relaties enzo. Maar ik hou jullie niet tegen om ze iets ouder te maken ^^


    Oké, mooi zo. c: Dan wil ik wel een man. c:Een relatie hoeft niet perse voor mij, is een extra. Ghehe.


    I'm your little ray of pitch black.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 20:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Oké, mooi zo. c: Dan wil ik wel een man. c:Een relatie hoeft niet perse voor mij, is een extra. Ghehe.


    Hahah achja het is idd en extra xD hihi ik heb je erbij gezet :3 welkom ^^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    "Human nature is potentially aggressive and ––
    destructive and potentially orderly and constructive."





    × .Naam. ×
          Alaric.

    × .Leeftijd. ×
          Negenentwintig jaar.

    × .Groep. ×
          Grounders.

    × .Uiterlijk. ×
          Alaric heeft lichtblauwe ogen, die eigenlijk gewoon bruin lijken gezien ze zo klein zijn. Er zijn altijd enorm veel emoties aan af te lezen, maar hij is er ook weer heel goed in om die af te sluiten zodat ze leegte uit kunnen stralen. Over zijn haren valt niet veel te vertellen. Die zijn meestal net zo lang als zijn baard is – wat niet verder komt dan stoppeltjes.
          Hij heeft haast altijd zijn kaken gespannen en zijn ogen kruisen zo min mogelijk de ogen van een ander. Hij lijkt erg gesloten hierdoor, maar dat is zijn persoonlijke muur die hij om zich heen heeft. Alaric wil niet dat mensen hem zien voor wie hij is, hij wil gesloten blijven voor de buitenwereld. Niemand kent dan ook de echte hij, mede dankzij deze kleine dingen die hij doet.
          Alaric’s figuur wordt door de meeste vrouwen wel gewaardeerd. Hij is gespierd en straalt mede dankzij dat ook enorm veel mannelijkheid uit. Hij traint hier dan ook iedere dag vrijwillig voor. Zijn armen hebben de perfecte proporties, net als zijn benen, borst en vooral zijn buikgedeelte. Een perfect wasbordje dat erop getekend lijkt. Ook is Alaric zo’n twee meter, wat hem lang en breed maakt. Het is dus een ultieme man.

    × .Karakter. ×
          Alaric is enorm nieuwsgierig van nature en wil alles leren - vooral hoe de nieuwe het doen op zijn land, en hoe zij hier gekomen zijn. Hij weet nog niet of hij net als de andere Grounders een slecht gevoel over de groep heeft, hij wil ze daarom eerst wat in de gaten houden. Zijn vertrouwen in mensen is over het algemeen best groot, vooral in de andere Grounders natuurlijk. Maar hij zou geen enkel ander persoon zijn leven in hun handen geven, hij weet namelijk dat ze ieder op zouden offeren wanneer nodig was.
          Verder is hij stiekem best vriendelijk, wat vooral niet te verwachten was onder zijn woest uitziend uiterlijk. Ondanks zijn woede-uitbarstingen zo nu en dan heeft hij het beste voor met anderen. Hij zal niemand laten sterven om zelf te overleven, maar aan de andere kant zou hij zijn leven ook weer niet opofferen voor een ander. Hij vindt zichzelf niet egoïstisch, maar logisch denkend.
          Hij is best zelfverzekerd, en zal zichzelf snel als het alfamannetje zien. Het is niet dat hij bazig is, het is stiekem toch meer een volger. Zijn zelfverzekerdheid - of misschien zelfs wel arrogantie - laat zijn ego soms groeien, waardoor hij zichzelf beter zal zien dan anderen. Of het nou op kracht of iets anders aankomt, dat maakt niet uit.
          Alaric is op zich een teruggetrokken man die graag alleen wil zijn. Zo nu en dan is hij graag onder zijn mensen, maar grotendeels van de tijd blijft hij op zichzelf, ergens in een grot waar hij zijn tweede huis heeft weten te maken. Het is niets bijzonders, het zijn de noodzakelijkste dingen. Hij raakt snel gefrustreerd wanneer hij te lang onder andere Grounders is en hij zichzelf niet even kan terugtrekken.

    × .Geschiedenis. ×
          Over Alaric's geschiedenis valt niet veel te vertellen. Wat valt er te vertellen over een man die op de grond geboren is terwijl anderen dachten dat het niet mogelijk was? Toen hij voor het eerst de dieren zag schrok hij niet, hoe jong hij ook was, het was normaal, ze hadden het hem verteld. Voor de Grounders is alles anders, en na zo'n drie generaties zijn de dingen die vroeger zo vreemd waren, weer normaal.
          Zijn moeder stierf op zijn tiende, en vanaf toen veranderde alles. Zijn geliefde gezin van vijf veranderde in een hels gezin van vier. Hij was opgevoed door zijn vader, die nog twee andere jongens had. Alaric was de minst geliefde, al weet hij op de dag van vandaag nog altijd niet waarom dat precies zo was.. Als jong kind was hij daarom uit de familie verstoten toen hij een grote mond had - waar zijn vader eigenlijk de schuldige aan was - en werd hij door een jongeman in huis genomen die hem vanaf jonge leeftijd had getraind. Die man stierf echter toen Alaric negentien was, dus sinds dien is hij volledig alleen - met geen familie, want zo zag hij die man die hem daarna in huis nam.
          Misschien dat al dat verlies hem graag alleen wil laten. Hij wil anderen niet verliezen, dus hecht hij weinig waarde aan mensen, en zodra hij dat zal doen zou hij onvoorspelbaar over kunnen komen, omdat het hem wel eens teveel zou kunnen worden.

    × .Extra info. ×
          Alaric jaagt altijd met een speer, maar is ook onwijs goed met een bijl of zelfs messen. Zijn prioriteit gaat toch wel uit naar zijn handen, aangezien hij enorm veel kracht in zijn armen heeft.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 14:46 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Pff, zo. Is de geschiedenis iets? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Reincarnate schreef:
    (...)

    In welke groep? :)
    Yay je bent de eerste die mee wilt doen ^^


    Gevangene, graag. :3

    JasperJordan schreef:
    Pff, zo. Is de geschiedenis iets? (:


    Oehh zijn eigen vader vermoord? Woww badass :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †