• Jaja een heel mooi topic waarin alle fans van Gone bij elkaar kunnen komen en praten over de geweldigheid van de boeken. Of natuurlijk samen huilen omdat het afgelopen is. Zover ik weet was hier geen topic over, ik kon tenminste niets vinden.



    Fayzians:
    Emrys||Tara
    Sablier||Dirkje
    Lovelyreads||Kim
    Ungoliant||Evi
    Offside||Yong Qing Aurora
    Orochi||Ellen
    Dornan||Cheryl
    Ellison||
    ComingToTheTree||Ilona
    Bamboe||
    Gaudino||




    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 12:45 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    I WANNA JOIN! *^*
    Ik hou zoveel van Gone omg. Ik begon met lezen toen boek twee net uit was en heb dus de rest van de boeken gevolgd toen ze net uitkwamen, waardoor het echt een paar jaar van mijn leven heeft beslagen en daarom echt best wel belangrijk voor me is geweest. ^^
    Caine, Brianna en Quinn zijn mn favoriete personages, overigens. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nu ik dit zie krijg ik alleen maar meer zin om ein-de-lijk eens een keer te beginnen aan deel 2 van de serie. Deel 1 vond ik geweldig, maar ben nooit verder gegaan met de volgende delen (shame on me...)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Yes I'm in! Mijn naam is Evi.
    mijn favoriete personages zijn Caine, Lana, Peter, Orc en natuurlijk Patrick.

    OMFG DIT MISTE IK WHOOAH!

    Me wants. Ik ben Yong Qing Aurora. (: whoah. Ik heb alles gelezen en mijn favoriete personage... Mmh Cain. En Diana, me love Diana. Hehhe. En ofc Lana. Jup, dat zijn m'n drie.
    Ik erger me gewoon aan Astrid en Quinn.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ellen is de naam.

    TEAM DRAKE WHOEE
    gone fan hierzo.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 18:44 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Zoveel mensen *O* tenminste niet zo hel veel maar al meer dan verwacht.
    @Offside hoe kan je zowel Quinn als Astrid haten? Ik bedoel oké eerst wel maar Quinn is nu zo amazing.
    Mijn favoriete personages zijn trouwens Dekka, Lana en natuurlijk Sam


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ooeeh, I wanna join!
    Ik heb nog niet alle boeken gelezen, deel zes moet ik nog.
    Ik ben Cheryl en mij favoriete personages zijn Diana, Edilio, Drake en Caine :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emrys schreef:
    Zoveel mensen *O* tenminste niet zo hel veel maar al meer dan verwacht.
    @Offside hoe kan je zowel Quinn als Astrid haten? Ik bedoel oké eerst wel maar Quinn is nu zo amazing.
    Mijn favoriete personages zijn trouwens Dekka, Lana en natuurlijk Sam


    Quinn is gewoon kut, hahaha. En Astrid ... Nah. Betweter en te bazig. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik moest best wel janken bij het einde, haha. De realiteit dat het over was moeilijk te beseffen. Vooral de naslepen waren best heftig.
    Count me in (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jeaaaj een fantopic (yeah)
    Ikke ben Ilona. En mijn favo personage is Brianna (H) I really love Brianna
    En daarnaast ook nog Lana, Edilio & Diana (:

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 20:57 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ellison schreef:
    Ik moest best wel janken bij het einde, haha. De realiteit dat het over was moeilijk te beseffen. Vooral de naslepen waren best heftig.
    Count me in (:


    Het einde was ook zo goed. Ik was eerst vet bang dat het einde slecht zou zijn, zoals bij zoveel boeken, maar dit einde was echt super goed.

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Het einde was ook zo goed. Ik was eerst vet bang dat het einde slecht zou zijn, zoals bij zoveel boeken, maar dit einde was echt super goed.

    Iknowright? Maar ik vond het wel erg jammer dat Dekka en Sam niet bevriend bleven. Gewoon, zodat de FAYZ tenminste nog iets goeds heeft gebracht


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik ben Edilio gewoon vergeten. Hoe kan ik hem nou weer vergeten hij is gewoon perfect.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik join! Het is al weer een tijd geleden dat ik ze heb gelezen, en ik ben gestopt bij boek 4 ofzo.
    Maar ik ben wel fan :Y)

    Ik ga het volgend jaar maar weer af lezen. En tot die tijd hier niet kijken, hihi. Ik wil geen spoilers :x


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik moet nog steeds het laatste deel lezen :x

    Maar de boeken zijn echt geweldig ja, count me in :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly