• T h e      1 0 0      •      R o l l e n t o p i c


    Al meer dan 100 jaar is de aarde niet meer leefbaar, dus is een deel van de mensheid op een schip gezet en leeft nu om de baan van de aarde op dat schip. Maar na zoveel jaar kan het natuurlijk niet lang meer goed gaan, want na een hele tijd overleven, raakt de zuurstof op het schip op en moeten ze een manier vinden om te overleven. Steeds meer mensen op het schip moeten zich op offeren om zuurstof te besparen. Het beraad is van plan om 100 gevangenen terug naar aarde te sturen om te kijken of de aarde weer leefbaar is. De 100 gevangenen beginnen weer een nieuw bestaan op aarde en moeten zien te overleven en te leven met elkaar. Toch dreigt er een groot gevaar. Ze zijn niet de enige in hun gebied en hun leven raakt in gevaar door de Grounders. Zullen ze het overleven en zal de mensheid weer terug kunnen komen op aarde?

    R o l l e n
    Gevangenen (The 100):
    - Clarke Aya Belacqua » 21 jr. « Reincarnate
    - Elaine Cármen Delhez » 19 jr. «Loctavia
    -

    - Humphry "Fox" Fulton » 17 jr. « Merthur
    - Alexei "Lex" Yow » 17 jr. « geleninja
    -

    Grounders:
    - Talia » 18 jr. « geleninja
    -
    -

    - Alaric » 29 jr. « Ambrose
    - Dragan » 25 jr. « Merthur
    - Oxford "Wolfsbane" Summerborn » 24 jr. « Hijacked


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 17 en 24)
    Groep:
    Uiterlijk: (liefst met foto!)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra info:



    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 2 rollen p.p.
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 8:47 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Oehh zijn eigen vader vermoord? Woww badass :3


    En het was nog wel en ongeluk :W

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 12:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Keynes schreef:
    (...)

    Gevangene, graag. :3


    Hehe ik zal je erbij zetten :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam:
    Dragan
    Leeftijd:
    Vijfentwintig jaar
    Groep:
    Grounders
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra info:

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 12:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zit te twijfelen tussen Eliza Taylor (Clarke Griffin) of Adriana Lima als model T-T help!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    Ik zit te twijfelen tussen Eliza Taylor (Clarke Griffin) of Adriana Lima als model T-T help!


    De eerste, de tweede ken ik niet ;D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    De eerste, de tweede ken ik niet ;D


    Hehe Adriana is een Victoria's Secret model :p


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    C l a r k e      A y a      B e l a c q u a
    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares.."



    L e e f t i j d:
          21, geboren op 28 November
    G r o e p:
          Gevangenen
    U i t e r l i j k:
          Clarke staat bekend om haar krullend blonde haren en haar ijsblauwe ogen. Ze is ongeveer 1,72 lang. Hoeveel ze weegt heeft ze nooit willen weten, dus laat ze dat achterwege. Haar huid heeft een lichte kleur en is super zacht, maar na al het harde werk op Aarde hebben haar handen wat eelt gekregen. Het hoofd van Clarke heeft een zachte ronde vorm. Hier en daar heeft Clarke een litteken door de kleine ongelukjes op Aarde. Deze verbergt ze door shirts met lange of half-lange mouwen aan te trekken. Aangezien er niet veel kleding op Aarde is, draagt ze veel leren broeken met stevige boots eronder, grijze shirts en een leren jack. Heel vaak heeft Clarke haar haar los of in een losse vlecht.
    K a r a k t e r:
          Clarke is een heel creatief persoon en dat is ook af en toe aan haar te merken als ze met een idee komt. Toch staat Clarke haar mannetje en kan af en toe wel doordrammerig zijn. Ze zal ook niet snel toegeven dat ze fout zit, want ze geeft niet graag haar fouten toe.
          Ondanks haar harde kanten en rauwe randjes kan Clarke ook een aardige en spontane meid zijn. Doordat ze zo spontaan is, spreekt ze makkelijk mensen aan en praat erg makkelijk over iets. Ze is ook zeker niet bang om voor een grote groep mensen te praten. Clarke heeft ook een hele zorgzame kant en neemt de zorg van de zieke mensen op zich.
    G e s c h i e d e n i s:
          Clarke had een hele mooie jeugd en vrijwel zorgeloos, tot haar vader plotseling van het schip werd gegooid omdat haar moeder hem had verraden. Hier is Clarke niet blij mee en geeft haar moeder de schuld van alles wat mis gaat. Ze is dan ook niet blij als haar moeder elke keer met haar probeert te praten als ze radiocontact op Aarde hebben.
          Op jonge leeftijd heeft ze geprobeerd haar vader nog te redden door binnen te stormen en de handel weer terug over te halen, maar het mocht niet baten. Dat werd door het bestuur gezien als een misdaad. Ook heeft ze haar moeder uitgescholden en geslagen in het openbaar, dus werd ze opgepakt.
    E x t r a      i n f o:
    Clarke heeft dit als tattoo op haar pols




    I know niet echt als Clarke Griffin, maar dit is mijn versie van Clarke :3

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 13:26 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    We moesten toch niet de echte personages, hoop ik? Dat maakt het dan zo... strak of zo xd

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 13:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    We moesten toch niet de echte personages, hoop ik? Dat maakt het dan zo... strak of zo xd


    Nee joh xd hoeft niet hoor! Ik wist alleen geen geschikte naam xd


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Nee joh xd hoeft niet hoor! Ik wist alleen geen geschikte naam xd


    Haha okee! Ik denk dat ik voor Dragan Lincoln ga gebruiken, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Haha okee! Ik denk dat ik voor Dragan Lincoln ga gebruiken, hahah.


    Haha die naam past um wel!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Alaric is klaar. ;D Ik hoor wel als er iets veranderd moet worden. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Alaric is klaar. ;D Ik hoor wel als er iets veranderd moet worden. c:


    Hehe hij is prima zo hoor :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hmn, ik twijfel nog even of ik de grounder houd, dus ik laat deze nog even open verder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    Hmn, ik twijfel nog even of ik de grounder houd, dus ik laat deze nog even open verder.


    Is goed hoor :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †