Al meer dan 100 jaar is de aarde niet meer leefbaar, dus is een deel van de mensheid op een schip gezet en leeft nu om de baan van de aarde op dat schip. Maar na zoveel jaar kan het natuurlijk niet lang meer goed gaan, want na een hele tijd overleven, raakt de zuurstof op het schip op en moeten ze een manier vinden om te overleven. Steeds meer mensen op het schip moeten zich op offeren om zuurstof te besparen. Het beraad is van plan om 100 gevangenen terug naar aarde te sturen om te kijken of de aarde weer leefbaar is. De 100 gevangenen beginnen weer een nieuw bestaan op aarde en moeten zien te overleven en te leven met elkaar. Toch dreigt er een groot gevaar. Ze zijn niet de enige in hun gebied en hun leven raakt in gevaar door de Grounders. Zullen ze het overleven en zal de mensheid weer terug kunnen komen op aarde?
R o l l e n
I n v u l l i j s t:
R e g e l s:
- Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
- Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
- Max. 2 rollen p.p.
- Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
- Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.
[ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 8:47 ]
"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †